Jer der giver MME - Vidste I godt!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Bshizzle

Da ikke at tilsætte MME og have det stående i køleren? I 2009 var det strengt forbudt da Julie var spæd... Der måtte det først ske efter 4 mdr... 

Jeg lavede altid 2 om aften.. om dagen blanede jeg det lige så snart jeg skulle bruge det. (skal lige siges vi først lige er gået over til denne plan.. ellers brugte vi NAN-brikker..).
Men det var osse først da han var over 1 månede at jeg startede på at lave de to færdige flasker om aften.

Jeg fik faktisk det råd af min SP..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Mira0911

Gaia skriver:

Ja det jo det. Men tænker at hvis det er på køl så sker dr forhåbentlig ikke noget ved at bruge den metode 

Nej, det må være iorden når min sundhedsplejerske siger at man må efter 2 mdr... 

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Må indrømme jeg stod som et stort spørgsmålstegn da hun sagde det til mig... 

Jeg kan forestille mig, du var ligeså overrasket, som jeg var, da jeg læste din tråd . Men hvor er det godt, vi kan hjælpe hinanden med ny Info

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Jeg lavede altid 2 om aften.. om dagen blanede jeg det lige så snart jeg skulle bruge det. (skal lige siges vi først lige er gået over til denne plan.. ellers brute vi NAN-brikker..).
Men det var osse først da han var over 1 månede at jeg startede på at lave de to færdige flasker om aften.

Jeg fik faktisk det råd af min SP..  

Okey... 

Her kan vi så erklære at sundhedsplejersker er meget forskellige med det MME.... 

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Jeg kan forestille mig, du var ligeså overrasket, som jeg var, da jeg læste din tråd . Men hvor er det godt, vi kan hjælpe hinanden med ny Info

Jeps... Ja det er jo skønt når man kan give hinanden info... Problemet er bare at alle sundhedsplejersker ser meget forskelligt på det... 

Sååå ved ikke lige hvad man skal forholde sig til... 

Anmeld

22. november 2011

Hasselnødden

Mira0911 skriver:

Er det ikke meget dyrere end pulveret? 

Har aldrig undersøgt det, men det siges der jo. Men det var penge vi godt kunne give ud og som lettede hverdagen - særligt om natten, klip tuden af, over i flaske (eller også var den allerede klar) og skulle bare i microen max. 2 min.

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Jeps... Ja det er jo skønt når man kan give hinanden info... Problemet er bare at alle sundhedsplejersker ser meget forskelligt på det... 

Sååå ved ikke lige hvad man skal forholde sig til... 

Nu må vi se, hvad min Sp siger, hvis og når jeg har brug for det. Men vil da i hvert fald spørge hende om dette.

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Hasselnødden skriver:

Har aldrig undersøgt det, men det siges der jo. Men det var penge vi godt kunne give ud og som lettede hverdagen - særligt om natten, klip tuden af, over i flaske (eller også var den allerede klar) og skulle bare i microen max. 2 min.

Okey... Jeg brugte også kun nan til Julie når vi er ude... Med Lina bruger jeg pulveret... 

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Nu må vi se, hvad min Sp siger, hvis og når jeg har brug for det. Men vil da i hvert fald spørge hende om dette.

Ja prøv lige og spørg hende om det og se om du får samme svar.... 

Anmeld

22. november 2011

IngenKoPåIsen

Hasselnødden skriver:

Vi købte mme på brikker i den tid han fik det. Det var klart nemmere end at blande selv.

Det er bare ikke alle børn der kan lide det der i brikkerne.. Min datter kunne fx ikke Havde ellers været nemt! Synes desuden også det i brikkerne lugter SÅ grimt, og smager heller ikke som det andet, synes jeg ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.