Jer der giver MME - Vidste I godt!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Bshizzle

Her hjemme er vi begyndt på at lave 2 færdig lavet flasker med MME om aften... til morgen og formiddag..
Samt laver jeg en dunk kogt vand og sætter det på køl til løbet af dagen.
- Så tager jeg bare dunken fra køleren og hælder på en flaske og varmer i Micro og tilsætter MME pulveret.... DONE!!

Således gjorde jeg osse med min store dreng, og det var ganske normalt for knap 6 år siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Det vidste jeg ikke. Da min datter fik MME, fik jeg da at vide, der kun måtte stå færdiglavet i to timer, og så skulle det smides ud, hvis det ikke var blevet drukket. Tak for Info - det er rart at vide, hvis jeg heller ikke kan amme den næste

Anmeld

22. november 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

efoførfortælleforvarmefortælleførfortælleforvarmeIgår da sundhedsplejersken var her, fortalte hun at nu hvor Lina er over 2 mdr gammel, så måtte jeg godt tilberede til et døgn af gangen, hvor jeg kommer MME i og så er det lige til varme i mikroen når det er madtid... 

Vidste I godt at man måtte det? 

Da Julie var spæd var det strengt forbudt... 

Jeg tør slet ikke at forberede på den måde... Jeg har det meget fint med at have vand på flasker stående i køleskabet og når der så er madtid, så kommer jeg MME når det er... 

Måske jeg er den eneste pyller mor på det punkt.... 

Må indrømme jeg ikke forstår det, for den Bliver jo for gammel efter 1 time at pulveret Er kommet i. Daniel er næsten 10 mdr og vi blander stadig den mme han skal have, lige inden han skal have den. Skal vi ud af huset bruger vi nanbrikker :-)

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Her hjemme er vi begyndt på at lave 2 færdig lavet flasker med MME om aften... til morgen og formiddag..
Samt laver jeg en dunk kogt vand og sætter det på køl til løbet af dagen.
- Så tager jeg bare dunken fra køleren og hælder på en flaske og varmer i Micro og tilsætter MME pulveret.... DONE!!

Således gjorde jeg osse med min store dreng, og det var ganske normalt for knap 6 år siden

Da ikke at tilsætte MME og have det stående i køleren? I 2009 var det strengt forbudt da Julie var spæd... Der måtte det først ske efter 4 mdr... 

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

Må indrømme jeg ikke forstår det, for den Bliver jo for gammel efter 1 time at pulveret Er kommet i. Daniel er næsten 10 mdr og vi blander stadig den mme han skal have, lige inden han skal have den. Skal vi ud af huset bruger vi nanbrikker :-)

Jeg kan ikke finde hoved og hale i det.... 

Anmeld

22. november 2011

Hasselnødden

Vi købte mme på brikker i den tid han fik det. Det var klart nemmere end at blande selv.

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Det vidste jeg ikke. Da min datter fik MME, fik jeg da at vide, der kun måtte stå færdiglavet i to timer, og så skulle det smides ud, hvis det ikke var blevet drukket. Tak for Info - det er rart at vide, hvis jeg heller ikke kan amme den næste

Må indrømme jeg stod som et stort spørgsmålstegn da hun sagde det til mig... 

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Hasselnødden skriver:

Vi købte mme på brikker i den tid han fik det. Det var klart nemmere end at blande selv.

Er det ikke meget dyrere end pulveret? 

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Gaia skriver:

Det viste jeg ik. Vil da helt klart gøre brug af den metode ved nummer to, hvis vi skal over på mme

Det er skønt når man kan informere hinanden om ting herinde... Så er spørgsmålet bare om alle sundhedsplejersker er enige!? 

Anmeld

22. november 2011

Gaia

Mira0911 skriver:

Det er skønt når man kan informere hinanden om ting herinde... Så er spørgsmålet bare om alle sundhedsplejersker er enige!? 

Ja det jo det. Men tænker at hvis det er på køl så sker dr forhåbentlig ikke noget ved at bruge den metode 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.