Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Øv øv øv....

Er virkelig ked af at høre at han er sådan et menneske -

Håber du kommer godt ovenpå igen - sådan en lort som ham, skal ikke tage æren for at få dig ned med nakken!!

Tror også der skal mere til for at få mig ned med nakken, har da heldigvis Phillip til at holde mit humør oppe - dagen imorgen skal bare overståes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Noget med at få nogle nøgenbilleder osv. og noget med hvad han havde lyst til at gøre ved hende osv. 

Jeg synes du skal gøre opmærksom på at i findes og du venter hans andet barn!!

Deres forhold skal ødelægges, ligesom han har ødelagt jeres!!

Han fortjener en grim hævn

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

OMG

Christ et svin - man kan godt se på de beskeder at de ikke bare har mødtes til kaffe

Ej hvor har jeg ondt af dig lige nu...

Jeg er så rasende lige nu - men hold kæft hvor er jeg taknemmelig for at jeg sådan skulle tisse i nat.. haha det lød underligt inde i mit hovede 

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Tror også der skal mere til for at få mig ned med nakken, har da heldigvis Phillip til at holde mit humør oppe - dagen imorgen skal bare overståes 

Stakkels Phillip, det er jo hans første fødselsdag

Giv ham lidt ekstra opmærksomhed imorgen, så lægger han måske ikke mærke til at der mangler en anden person ved bordet..

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Jeg synes du skal gøre opmærksom på at i findes og du venter hans andet barn!!

Deres forhold skal ødelægges, ligesom han har ødelagt jeres!!

Han fortjener en grim hævn

Det tror jeg også jeg gør - selvom jeg hader at være sådan, men hun fortjener satme ikke at skulle føle sig tilgrin også 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Stakkels Phillip, det er jo hans første fødselsdag

Giv ham lidt ekstra opmærksomhed imorgen, så lægger han måske ikke mærke til at der mangler en anden person ved bordet..

Tror ikke han får andet end opmærksomhed i morgen 

- men hvad siger jeg lige til farmor og farfaren? 

"Øhm jeres søn kunne ikke komme han skulle vist nok være sammen med en eller anden anden tøs som var vigtigere end Phillip fordi han har et meget stort sex-behov" ... det kunne egentlig være lidt genialt - men så alligevel ikke 

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

StephanieJ skriver:

Lagde han på lige efter så??

Er han stadig derude??

Syntes sgu det er stort at du gjorde det og endda dagen før en fødselsdag

Han lagde på lige med det samme jeg åbnede døren.

Og nej, han er skredet - tror jeg nok 

Jeg kunne bare ikke klare tanken om at han skulle sove her en nat mere eller tanken om at skulle glo på ham igen 

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Jeg er så rasende lige nu - men hold kæft hvor er jeg taknemmelig for at jeg sådan skulle tisse i nat.. haha det lød underligt inde i mit hovede 

Hehehe, natte-tis er sjældent godt, men i dette tilfælde - SUPER!

Har du slet ikke mærket efter om han har ændret sig, sammen med dig? Ikke set en besked fra hende?

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Hehehe, natte-tis er sjældent godt, men i dette tilfælde - SUPER!

Har du slet ikke mærket efter om han har ændret sig, sammen med dig? Ikke set en besked fra hende?

Vi har haft en del skænderier på det sidste - men ikke noget af betydning ikke hvad jeg synes, men det har været ham der har startet dem hver gang og han er kørt lige efter hver gang 

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Det tror jeg også jeg gør - selvom jeg hader at være sådan, men hun fortjener satme ikke at skulle føle sig tilgrin også 

Hun fortjener en kæmpe lort lige i hovedet, uanset om hun kender til jer eller ej.. !

Jeg synes du skal ødelægge det de åbenbart har sammen, hvorfor lade være??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.