Jeg har været sammen med min kæreste i næsten 5 år og det meste af tiden er vi lykkelige og tingene er gode meen han har et temperament uden lige og det hjælper ikke at han en gang om året bruger steorider 
Vi har i lang tid snakket om at få børn og han vil vildt gerne være far, han har købt så meget børnetøj allerede
Så da jeg har været af mine p piller i en 8 måneder sker lykken!!! og det er fantastisk og jeg glæder mig til at fortælle ham det, han virker ligeglad og chocket.. 
Nu begynder han så efter scanninger og uger med viden om den lille, at snakke abort da han ikke er sikker på at vores forhold er godt nok.. han elsker mig og vil kun have børn med mig men synes vi har nogle små problemer som vi ikke kan rette op på... men det er ikke hver dag han mener det??
Han går meget op i at jeg skal gøre det rigtige med mad, vitaminer osv. men han spørger aldrig til barnet og det virker som om han mener jeg er pylret???!
Fra det sekund jeg så de 2 steger elskede jeg det barn højere end noget andet og jeg vil hellere være alenemor end at få en abort..
Men jeg elsker jo også ham og troede jeg skulle være sammen med ham resten af vores liv? Men jeg er bange for hvis han blir sur på mig over noget og jeg bliver så ked af det at jeg får en SA? burde jeg forlade ham til jeg er over de 12 uger og i sikkerhed?? Bør jeg ikke sætte mit barn før alt andet i denne situation?
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre og der er ikke noget der ved at jeg er gravid så jeg kan ikke snakke med dem om det!! 
Anmeld