Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Muffin

Føj for satan. Han er godt nok et ringe menneske!

Til fødselsdagen må du jo sige at du ikke gider ha en utro stodder med til bords og ødelægge stemningen. DET kan enhver godt forstå.

En ting er at have en affære- men mens ens kæreste er gravid??? Jeg fatter ham virkelig ikke.

Du burde lige skrive til hende på fb hvis du kan overskue det- måske holder han også hende for nar ? Og så skal han da bare afsløres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Tror ikke han får andet end opmærksomhed i morgen 

- men hvad siger jeg lige til farmor og farfaren? 

"Øhm jeres søn kunne ikke komme han skulle vist nok være sammen med en eller anden anden tøs som var vigtigere end Phillip fordi han har et meget stort sex-behov" ... det kunne egentlig være lidt genialt - men så alligevel ikke 

Det var godt

Du siger da bare til dem at du har smidt ham ud

Hvis de så spørger hvorfor - så siger du bare at han er utro og det vil du ikke acceptere, men at du gerne vil have en god dag for din søn's skyld

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Hun fortjener en kæmpe lort lige i hovedet, uanset om hun kender til jer eller ej.. !

Jeg synes du skal ødelægge det de åbenbart har sammen, hvorfor lade være??

Jeg har skam heller ikke tænkt mig at lade være - for har han gjort det en gang så gør han det sku nok igen og det skal han bare ikke have lov til! 

Jeg har egentlig lyst til at ringe til hans eks som han overhovedet ikke kan sammen med som er mor til hans anden søn og spørger hvorfor de gik fra hinanden for hende og jeg kan rimelig godt sammen 

Anmeld

18. november 2011

Noahmor

Sucker for love skriver:

"Øhm jeres søn kunne ikke komme han skulle vist nok være sammen med en eller anden anden tøs som var vigtigere end Phillip fordi han har et meget stort sex-behov" ... det kunne egentlig være lidt genialt - men så alligevel ikke 

kommer lige med en kommentar. 

Det er da lige nøjagtig det du skal sige.De må da godt vide at de har en søn der er et svin. 

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Vi har haft en del skænderier på det sidste - men ikke noget af betydning ikke hvad jeg synes, men det har været ham der har startet dem hver gang og han er kørt lige efter hver gang 

Nu ved du da i det mindste hvorfor han har startet jeres skænderier Sikke en nar altså...!

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Noahmor skriver:

kommer lige med en kommentar. 

Det er da lige nøjagtig det du skal sige.De må da godt vide at de har en søn der er et svin. 

Jeg tror bare ikke lige det er det jeg skal sige til dem under selve fødselsdagen, jeg overvejer lidt at ringe nu og sige at jeg har smidt ham ud fordi han var utro men at de selvfølgelig stadigvæk er velkommen til at komme i morgen - tror det ville være lidt mere passende 

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Muffin skriver:

Til fødselsdagen må du jo sige at du ikke gider ha en utro stodder med til bords og ødelægge stemningen. DET kan enhver godt forstå.

En ting er at have en affære- men mens ens kæreste er gravid??? Jeg fatter ham virkelig ikke.

Du burde lige skrive til hende på fb hvis du kan overskue det- måske holder han også hende for nar ? Og så skal han da bare afsløres

Hvaaaad??

Synes du at det er okay at være utro, men ikke når konen er gravid???????

Omg

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Nu ved du da i det mindste hvorfor han har startet jeres skænderier Sikke en nar altså...!

Ja mon ikke! 

Anmeld

18. november 2011

Krussedulle

Sucker for love skriver:

Øv hvor er jeg ked af det på dine vegne ... Det er bare mit værste mareridt at opdage sådan noget ... Men jeg tror at jeg havde sagt nøjagtig sådan til mine sviger! Håber det bedste for dig og dine drenge!!

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Muffin skriver:

I og med han ikke har fortalt om også så holder han hende jo lige netop for nar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.