Jeres holdning til utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Thalia

Jeg har overhovedet ikke større problem med den side end jeg har med så mange andre. Faktisk kan jeg slet ikke se problemet med siden.

Til gengæld har jeg et stort problem med sidens brugere, men det er jo en hel anden sag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Zibi_84

sandramor skriver:

Hader den side så meget !!!! Nok fordi jeg fandtaf at min ex havde en profil derinde :-\ fandt ud af det da vi var gået fra hinanden.. Da han lige havde glemt at slette sine log filer på min computer... Sys den side er så forkasteligt!!!

Ja så kan jeg sq godt forstå at du har et særlig "hadsk" forhold til den Godt for dig, at i ikke er sammen mere

Anmeld

18. november 2011

Silas&Mille

Bliver virkelig foraget (staves) hver gang jeg hører den.

hos mig er utroskab=ud af vagten...

Det er ufattelig dårlig stil med sådan en reklame.

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

Thalia skriver:

Jeg har overhovedet ikke større problem med den side end jeg har med så mange andre. Faktisk kan jeg slet ikke se problemet med siden.

Til gengæld har jeg et stort problem med sidens brugere, men det er jo en hel anden sag

Kan du uddybe det? Tænker du ikke at det er forkert at opfordre til utroskab igennem dvs. Medier? Er med på at du er imod utroskab

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

SilasMor skriver:

Bliver virkelig foraget (staves) hver gang jeg hører den.

hos mig er utroskab=ud af vagten...

Det er ufattelig dårlig stil med sådan en reklame.

Helt enig!

Anmeld

18. november 2011

katrineoerum

Jeg synes ikke det er okay at have en hemlig affære og helt ærligt så tvivler jeg på hvor mange kvinder der har profil der inde.

Dog synes jeg det er helt okay at have et åbent forhold hvis begge parter er eninge i det.

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

katrineoerum skriver:

Jeg synes ikke det er okay at have en hemlig affære og helt ærligt så tvivler jeg på hvor mange kvinder der har profil der inde.

Dog synes jeg det er helt okay at have et åbent forhold hvis begge parter er eninge i det.

Hvis begge parter er 100% enige, så ser jeg heller ikke noget galt i det... Noget HELT andet... Hedder du Ørum til efternavn...(Undskyld jeg spørger)

Anmeld

18. november 2011

sandramor

Ja det var også ret klamme ting der var foregået derinde

Og ja det var godt han kom ud af mit liv ;-)

Anmeld

18. november 2011

katrineoerum

Zibi_84 skriver:

Hvis begge parter er 100% enige, så ser jeg heller ikke noget galt i det... Noget HELT andet... Hedder du Ørum til efternavn...(Undskyld jeg spørger)

Ja det gør jeg.

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

sandramor skriver:

Ja det var også ret klamme ting der var foregået derinde

Og ja det var godt han kom ud af mit liv ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.