Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har godt hørt reklame for den... syntes det er utroligt hvad folk kan finde på at lave for at tjene penge Det værste er jo så også næsten at det må kunne betale sig for dem bag siden, for ellers eksisterede den vel ikke... altså er der også et godt kundegrundlag hvilket er det jeg finder mest opsigtsvækkende
Min personlige holdning er at utroskab ikke kan tolereres fandt jeg ud af herren i huset havde været mig utro, var det ud af vagten!! og det kunne kun gå for langsomt... for "once a cheater, always a cheater"!!og længere er den bare ikke.... så er jeg faktisk hamrende ligeglad om det er via en datingside eller en tilfældig ved en julefrokost.... !! utroskab er utroskab uanset hvordan det er foregået og sådan er det bare!!!
Qnuz
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sucker for love skriver: Har aldrig hørt om den dating side, men jeg synes det lyder fuldstændigt åndsvagt med en side der opfordrer til utroskab! Jeg går overhovedet ikke ind for utroskab! det er simpelthen noget af det værste man kan byde nogle - og jeg kan ganske simpelt ikke klare de personer der vælger at være utro OVERHOVEDET. Den smerte ens partner føler når hen/hun opdager det den kan simpelthen ikke beskrives, det er en forfærdelig følelse!
Har aldrig hørt om den dating side, men jeg synes det lyder fuldstændigt åndsvagt med en side der opfordrer til utroskab!
Jeg går overhovedet ikke ind for utroskab! det er simpelthen noget af det værste man kan byde nogle - og jeg kan ganske simpelt ikke klare de personer der vælger at være utro OVERHOVEDET. Den smerte ens partner føler når hen/hun opdager det den kan simpelthen ikke beskrives, det er en forfærdelig følelse!
Ja det er på alle måder det værste man kan byde sin partner... Utroligt at de får sende tid til den reklame i radioen?
Zibi_84 skriver: Ja det er på alle måder det værste man kan byde sin partner... Utroligt at de får sende tid til den reklame i radioen?
Ja det er godt nok utroligt!
miss_ice skriver: Jeg troede seriøst det var en dårlig joke og der ville komme en eller slutning som ville forklare at de selv mente det var til grin, eller noget.. Blev så endnu mere chokeret da jeg så en reklame, der næsten var større end den bygning den hang på, midt inde på strøget!!! Synes virkelig det er decideret klamt!! - og det med at de lover fuldstændig anonymitet gør dem bare medskyldige i at ødelægge folks forhold!!!! ... Bare så DE kan tjene penge!! Øv nogle smålige mennesker altså!
Jeg troede seriøst det var en dårlig joke og der ville komme en eller slutning som ville forklare at de selv mente det var til grin, eller noget.. Blev så endnu mere chokeret da jeg så en reklame, der næsten var større end den bygning den hang på, midt inde på strøget!!! Synes virkelig det er decideret klamt!! - og det med at de lover fuldstændig anonymitet gør dem bare medskyldige i at ødelægge folks forhold!!!! ... Bare så DE kan tjene penge!! Øv nogle smålige mennesker altså!
jeg syntes det er lige til at brække sig over! utroskab er bare ingen holdning! man skal være sin kæreste tro! jeg ville aldrig selv kunne finde på at være en kæreste utro, så ville jeg hellere gå fra ham end jeg ville være det! jeg syntes det er forfærdeligt at man går ind for det!
dpb skriver: Har godt hørt reklame for den... syntes det er utroligt hvad folk kan finde på at lave for at tjene penge Det værste er jo så også næsten at det må kunne betale sig for dem bag siden, for ellers eksisterede den vel ikke... altså er der også et godt kundegrundlag hvilket er det jeg finder mest opsigtsvækkende Min personlige holdning er at utroskab ikke kan tolereres fandt jeg ud af herren i huset havde været mig utro, var det ud af vagten!! og det kunne kun gå for langsomt... for "once a cheater, always a cheater"!!og længere er den bare ikke.... så er jeg faktisk hamrende ligeglad om det er via en datingside eller en tilfældig ved en julefrokost.... !! utroskab er utroskab uanset hvordan det er foregået og sådan er det bare!!! Qnuz
Uhh ha!!! Jeg havdesparket ham så hårdt i røv.. Så han får en hvis smag i munden og du har ret. En gang utro, altid utro!
wmillapigenw skriver: jeg syntes det er lige til at brække sig over! utroskab er bare ingen holdning! man skal være sin kæreste tro! jeg ville aldrig selv kunne finde på at være en kæreste utro, så ville jeg hellere gå fra ham end jeg ville være det! jeg syntes det er forfærdeligt at man går ind for det!
Helt enig
Krussedulle skriver: Syntes det er 110% uacceptabelt! Er man i et forhold, er det mindste man kan gøre da at gøre det forbi! Den smerte man må påføre et menneske som man HAR elsket/holdt af, og måske stadig gør, den må være ubærlig! .. Min mand og jeg har den samme holdning til utroskab! Det er SÅ lavt! og jeg fatter heller ikke den reklame! Det er sgu for langt ude!
Syntes det er 110% uacceptabelt! Er man i et forhold, er det mindste man kan gøre da at gøre det forbi! Den smerte man må påføre et menneske som man HAR elsket/holdt af, og måske stadig gør, den må være ubærlig! .. Min mand og jeg har den samme holdning til utroskab! Det er SÅ lavt! og jeg fatter heller ikke den reklame! Det er sgu for langt ude!
Fuldstændig enig! Hvem i verden vil nogensinde kunne udsætte sin partner for den slags smerte..? Ville rigtig gerne snakke med manden bag den dating side.. Han kan ikke have særlig meget empati!?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128