Jeres holdning til utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Bare mig..

Er jeg bare den eneste der ikke aner hvilken reklame det er?

Er det i tv eller radioen, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Bare mig..

Nu har jeg fundet hjemmesiden, og der står faktisk "Datingsite for gifte - føl dig levende igen med en affære!"

Jeg synes sgu det er chokerende! Det er jo en side, direkte henvendt til dem, der tænker på, at være deres ægtefælle utro, til dem der faktisk OVERVEJER utroskab.. Dét er da for sygt..

Anmeld

19. november 2011

Bare mig..

19. november 2011

gonefishing

Zibi_84 skriver:

Nu har jeg efterhånden hørt en reklame for Victoria Milan en del gange... Bliver lige forarget hver gang! Hvad er jeres holdning til en dating side, som opfordre til utroskab? Alle svar er velkommen

ja og hvor mange har mon en side derinde kun for at se om deres mand/kone er der se det kunne faktisk være sjovt at finde en pct på det.

Anmeld

19. november 2011

Levi&LilysMor

kan simpelthen ikke forstå de kan få tilladelse til at lave sådan en reklame!! de sku have nogle på hovedet så skruen satte sig på plads !!!

Anmeld

19. november 2011

lio

Synes det er fint den side kom, slog selv øjnene lidt op da jeg hørte den første gang for ca. 1 år siden fordi jeg var lidt chokeret, men den side er ikke grund til utroskab, utroskab er grund til den side.

så Nej til utroskab, ok til Victoria Milan.

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Sally-Slingshot skriver:

Jeg synes Victoria Milan er dybt foragteligt - Jeg synes IKKE det er iorden at opfordre til utroskab. Men, en side for folk, der ønsker at kn*ppe udenom, fair nok! Så ved man, hvad man får.

Min x var mig utro flere gange end jeg har lyst til at sige højt Det er det mest ødelæggende jeg nogensinde er blevet udsat for.. Jeg har intet tilovers for folk der er utro! Jeg har desværre kun oplevet "En gang utro, altid utro" så jeg har meget svært ved at tilgive utroskab - også på andres vegne.

Jeg håber at kvinder (og mænd) der blive udsat for utroskab er stærkere end jeg var dengang - og smutter med det samme. Det kan have alvorlige konsekvenser for psyken, det ved jeg desværre alt for godt...

Puha det gør mig virkelig ondt total uacceptabelt at udsætte et andet menneske for den slags smerte!!

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Qoco skriver:

Synes det er fint den side kom, slog selv øjnene lidt op da jeg hørte den første gang for ca. 1 år siden fordi jeg var lidt chokeret, men den side er ikke grund til utroskab, utroskab er grund til den side.

så Nej til utroskab, ok til Victoria Milan.

Er enig i at siden ikke er grunden til utroskab der er siden blot en   nem måde at møde andre gifte. Men synes bestemt at den slags "dating side" sender nogle totalt forkerte signaler, og er ærgerlig over at den får så meget sende tid

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

LevisMor skriver:

kan simpelthen ikke forstå de kan få tilladelse til at lave sådan en reklame!! de sku have nogle på hovedet så skruen satte sig på plads !!!

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Flodkilling skriver:

ja og hvor mange har mon en side derinde kun for at se om deres mand/kone er der se det kunne faktisk være sjovt at finde en pct på det.

Hehe det tror jeg helt sikkert at der er nogle stykker dee har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.