Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Noahmor

Sucker for love skriver:

Jeg tror bare ikke lige det er det jeg skal sige til dem under selve fødselsdagen, jeg overvejer lidt at ringe nu og sige at jeg har smidt ham ud fordi han var utro men at de selvfølgelig stadigvæk er velkommen til at komme i morgen - tror det ville være lidt mere passende 

Sad lige og tænkte det samme, så synes jeg da er en god ide. 

Så er de også lidt forberedte på det, så de ikke bruger din søns fødselsdag på at sidde og være i chok. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Jeg har skam heller ikke tænkt mig at lade være - for har han gjort det en gang så gør han det sku nok igen og det skal han bare ikke have lov til! 

Jeg har egentlig lyst til at ringe til hans eks som han overhovedet ikke kan sammen med som er mor til hans anden søn og spørger hvorfor de gik fra hinanden for hende og jeg kan rimelig godt sammen 

Han fortjener ikke at smadre jeres forhold og så være lykkelig med en anden - slet ikke.. Det de har sammen skal bare ødelægges nu

Ved du da ikke hvorfor de gik fra hinanden dengang??

Hvis du sagtens kan snakke med hende, så prøv da og ring til hende og spørg, det kan der jo ikke ske noget ved

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Krussedulle skriver:

Øv hvor er jeg ked af det på dine vegne ... Det er bare mit værste mareridt at opdage sådan noget ... Men jeg tror at jeg havde sagt nøjagtig sådan til mine sviger! Håber det bedste for dig og dine drenge!!

Mange tak 

Anmeld

18. november 2011

Ems30

Ej, hvor er det vildt, er du ikke helt knust? Nøj, hvor jeg dog føler med dig, håber virkelig at du får en god dag i morgen. Lov mig at du aldrig tager ham tilbage igen...

Jeg kunne slet ikke forestille mig hvordan jeg ville reagere hvis den mand jeg elskede, havde gang i andre udover mig. Synes det er så respektløst, og det er det samme som at pisse op og ned af en, sådan at holde en for nar. Han fortjener hverken dig eller dit selskab.

Og der findes rigtig mange dejlige mænd derude, som vil behandle dig med den respekt du fortjener. 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Han fortjener ikke at smadre jeres forhold og så være lykkelig med en anden - slet ikke.. Det de har sammen skal bare ødelægges nu

Ved du da ikke hvorfor de gik fra hinanden dengang??

Hvis du sagtens kan snakke med hende, så prøv da og ring til hende og spørg, det kan der jo ikke ske noget ved

Jeg har bare ingen idé om hvad jeg skal skrive til hende 

Nej, jeg har ikke spurgt - jeg hader det der med at snakke om eks kærester 

Anmeld

18. november 2011

june1987

jeg ville nok ikke ødelægge festen for drengen men jeg ville klart sige det til hans forældre 

men er ked af det han er sådan over for dig

Anmeld

18. november 2011

june1987

Sucker for love skriver:

og forresten ville jeg nok skrive sandheden til hans såkaldte veninde med han har børn og venter en mere samt at han spillet på jer begge to

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Du skal skrive til hende, om hun godt er klar over at hun ligger og knalder din kæreste og at du iøvrigt venter hans andet barn til marts..

Eller - svin hende til på det groveste - bare ikke true hende på livet!

Kan du ikke finde hende på krak? Så kunne du da ringe hende op og give den hele armen..!

Hehe, kender det godt - eks kærester lever ikke i min verden - nævner dem kun hvis jeg er rigtig gal i hjernen

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Du skal skrive til hende, om hun godt er klar over at hun ligger og knalder din kæreste og at du iøvrigt venter hans andet barn til marts..

Eller - svin hende til på det groveste - bare ikke true hende på livet!

Kan du ikke finde hende på krak? Så kunne du da ringe hende op og give den hele armen..!

Hehe, kender det godt - eks kærester lever ikke i min verden - nævner dem kun hvis jeg er rigtig gal i hjernen

Hun hedder noget så normalt som ... ja meget normalt - lige så normalt som en Anders Christensen - så der er rigtig mange på krak 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Ems30 skriver:

Ej, hvor er det vildt, er du ikke helt knust? Nøj, hvor jeg dog føler med dig, håber virkelig at du får en god dag i morgen. Lov mig at du aldrig tager ham tilbage igen...

Jeg kunne slet ikke forestille mig hvordan jeg ville reagere hvis den mand jeg elskede, havde gang i andre udover mig. Synes det er så respektløst, og det er det samme som at pisse op og ned af en, sådan at holde en for nar. Han fortjener hverken dig eller dit selskab.

Og der findes rigtig mange dejlige mænd derude, som vil behandle dig med den respekt du fortjener. 

Er nok mere rasende end knust 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.