Hvad skal jeg tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Sucker for love

xoxotasha skriver:

Det forstår jeg udemærket godt. Men ellers må du konfrontere ham med det og spørge ham hvad han vil.

Du fortjener på ingen måde sådan en behandling. Om ikke andet kan du mens han ikke er hjemme snarest muligt pakke dine ting og tage din søn med hjem til noget familie eller nogle venner og så simpelthen vente på at han selv kontakter dig.

Det er svært, men vil du hellere udnyttes? Nej vel?

Kan jeg ikke bare pakke hans tøj og sige til ham at jeg ikke vil finde mig i det der og at han bare skal skride 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Zelinasmor

Sucker for love skriver:

Kan jeg ikke bare pakke hans tøj og sige til ham at jeg ikke vil finde mig i det der og at han bare skal skride 

Jo det kan du i hvert fald!

Det er ham der har dummet sig, så det synes jeg bestemt du skal gøre!

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Tør du lave denne?? Gå ud og spørg ham om i skal bestille noget mad, så siger han vel - hvad er klokken eller det kan vi godt. Hvis han siger - det kan vi godt , så spørg ham hvad klokken er , når han så tager telefonen væk fra hovedet, så tager du den fra ham og løber ind og låser døren Så kan du få svar på hvad stodderen laver og hvad so'en hedder..

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Tør du lave denne?? Gå ud og spørg ham om i skal bestille noget mad, så siger han vel - hvad er klokken eller det kan vi godt. Hvis han siger - det kan vi godt , så spørg ham hvad klokken er , når han så tager telefonen væk fra hovedet, så tager du den fra ham og løber ind og låser døren Så kan du få svar på hvad stodderen laver og hvad so'en hedder..

Jeg tør godt - men jeg har ikke ligefrem lyst, jeg kan også bare logge på hans facebook 

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Jeg tør godt - men jeg har ikke ligefrem lyst, jeg kan også bare logge på hans facebook 

Hvad venter du så på??? Log ind og se hvad han har gang i ... Jeg havde ikke kunne styre mig!!:/

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Hvad venter du så på??? Log ind og se hvad han har gang i ... Jeg havde ikke kunne styre mig!!:/

Jeg er igang .. og jeg har set det jeg skulle se - og hvad skal jeg sige... Jeg skal ALDRIG have ham inden for igen!

Anmeld

18. november 2011

Peanut

Sucker for love skriver:

Jeg er igang .. og jeg har set det jeg skulle se - og hvad skal jeg sige... Jeg skal ALDRIG have ham inden for igen!

Puha...

Lige en krammer. Det må være ganske forfærdeligt at stå i den situation.. 

Men det positive i dette her, som jeg ser det, er at du har opdaget det nu! 

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Sucker for love skriver:

Øv for en nar...

Var det nogle slemme ting du fandt?

Typisk at man først finder ud af sådan nogle ting når man står og skal have barn med sådan en fyr, håber det bedste for dig og dine små drenge

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Honey<3 skriver:

Øv for en nar...

Var det nogle slemme ting du fandt?

Typisk at man først finder ud af sådan nogle ting når man står og skal have barn med sådan en fyr, håber det bedste for dig og dine små drenge

Ja meget slemme!! altså udover det de har skrevet 

- men nu har jeg smidt hans tøj ud i haven til ham og sagt han ikke skal komme igen - hans xbox og hvad der ellers er giver jeg hans mor med hjem i morgen og nøglen til huset har jeg taget ud af hans nøgler og også afleveret så nu burde han ikke komme igen.

men hvor er det altså bare ikke fedt 

Anmeld

18. november 2011

Steph_Laurits

Havde råbt ud til ham MENS han snakkede!

"Du må da hilse hende, fra din kæreste - eller skulle vi sige ekskæreste. Kan da være hun har en ekstra plads til dig, så behøver I jo heller ikke vente på at kunne ses"

ØV for en dør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.