Skal jeg gå fra ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Meliora

Vil lige tilføje noget som sikkert vil forage rigtig mange, men what the hell .

Hvis det kun er 1 gang om året han tager steroider for at udleve en drøm han her så kan jeg rent faktisk ikke se noget galt i det. Nogle mænd kommer hjem fra byen i en kæmpe brandert (Oftere end 1 gang om året) og er vildt mukne dagen efter.

Jeg kan ærligt ikke se problemet der, jo han blir meget temperamensfuld efter at have taget steroider men det er jo noget som du ved og derfor også kan forholde dig til det. Så er det jo bare at have en hygge weekend ved mormor og morfar eller hvem du nu kan være ved  

Bare husk at det altså ikke er en dårlig ting at have et voldsomt temperamen, man skal bare lære at styre det og du skal lære at takle det også med et barn

øøøhm, har du nogen som helst ide om hvordan steroider indtages? Når hun skriver en gang om året er det jo ikke én dag, så er det jo nok en kur, og de varer som regel en måneds tid, eller som minimum nogle uger. Derudover er det ulovligt, og det er klassificeret som stoffer, sååå det skal man vist holde sig LANGT væk fra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Meliora

Rockertand skriver:

Han er en mand...der er noget, der er truende, nyt, uvist, usikkert, noget han ikke lige ved, hvordan han skal håndtere - så svaret i en presset situation er: Fjern truslen. Dine følelser hænger udenpå tøjet, det er en dårlig cocktail, og når han nu har været sådan et fjols at nævne ordet abort (og han mener det jo ikke), så hænger du hele jeres forhold på dét og kan slet ikke se det store perspektiv.

Prøv at få lidt styr på dine følelser og tag en god, konstruktiv snak med manden, prøv at sætte det hele i faste rammer og konkretisér tingene, så har I begge et godt udgangspunkt at snakke ud fra. Ingen gråd, ingen råben, ingen trusler, ingen "du sagde/jeg sagde" og tag den så derfra, lad være med at spekulere i worst-case-scenario, selvom vi er rigtig gode til det, os kvinder.

Ej ok, tak fordi du lige gad klassificere alle mænd som ufølsomme røvhuller! 'Han er bare en mand'.. ØHH nej, han er ikke bare en mand, og det er da totalt upassende at sige sådan noget til sin kæreste der er gravid. Det tror jeg de færreste ordentlige mænd kunne finde på, jeg VED i hvert fald at min ikke kunne...

Bare fordi nogle mænd er nogle idioter, betyder det jo ikke at alle er. Og man skal IKKE finde sig i den der stenalder-type der ikke ejer følelser eller sympati.. Føj 

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Kan se du har fået en masse svar og indrømmer at jeg ikke har læst dem, så undskylder på forhånd hvis der kommer et gentagende svar

Da jeg fortalte kæresten det var det os et chok og han blev faktisk os lidt sur på mig. Han vidste udmærket at det var en graviditet jeg gik og håbede på når vi havde sex han ville os gerne nogle dage og andre ikke. Så tror den reaktion er almindelig ved nogle par

Både min kæreste og jeg har et voldsomt temperamen, men så længe det ikke går ud over jeres barn eller dig nu tænker jeg psykisk og fysisk så kan jeg ikke se noget forkert i det, syntes du skal snakke med din kæreste om det og spørger hvad du skal gøre når han blir sur, hvis han har brug for at slå på noget som en væg så giv ham lov til det eller til at gå en tur. Herhjemme smider manden med det han lige har i hånden og så smækker med de døre der lige er i nærheden, Heheh. Og så skal han lige have lidt ro før vi snakker videre om tingene. Min måde at rase af på er at slå ind i en væg, råbe og nogle gange hopper jeg lidt eller sparker til noget på gulvet. Men så er jeg os rolig bagefter.. Selvfølgelig er det vigtigt her at jeres barn ikke ser sådan noget, for det gør sådan et lille pus rigtig bange og utryg. 

Jeg syntes ikke i skal gå fra hinanden, i skal arbejde med forholdet gå til noget parterapi hvis i skal have styr på nogle ting der. Men syntes at 5 år er meget at smide på gulvet, og i skal have et lille barn sammen. Vend den om og se det på den måde om det ikke er godt for barnet både at have mor og far? Skal jeres kommende barn ikke have en chance for at opvokse i et hjem hvor både mor og far er der? Om det så er med en far der blir meget sur nogle gange så må i lære at takle det.. 

og nej selvfølgelig skal du ikke have en abort det ville jo være grotesk.
Han skal nok bare os vende sig til tanken, og HUSK mænd kan ikke rigtig tage stilling til en lille baby i maven, det gør de først når de holder den i deres arme. Først der skal de vende sig til tanken og lære det hele

Håber i får løst problemet og at du kunne overskue det længe svar Sorry ..

Tak for svar det er lidt rar at høre at der findes andre hjem vore en væg er god ting at have  Jeg kan mærke at jeg bare skal lade ham være lidt og lade være med at tage emnet op

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Vil lige tilføje noget som sikkert vil forage rigtig mange, men what the hell .

Hvis det kun er 1 gang om året han tager steroider for at udleve en drøm han her så kan jeg rent faktisk ikke se noget galt i det. Nogle mænd kommer hjem fra byen i en kæmpe brandert (Oftere end 1 gang om året) og er vildt mukne dagen efter.

Jeg kan ærligt ikke se problemet der, jo han blir meget temperamensfuld efter at have taget steroider men det er jo noget som du ved og derfor også kan forholde dig til det. Så er det jo bare at have en hygge weekend ved mormor og morfar eller hvem du nu kan være ved  

Bare husk at det altså ikke er en dårlig ting at have et voldsomt temperamen, man skal bare lære at styre det og du skal lære at takle det også med et barn

Tak nog ja for han tager aldrig i byen eller drikker sig fuld sammen med vennerne... Jeg ved helt seriøst altid hvor han er....

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Ej ok, tak fordi du lige gad klassificere alle mænd som ufølsomme røvhuller! 'Han er bare en mand'.. ØHH nej, han er ikke bare en mand, og det er da totalt upassende at sige sådan noget til sin kæreste der er gravid. Det tror jeg de færreste ordentlige mænd kunne finde på, jeg VED i hvert fald at min ikke kunne...

Bare fordi nogle mænd er nogle idioter, betyder det jo ikke at alle er. Og man skal IKKE finde sig i den der stenalder-type der ikke ejer følelser eller sympati.. Føj 

Jeg ved godt at alle mænd ikke er sådan og i min bog er det også helt forkert at sige.. lidt derfor denne debat startede..  

Anmeld

23. november 2011

Camillakn

FruRafn skriver:

øøøhm, har du nogen som helst ide om hvordan steroider indtages? Når hun skriver en gang om året er det jo ikke én dag, så er det jo nok en kur, og de varer som regel en måneds tid, eller som minimum nogle uger. Derudover er det ulovligt, og det er klassificeret som stoffer, sååå det skal man vist holde sig LANGT væk fra...

Nej har aldrig selv taget det og kender ik folk der gør.

Men har nu stadig min mening omkring det, jeg ville nok bære over med det hvis det var min kæreste. Og så har hun jo levet med det i 5 år, og plus det er hans store drøm.

Anmeld

23. november 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Tak nog ja for han tager aldrig i byen eller drikker sig fuld sammen med vennerne... Jeg ved helt seriøst altid hvor han er....

Dejligt, og nej tænkte nok han ikke drak pga. han er bodybuilder.
Og nej i er slet ikke det eneste hjem med temperament og en væg er sindsyg god man skal bare ikke lave hul Heh 

Anmeld

23. november 2011

Camillakn

FruRafn skriver:

Husk på at alt det du nævner er materielle ting, som kan købes igen.

Det der dog IKKE kan købes igen hvis det mistes, er dit ufødte barn, din selvtillid og selvrespekt. Han lyder ikke til at være værd at samle på. Hvis I har planlagt et barn, så kan han fanden edeme ikke tillade sig at være noget som helst andet end overlykkelig når i får 2 streger!

Så smut, prioritér dit barns ve og vel og bliv den bedste enlige mor:-)

PS. det er IKKE et værdigt liv for et barn at have en far der tager stoffer, det er barnet bedre tjent uden, da sådanne typer jo ikke er til at regne med og deres te mperament er helt af helvede til... 

Nu kommenterede du så fint mit indlæg, men nu tager han jo ikke stoffer hun skriver 1 gang om året. Og ja det virker måske 1 måned men det gør hash jo også som er et mildt stof, men man er jo ikke påvirket i en hel måned selv om det findes i kroppen.

Det er jo ikke et misbrug han har som du får det til at lyde.

Anmeld

23. november 2011

Jonatansmor

Nu kommenterede du så fint mit indlæg, men nu tager han jo ikke stoffer hun skriver 1 gang om året. Og ja det virker måske 1 måned men det gør hash jo også som er et mildt stof, men man er jo ikke påvirket i en hel måned selv om det findes i kroppen.

Det er jo ikke et misbrug han har som du får det til at lyde.

Ej, helt ærligt. Har du nogensinde været i selskab med en der er på en hormon-kur?

Har du nogensinde været i selskab med et ulykkeligt spædbarn og en der er på hormon-kur?

Jeg tillader mig at tvivle. Sterioder er den stensikre vej til undergangen for småbørns-familier - kan han 1 enkelt gang ikke styre sit temperament (som hun jo selv fortæller han har et problem med) skal der altså kun 1 rusk til at lave en hjerneskade på baby. Eller 1 slag til for at slå ihjel.

Det er ikke bare dybt uansvarligt at have den holdning til sterioder når man skal være far, det er fanme ligeså uansvarligt at moderen kan lulle sig selv ind i en "Jeg går hvis det sker" falsk forsikring - hvad hvis den ene gang var alt der skulle til?!

Anmeld

23. november 2011

Camillakn

Jonatansmor skriver:

Ej, helt ærligt. Har du nogensinde været i selskab med en der er på en hormon-kur?

Har du nogensinde været i selskab med et ulykkeligt spædbarn og en der er på hormon-kur?

Jeg tillader mig at tvivle. Sterioder er den stensikre vej til undergangen for småbørns-familier - kan han 1 enkelt gang ikke styre sit temperament (som hun jo selv fortæller han har et problem med) skal der altså kun 1 rusk til at lave en hjerneskade på baby. Eller 1 slag til for at slå ihjel.

Det er ikke bare dybt uansvarligt at have den holdning til sterioder når man skal være far, det er fanme ligeså uansvarligt at moderen kan lulle sig selv ind i en "Jeg går hvis det sker" falsk forsikring - hvad hvis den ene gang var alt der skulle til?!

Nej det har jeg ikke. (har heller ikke sagt jeg har)

Men bare fordi man har temperament er det jo ikke betydning med at man rusker sit barn! Eller slår det ihjel, alle mennesker kan tabe sit barn os verdens bedste forælder. Min far faldt med mig som spæd han var langt fra påvirket af noget, Heldigt at der ikke skete noget.

Men hvis man ved det er man jo så os opmærksom på det. Så er det jo nok ikke ham der skal tage den lille når den stor tuder.

Men mon ikke de finder ud af det i fællesskab, kan jo os være han stopper helt af sig selv eller at de lære at takle det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.