Jeres holdning til utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.873 visninger
73 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Zibi_84

Nu har jeg efterhånden hørt en reklame for Victoria Milan en del gange... Bliver lige forarget hver gang! Hvad er jeres holdning til en dating side, som opfordre til utroskab? Alle svar er velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

lukasmor

Synes det er super dårlig stil.. men igen, de folk der opsøger siden er jo dømte til at være utro uanset om siden findes eller ej. Derfor synes jeg stadig det er noget mærkeligt noget :/

Anmeld

18. november 2011

Sildefisk

Lukasmor skriver:

Synes det er super dårlig stil.. men igen, de folk der opsøger siden er jo dømte til at være utro uanset om siden findes eller ej. Derfor synes jeg stadig det er noget mærkeligt noget :/

var sgu ved at få kaffen galt i halsen første gang jeg hørte reklamen for den dating side 

Anmeld

18. november 2011

twinboys

myr81 skriver:

var sgu ved at få kaffen galt i halsen første gang jeg hørte reklamen for den dating side 

var jeg også det var bare ikke kaffen men sodavanden

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

Lukasmor skriver:

Det kan du have MEGET ret i

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

myr81 skriver:

Forstår jeg godt!

Anmeld

18. november 2011

Benjamins'mor

Synes det er rigtigt dårlig stil..
Er meget imod utroskab.

Anmeld

18. november 2011

Zibi_84

Benjamins'mor skriver:

Synes det er rigtigt dårlig stil..
Er meget imod utroskab.

Helt enig! Tror på at utroskab er roden til alt ondt

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Har aldrig hørt om den dating side, men jeg synes det lyder fuldstændigt åndsvagt med en side der opfordrer til utroskab!

Jeg går overhovedet ikke ind for utroskab! det er simpelthen noget af det værste man kan byde nogle - og jeg kan ganske simpelt ikke klare de personer der vælger at være utro OVERHOVEDET. Den smerte ens partner føler når hen/hun opdager det den kan simpelthen ikke beskrives, det er en forfærdelig følelse! 

Anmeld

18. november 2011

1Wish

Zibi_84 skriver:

Nu har jeg efterhånden hørt en reklame for Victoria Milan en del gange... Bliver lige forarget hver gang! Hvad er jeres holdning til en dating side, som opfordre til utroskab? Alle svar er velkommen

Jeg troede seriøst det var en dårlig joke og der ville komme en eller slutning som ville forklare at de selv mente det var til grin, eller noget.. Blev så endnu mere chokeret da jeg så en reklame, der næsten var større end den bygning den hang på, midt inde på strøget!!! Synes virkelig det er decideret klamt!! - og det med at de lover fuldstændig anonymitet gør dem bare medskyldige i at ødelægge folks forhold!!!! ... Bare så DE kan tjene penge!! Øv nogle smålige mennesker altså!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.