Nu har jeg læst hvad der erblevet skrevet og ville lige smide dig en kommentar... 
Jeg synes det er for nemt/ tyndt/ uansvarligt BARE at skride. Der var en grund til i valgte at skulle have barn sammen og selvom mange mener man BARE kan være alene-mor og at man sikkert finder en anden manden-i-mit-liv, ja så er det MIN overbevisning at børn har bedst af at være sammen med både far og mor i en tryg familie.
Når det så er sagt, så mener jeg selvfølgelig heller ikke at man på nogen måde skal udsætte sit barn for en fare eller risiko for at komme til skade, ved at din mand ikke kan styre sit temperament. MEN de ting er i nødt til at snakke mere om inden barnet kommer til verdnen. Det kan godt være at han før hen og stadig siger at han er NØDT til at ta steroider, men fra egne erfaringer (og nej jeg har ikke taget stoffer eller steroider, men mener bare livsanskuelse generelt) så ændre ens billede af verdnen sig rigtig meget under og især EFTER en graviditet. Man finder ud af hvor skrøbeligt det hele pludselig er og ting der førhen var vigtige er det lige pludselig ikke længere.
Bodybuildning er hans store drøm, men har han intet andet han "kan"? Har han noget uddannelse eller lignende? Jeg synes i skal få snakket sammen om hvordan fremtiden med barn hænger sammen med en bodybuilding karriere. Men de her ting og undskyld jeg spørger det er ikke for at være uhøflig, men har I ikke haft snakket om det INDEN du blev gravid, du siger graviditeten var/ er planlagt? Er det fordi du i bund og grund ikke ser noget problem med at han tager steroider? Er det fordi du bare inde i dig selv har gået og håbet på at han selv ville sige "no more" når de to streger kom? Eller er det simpelthen fordi du ikke har tænkt over dette problem førhen?
Temperament behøver ikke være noget problem som sådan, en udfordring ja, men ikke et problem. Og at han har temperament er ikke en grund som sådan til at gå fra ham. Jo hvis det er så meget at det er til fare for dig og barnet, men altså nogle har mere temperament end andre, det er altså også en måde at komme ud med følelser på + at det kan være med til at man yder lidt ekstra som fx at løfte de der FAN**** tunge vægte!!
. Man skal bare lære at styre det på en hensigtsmæssig måde.
Personligt fortrækker jeg en mand der godt kan finde på at råbe lidt en gang imellem, fremfor en der er konfliktsky, fejer ind under gulvtæppet og lader mig styre ALTID (og HER taler jeg af erfaring
) Hvis man ikke en gang imellem mærker en nedtur/ lidt modgang, så mærker man heller ikke de helt igennem fantastiske opture 
Jeg ved sgu ikke om hele den her smøre gav dig noget..... Men; få snakket om det der sterioderæs når han lige er faldet lidt ned og har indset at han skal være far og hvor dejligt det bliver
Jeg ved godt at det ikke som sådan var det du lagde vægt på i dit indlæg (hans brug af steroider) men jeg mener det er det der er det alleraller vigtigste. Det med abort, JOW det var DUMT af ham, men jeg tror som andre skriver at det måske var lidt P A N I K - J E G - S K A L - V Æ R E - F A R ! ! ! ! ! der kom ud mellem sidebenen der.... 
til dig,jeg håber i får det løst
Anmeld