Jeres holdning til utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Rosa

Zibi_84 skriver:

Hold da op...det var sq godt formuleret, og meget præcist! Læser du psykologi?

Jeps 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Ciss

Jeg har den holdning, at man bør respektere hinanden så meget, at man faktisk afslutter forholdet, før man går til det skridt at være utro. Det bedste er jo, hvis man kan finde løsninger, før det kommer så langt, men jeg synes uanset, at utroskap er det ultimative udtryk for mangel af respekt.

Hvis forholdet skranter, så kan man blive fristet, men jeg synes ikke, at det er en undskylning. Hvis det er spændingen, man savner, så kan man jo forsøge at finde måder at få det på uden at gå bag ryggen på kæresten/ægtefællen.

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

Thalia skriver:

Sticks and stone...

Utroskab kan gøre frygteligt ondt, men man dør ikke af det. Man kan derimod blive dødeligt syg af en usund livsstil.

Og uanset om det er utroskab eller usund mad der opfordres til, så vælger folk altså selv at takke ja til tilbuddet.

Ja de største synder er selvfølgelig brugerne af siden

Anmeld

18. november 2011

chael

Zibi_84 skriver:

Nu har jeg efterhånden hørt en reklame for Victoria Milan en del gange... Bliver lige forarget hver gang! Hvad er jeres holdning til en dating side, som opfordre til utroskab? Alle svar er velkommen

Ikke acceptabelt i min verden.

Og at opfordre til det, det ved jeg slet ikke hvad jeg skal mene om, men det er ret usmageligt!!!

*Camilla

Anmeld

18. november 2011

.....

Selve siden -->  . Men hvad folk gør, er deres sag, og det er vel altid en grund til at de opsøger en side som denne..

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

Ciss skriver:

Jeg har den holdning, at man bør respektere hinanden så meget, at man faktisk afslutter forholdet, før man går til det skridt at være utro. Det bedste er jo, hvis man kan finde løsninger, før det kommer så langt, men jeg synes uanset, at utroskap er det ultimative udtryk for mangel af respekt.

Hvis forholdet skranter, så kan man blive fristet, men jeg synes ikke, at det er en undskylning. Hvis det er spændingen, man savner, så kan man jo forsøge at finde måder at få det på uden at gå bag ryggen på kæresten/ægtefællen.

Helt sikkert luk den ene dør, for man åbner en ny.

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

Strawberry skriver:

Selve siden -->  . Men hvad folk gør, er deres sag, og det er vel altid en grund til at de opsøger en side som denne..

Er enig i, at hvad folk foretager sig i forbindelse med siden, er klart deres egen sag Men at der igennem medierne bliver reklameret for dating siden, og at den i det hele taget eksisterer, det får mig op idette røde feldt

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

chael skriver:

Ikke acceptabelt i min verden.

Og at opfordre til det, det ved jeg slet ikke hvad jeg skal mene om, men det er ret usmageligt!!!

*Camilla

Lige præcis

Anmeld

18. november 2011

.....

Zibi_84 skriver:

Er enig i, at hvad folk foretager sig i forbindelse med siden, er klart deres egen sag Men at der igennem medierne bliver reklameret for dating siden, og at den i det hele taget eksisterer, det får mig op idette røde feldt

De reklamere nok for siden igennem medierne, for at få flere brugere.. . Selve siden kan ikke decideret få mig op i det røde felt, der skal mere til...Men man tænker nok sit om selve brugerne .. hvis jeg var en som ville være utro (Som jeg ALDRIG ville gøre ), så ville jeg da aldrig bruge en "Dating-utro-side"

Anmeld

19. november 2011

Savannah

Jeg synes Victoria Milan er dybt foragteligt - Jeg synes IKKE det er iorden at opfordre til utroskab. Men, en side for folk, der ønsker at kn*ppe udenom, fair nok! Så ved man, hvad man får.

Min x var mig utro flere gange end jeg har lyst til at sige højt Det er det mest ødelæggende jeg nogensinde er blevet udsat for.. Jeg har intet tilovers for folk der er utro! Jeg har desværre kun oplevet "En gang utro, altid utro" så jeg har meget svært ved at tilgive utroskab - også på andres vegne.

Jeg håber at kvinder (og mænd) der blive udsat for utroskab er stærkere end jeg var dengang - og smutter med det samme. Det kan have alvorlige konsekvenser for psyken, det ved jeg desværre alt for godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.