Jeres holdning til utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Thalia

Zibi_84 skriver:

Kan du uddybe det? Tænker du ikke at det er forkert at opfordre til utroskab igennem dvs. Medier? Er med på at du er imod utroskab

Nej, jeg kan faktisk ikke se det forkerte i det. Altså ikke mere forkert end at opfordre folk til at spise Mac Donalds eller drikke alkohol.

Der er ingen der via det site presser folk til at være utro, det er noget brugerne helt selv vælger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Zibi_84

katrineoerum skriver:

Ja det gør jeg.

hehe det gør jeg også Derfor jeg spurgte

Anmeld

18. november 2011

katrineoerum

Zibi_84 skriver:

hehe det gør jeg også Derfor jeg spurgte

Okay sjovt. Der er ikke så mange af os. 

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

Thalia skriver:

Nej, jeg kan faktisk ikke se det forkerte i det. Altså ikke mere forkert end at opfordre folk til at spise Mac Donalds eller drikke alkohol.

Der er ingen der via det site presser folk til at være utro, det er noget brugerne helt selv vælger.

Kan godt følge din tankegang Men i min verden er det værre at opfordre/reklamerer til/for noget som kan gøre os mennesker "SÅ" ondt, og efterlade dybe ar på sjælen, end at reklamerer for usund mad osv.

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

katrineoerum skriver:

Okay sjovt. Der er ikke så mange af os. 

Nej det er der ikke Vi skal være stolt af vores smukke efternavn

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

Zibi_84 skriver:

Nu har jeg efterhånden hørt en reklame for Victoria Milan en del gange... Bliver lige forarget hver gang! Hvad er jeres holdning til en dating side, som opfordre til utroskab? Alle svar er velkommen

Dybt godnat.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

SussieThyssen skriver:

Dybt godnat.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. november 2011

Rosa

Utroskab kan sommetider virke decideret nødvendigt for bekræftelsens skyld i forhold der er ude på et skråplan, men det er de færreste som efterfølgende kan leve med skylden og skammen, og endnu færre kærester som kan finde ud af at påtage sig en andel af ansvaret for at forholdet kom så langt ud.... Derfor ender utroskaben med at ødelægge forholdet i stedet for at sikre dets overlevelse ved at give den ene eller begge lidt luft... 

Dog er selve den der reklame vildt usmagelig, for mig ihvertfald..  

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

Rosa skriver:

Utroskab kan sommetider virke decideret nødvendigt for bekræftelsens skyld i forhold der er ude på et skråplan, men det er de færreste som efterfølgende kan leve med skylden og skammen, og endnu færre kærester som kan finde ud af at påtage sig en andel af ansvaret for at forholdet kom så langt ud.... Derfor ender utroskaben med at ødelægge forholdet i stedet for at sikre dets overlevelse ved at give den ene eller begge lidt luft... 

Dog er selve den der reklame vildt usmagelig, for mig ihvertfald..  

Hold da op...det var sq godt formuleret, og meget præcist! Læser du psykologi?

Anmeld

18. november 2011

Thalia

Zibi_84 skriver:

Kan godt følge din tankegang Men i min verden er det værre at opfordre/reklamerer til/for noget som kan gøre os mennesker "SÅ" ondt, og efterlade dybe ar på sjælen, end at reklamerer for usund mad osv.

Sticks and stone...

Utroskab kan gøre frygteligt ondt, men man dør ikke af det. Man kan derimod blive dødeligt syg af en usund livsstil.

Og uanset om det er utroskab eller usund mad der opfordres til, så vælger folk altså selv at takke ja til tilbuddet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.