Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

1000Ben

Sucker for love skriver:

Hun hedder noget så normalt som ... ja meget normalt - lige så normalt som en Anders Christensen - så der er rigtig mange på krak 

Hvilket mobilselskab er han med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Sucker for love

1000Ben skriver:

Hvilket mobilselskab er han med?

puha ..  mener det er telenor 

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Hun hedder noget så normalt som ... ja meget normalt - lige så normalt som en Anders Christensen - så der er rigtig mange på krak 

Øv...

Kan du ikke få adgang til noget udskrift af hans telefon regning??

Der er hendes nummer jo heeeelt sikkert!!!

Hvor bor du henne af i landet? Hvis du bor i en lille by, så kan du måske finde hende

Anmeld

18. november 2011

Muffin

Honey<3 skriver:

Hvaaaad??

Synes du at det er okay at være utro, men ikke når konen er gravid???????

Omg

Nej, jeg mener bare at en ting er at have det affære- det er det værste man kan gøre mod sin kæreste, men at gøre det mod sin gravide kæreste ??? Der er slet ikke ord der beskriver hvor slemt det er.. !

(Det var det jeg mente, gir det mere mening nu ?  )

Anmeld

18. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Honey<3 skriver:

Du skal skrive til hende, om hun godt er klar over at hun ligger og knalder din kæreste og at du iøvrigt venter hans andet barn til marts..

Eller - svin hende til på det groveste - bare ikke true hende på livet!

Kan du ikke finde hende på krak? Så kunne du da ringe hende op og give den hele armen..!

Hehe, kender det godt - eks kærester lever ikke i min verden - nævner dem kun hvis jeg er rigtig gal i hjernen

Ved vi hun er klar over han har kæreste og barn samt barn på vej? Kan jo være hun er lige så uvidende som TS var indtil hun fandt ud af det.

Lidt voldsomt at svine hende til, hvis hun er lige så uskydig. 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Øv...

Kan du ikke få adgang til noget udskrift af hans telefon regning??

Der er hendes nummer jo heeeelt sikkert!!!

Hvor bor du henne af i landet? Hvis du bor i en lille by, så kan du måske finde hende

Jeg tror bare jeg skriver på facebook - det er så meget nemmere! 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ved vi hun er klar over han har kæreste og barn samt barn på vej? Kan jo være hun er lige så uvidende som TS var indtil hun fandt ud af det.

Lidt voldsomt at svine hende til, hvis hun er lige så uskydig. 

Jeg tror ikke hun ved det for hun ville have været hjem til ham men han fandt på en undskyldning med nyt køkken så de tog på hotel.

Anmeld

18. november 2011

1000Ben

Sucker for love skriver:

puha ..  mener det er telenor 

Så længe det er et abonnemet, så burde du have adgang på deres hjemmeside. (så kan du se hvem han har ringet til og sms'et til) Man skal bruge hans nummer og en adgangskode, hvis han ellers nogensinde har oprettet sig, ellers mener jeg at det er dig der får chancen for at lave et kodeord og så kan du altid se hvem han snakker med sekund for sekund  Prøv for så har du da hendes nummer med det samme

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Muffin skriver:

Nej, jeg mener bare at en ting er at have det affære- det er det værste man kan gøre mod sin kæreste, men at gøre det mod sin gravide kæreste ??? Der er slet ikke ord der beskriver hvor slemt det er.. !

(Det var det jeg mente, gir det mere mening nu ?  )

Det giver mere mening nu -  men utroskab er det ondeste i verden, uanset om konen er gravid eller ej..

Jeg har selv været utro og udsat for utroskab - det gør bare så ondt indeni når man finder ud af at ens elskede ligger og kne*per en anden

Anmeld

18. november 2011

Muffin

Sucker for love skriver:

I og med han ikke har fortalt om også så holder han hende jo lige netop for nar. 

Præcis. Hun bliver jo nok også knust nu. Så synes ikke du skal svine hende til. Snarere fortælle hvilkent et svin han er! Føj!  

Jeg er så gal på dine vegne... Han burde ha en på hovedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.