Jer der giver MME - Vidste I godt!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Mira0911

Malunsesmutti skriver:

Det er bare ikke alle børn der kan lide det der i brikkerne.. Min datter kunne fx ikke Havde ellers været nemt! Synes desuden også det i brikkerne lugter SÅ grimt, og smager heller ikke som det andet, synes jeg ikke..

Det i brikkerne virker også meget tykt synes jeg.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

IngenKoPåIsen

Mira0911 skriver:

Det i brikkerne virker også meget tykt synes jeg.... 

Jeg synes det er rigtig ulækkert.. Efter jeg selv smagte på det, er det ikke noget jeg kunne finde på at give til NOGEN! 

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Ja prøv lige og spørg hende om det og se om du får samme svar.... 

Jeg har en 10-uger tilbage, inden jeg føder, så har ikke kontakt med nogen Sp endnu - men vil spørge, når jeg får det

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Jeg har en 10-uger tilbage, inden jeg føder, så har ikke kontakt med nogen Sp endnu - men vil spørge, når jeg får det

Nåh okey.... Så kan du snart nyde dit vidunder... 

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Malunsesmutti skriver:

Jeg synes det er rigtig ulækkert.. Efter jeg selv smagte på det, er det ikke noget jeg kunne finde på at give til NOGEN! 

Ja det smager ikke særlig godt... 

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Nåh okey.... Så kan du snart nyde dit vidunder... 

Ja, der er ikke længe til. Tiden flyver afsted

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Ja, der er ikke længe til. Tiden flyver afsted

Ja.. Synes hvert fald min anden graviditet fløj afsted... Kunne knap nok selv følge med... 

Anmeld

22. november 2011

Hasselnødden

Malunsesmutti skriver:

Det er bare ikke alle børn der kan lide det der i brikkerne.. Min datter kunne fx ikke Havde ellers været nemt! Synes desuden også det i brikkerne lugter SÅ grimt, og smager heller ikke som det andet, synes jeg ikke..

Har hverken lugtet til eller smagt på det  Men hold da op, lillemanden frådede det i sig. Men nej, der kan opstå problemstillinger der ikke er til at komme udenom.. børn med lactoseallergi fx.

Men streget den slags over, så var jeg godt nok glad for nan-brikkerne. Husker selv pulveret fra da mine søskende var små at jeg stod og blandede det i køkkenet, men det var ikke altid lige let at få det afpasset rigtigt så det blev for tykt nogen gange og så skulle man lave det om... osv osv. Var heller ikke så gammel.. "surrogat"mor for mine søskende grundet karrriereforældre.

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Igår da sundhedsplejersken var her, fortalte hun at nu hvor Lina er over 2 mdr gammel, så måtte jeg godt tilberede til et døgn af gangen, hvor jeg kommer MME i og så er det lige til varme i mikroen når det er madtid... 

Vidste I godt at man måtte det? 

Da Julie var spæd var det strengt forbudt... 

Jeg tør slet ikke at forberede på den måde... Jeg har det meget fint med at have vand på flasker stående i køleskabet og når der så er madtid, så kommer jeg MME når det er... 

Måske jeg er den eneste pyller mor på det punkt.... 

Jeg kunne aldrig finde på at varme noget som helst til en bebs i en micro uanset alder..og så kan de kloge hoveder sige så meget.
De laver hele tiden om på tingene.
Så jeg holder mig til den sunde fornuft.
Jeg har derimod altid lavet MME til et døgn ad gangen og så opbevaret det på køl, og varmet flasken i en kande med kogende vand..det tager jo kun få minutter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2011

norenberg

Det har jeg altid gjort fra de var helt spæd i samråd med min SP....selv Oliver som er for tidlig født fik det på sygehuset da han gik over på mme fra kvindemælken af....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.