Skal jeg gå fra ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Meliora

Camillakn skriver:

Nu kommenterede du så fint mit indlæg, men nu tager han jo ikke stoffer hun skriver 1 gang om året. Og ja det virker måske 1 måned men det gør hash jo også som er et mildt stof, men man er jo ikke påvirket i en hel måned selv om det findes i kroppen.

Det er jo ikke et misbrug han har som du får det til at lyde.

Steroider er klassificeret som et ulovligt stof jo, og det virker længere tid i hjernen end hash og alkohol. MEN det essentielle her jo ikke hvor lang tid det virker, det er jo at det er et ulovligt stof, hvilket jeg mener er meget forkert at indtage, især når man har et barn man skal være rollemodel for. Han viser jo med tydelighed at han ikke er i stand til at tage de rigtige valg og behandle sin familie ordentligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Et eller andet sted er det jo hans ret... det er lige så meget hans baby som det er min den eneste forskel er bare at det er min krop derfor har jeg sidste ord..

Men hvis jeg går mister jeg alt... jeg har intet, ingen hjem, møbler, opsparing noget.......

Når I har boet sammen i 5 år har I ægteskabslignende status..derfor skal der en fifty-fifty bodeling til, med mindre han har særeje.

Snak med en advokat.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2011

Maria-s

Nu har jeg læst hvad der erblevet skrevet og ville lige smide dig en kommentar...

Jeg synes det er for nemt/ tyndt/ uansvarligt BARE at skride. Der var en grund til i valgte at skulle have barn sammen og selvom mange mener man BARE kan være alene-mor og at man sikkert finder en anden manden-i-mit-liv, ja så er det MIN overbevisning at børn har bedst af at være sammen med både far og mor i en tryg familie.

Når det så er sagt, så mener jeg selvfølgelig heller ikke at man på nogen måde skal udsætte sit barn for en fare eller risiko for at komme til skade, ved at din mand ikke kan styre sit temperament. MEN de ting er i nødt til at snakke mere om inden barnet kommer til verdnen. Det kan godt være at han før hen og stadig siger at han er NØDT til at ta steroider, men fra egne erfaringer (og nej jeg har ikke taget stoffer eller steroider, men mener bare livsanskuelse generelt) så ændre ens billede af verdnen sig rigtig meget under og især EFTER en graviditet. Man finder ud af hvor skrøbeligt det hele pludselig er og ting der førhen var vigtige er det lige pludselig ikke længere.

Bodybuildning er hans store drøm, men har han intet andet han "kan"? Har han noget uddannelse eller lignende? Jeg synes i skal få snakket sammen om hvordan fremtiden med barn hænger sammen med en bodybuilding karriere. Men de her ting og undskyld jeg spørger det er ikke for at være uhøflig, men har I ikke haft snakket om det INDEN du blev gravid, du siger graviditeten var/ er planlagt? Er det fordi du i bund og grund ikke ser noget problem med at han tager steroider? Er det fordi du bare inde i dig selv har gået og håbet på at han selv ville sige "no more" når de to streger kom? Eller er det simpelthen fordi du ikke har tænkt over dette problem førhen?

Temperament behøver ikke være noget problem som sådan, en udfordring ja, men ikke et problem. Og at han har temperament er ikke en grund som sådan til at gå fra ham. Jo hvis det er så meget at det er til fare for dig og barnet, men altså nogle har mere temperament end andre, det er altså også en måde at komme ud med følelser på + at det kan være med til at man yder lidt ekstra som fx at løfte de der FAN**** tunge vægte!! . Man skal bare lære at styre det på en hensigtsmæssig måde. Personligt fortrækker jeg en mand der godt kan finde på at råbe lidt en gang imellem, fremfor en der er konfliktsky, fejer ind under gulvtæppet og lader mig styre ALTID (og HER taler jeg af erfaring ) Hvis man ikke en gang imellem mærker en nedtur/ lidt modgang, så mærker man heller ikke de helt igennem fantastiske opture  

Jeg ved sgu ikke om hele den her smøre gav dig noget..... Men; få snakket om det der sterioderæs når han lige er faldet lidt ned og har indset at han skal være far og hvor dejligt det bliver Jeg ved godt at det ikke som sådan var det du lagde vægt på i dit indlæg (hans brug af steroider) men jeg mener det er det der er det alleraller vigtigste. Det med abort, JOW det var DUMT af ham, men jeg tror som andre skriver at det måske var lidt P A N I K - J E G - S K A L - V Æ R E - F A R ! ! ! ! ! der kom ud mellem sidebenen der....

til dig,jeg håber i får det løst

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg takker jer alle for at have kommenteret dette indlæg og støttet mig.

Han skulle bare have tid til at sluge den... Han virker gladere og gladere for hver dag der går og han er endda begyndt at nusse min mave hver aften  

Folk der tager steroider reagere forskelligt og det forskelligt fra stof til stof og hvor hurtig kuren skal virke. I hans profession er det en nødvendighed hvis man vil vinde det er øv og han har nu meddelt mig at den sidste konkurrence blir til foråret...

Ang. at have temperament så betyder det altså ikke at man automatisk ville reagere voldligt overfor et grædende barn?! Jeg er lidt måløs over den udmelding...

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Når I har boet sammen i 5 år har I ægteskabslignende status..derfor skal der en fifty-fifty bodeling til, med mindre han har særeje.

Snak med en advokat.

Kærligst
Sussie

Det er ham der har købt tingene og ergo ham der ejer det.

Men tak for svar

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Når det så er sagt, så mener jeg selvfølgelig heller ikke at man på nogen måde skal udsætte sit barn for en fare eller risiko for at komme til skade, ved at din mand ikke kan styre sit temperament. MEN de ting er i nødt til at snakke mere om inden barnet kommer til verdnen. Det kan godt være at han før hen og stadig siger at han er NØDT til at ta steroider, men fra egne erfaringer (og nej jeg har ikke taget stoffer eller steroider, men mener bare livsanskuelse generelt) så ændre ens billede af verdnen sig rigtig meget under og især EFTER en graviditet. Man finder ud af hvor skrøbeligt det hele pludselig er og ting der førhen var vigtige er det lige pludselig ikke længere.

Bodybuildning er hans store drøm, men har han intet andet han "kan"? Har han noget uddannelse eller lignende? Jeg synes i skal få snakket sammen om hvordan fremtiden med barn hænger sammen med en bodybuilding karriere. Men de her ting og undskyld jeg spørger det er ikke for at være uhøflig, men har I ikke haft snakket om det INDEN du blev gravid, du siger graviditeten var/ er planlagt? Er det fordi du i bund og grund ikke ser noget problem med at han tager steroider? Er det fordi du bare inde i dig selv har gået og håbet på at han selv ville sige "no more" når de to streger kom? Eller er det simpelthen fordi du ikke har tænkt over dette problem førhen?

Han har en god uddannelse og et godt job og en IQ på over 150 så jo han kan utrolig meget andet. men jeg har svært ved at du automatisk tænker han må være mindre begavet for at have den interesse...

Alle dem jeg kender der stiller op både kvinder og mænd har gode uddannelser og en masse at byde på udenfor deres fag. Og de har en potion disiplin man sjællent ser herhjemme..

Jeg har den holdning til steroider at hvis du har lyst til at tage dem go 4 it... 
Men da jeg fandt sammen med min kæreste og vi valgte at flytte sammen blev det til en fælles beslutning om han måtte tage noget osv... Jeg ved desværre at du ikke kan vinde uden noget og jeg ser hvor hårdt han kæmper for at nå hans drømme så ja jeg gik på komprimi.

Med hensyn til at snakke om hvordan tingene ville være når baby kom så synes jeg selv vi ha været det meste igennem men der er sikkert en masse ting der kommer bag på os.. Vi har ikke haft en baby før

Anmeld

24. november 2011

Maria-s

Anonym skriver:

Han har en god uddannelse og et godt job og en IQ på over 150 så jo han kan utrolig meget andet. men jeg har svært ved at du automatisk tænker han må være mindre begavet for at have den interesse...

Alle dem jeg kender der stiller op både kvinder og mænd har gode uddannelser og en masse at byde på udenfor deres fag. Og de har en potion disiplin man sjællent ser herhjemme..

Jeg har den holdning til steroider at hvis du har lyst til at tage dem go 4 it... 
Men da jeg fandt sammen med min kæreste og vi valgte at flytte sammen blev det til en fælles beslutning om han måtte tage noget osv... Jeg ved desværre at du ikke kan vinde uden noget og jeg ser hvor hårdt han kæmper for at nå hans drømme så ja jeg gik på komprimi.

Med hensyn til at snakke om hvordan tingene ville være når baby kom så synes jeg selv vi ha været det meste igennem men der er sikkert en masse ting der kommer bag på os.. Vi har ikke haft en baby før

Da jeg skrev " har han intet andet han kan" hentydede jeg ikke til intilligens, men blot om der ikke var andet han "kunne" som gad at stå op tilom morgenen. Jeg ved godt at fordi man er bobybuilder, så er man ikke "dum". Så beklager det var det du tolkede af mit indlæg.

Men hvis det er din holdning til steroider, så er dén jo sådan. Det du så egentlig gerne vil have vi svare på er i bund og grund "kun" om du skal gå fra ham fordi han har sagt at du skal fåen abort, men at det kun er nogengange han mener det. Jamen nej så synes jeg ikke du skal gå fra ham, for tror som andre skriver at det har noget med den angst man godt kan blive ramt af (det blev jeg selv i starten) Fuuuuck er det NU, og SHIT mand, hva hvis det ikke bliver som vi drømmer om osv. osv. Men det kommer man over

Og hey jeg er også selv førstegangsmor/ familie og det var altså ikke for at være dømmende jeg skrev, jeg ved godt at selvom man får vendt meget er detmåske ikke alt man lige kommer omkring det finder man jo ud af bagefter. Jeg skrev rent faktisk for at prøve at komme med et positivt indput til dit indlæg...

Men JEG synes det er et problem din kæreste tager steroider og det hænger IKKE sammen med at have barn/ børn. Men det er jo så min mening.

Anmeld

24. november 2011

Rosa

KaMa skriver:

Tror han har fået redekulder!! Panikker fordi, at nu er det nu og der er no way back!! Nogle reagerer ved krampagtig at ville have forandringen til at forsvinde, så det kam blive trygt på den gamle måde igen.

Ta' førertrøjen på og fortæl ham, at der altså kommer en baby og I nok skal klare det. At der er masser af tid til at vænne sig til tanken. Fortæl at hvis han slet ikke magter det, så kommer der alligevel barn!! Men det så bliver uden ham og det vil du være mega trist over.

Giv ham tid til at vænne sig til det og er ham stadig et fjols, så pak sydfrugterne. Trods manglende penge og møbler klarer du den som hundredevis af andre kvinder har gjort før dig.

Nemlig!

Anmeld

24. november 2011

Maria-s

Maria-s skriver:

Da jeg skrev " har han intet andet han kan" hentydede jeg ikke til intilligens, men blot om der ikke var andet han "kunne" som gad at stå op tilom morgenen. Jeg ved godt at fordi man er bobybuilder, så er man ikke "dum". Så beklager det var det du tolkede af mit indlæg.

Men hvis det er din holdning til steroider, så er dén jo sådan. Det du så egentlig gerne vil have vi svare på er i bund og grund "kun" om du skal gå fra ham fordi han har sagt at du skal fåen abort, men at det kun er nogengange han mener det. Jamen nej så synes jeg ikke du skal gå fra ham, for tror som andre skriver at det har noget med den angst man godt kan blive ramt af (det blev jeg selv i starten) Fuuuuck er det NU, og SHIT mand, hva hvis det ikke bliver som vi drømmer om osv. osv. Men det kommer man over

Og hey jeg er også selv førstegangsmor/ familie og det var altså ikke for at være dømmende jeg skrev, jeg ved godt at selvom man får vendt meget er detmåske ikke alt man lige kommer omkring det finder man jo ud af bagefter. Jeg skrev rent faktisk for at prøve at komme med et positivt indput til dit indlæg...

Men JEG synes det er et problem din kæreste tager steroider og det hænger IKKE sammen med at have barn/ børn. Men det er jo så min mening.

Kan lige se du har skrevet at han har meddelt at hans sidste konkurrence bliver til foråret Jamen så mener I jo det samme som jeg (hentyder til sidste kommentar i mit indlæg)

Held og lykke med det hele

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er ham der har købt tingene og ergo ham der ejer det.

Men tak for svar

Har du spurgt en advokat om det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.