Skal jeg gå fra ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Har du spurgt en advokat om det?

Nej det er min holdning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej det er min holdning...

Ohh..ja så kan man jo ikke rigtigt gøre noget.

Anmeld

24. november 2011

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Jeg var gået ...

Anmeld

24. november 2011

Aagaard

For mig lyder det "bare" som almindelig mande: jeg-skal-være-far-men-havde-ikke-forestillet-mig-at-jeg-ville-reagerer-sådan panik.

Mit gæt er at det går over når i får snakket om det hele, og han har fået tid til at bearbejde det

Held og lykke

Anmeld

24. november 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg har været sammen med min kæreste i næsten 5 år og det meste af tiden er vi lykkelige og tingene er gode meen han har et temperament uden lige og det hjælper ikke at han en gang om året bruger steorider

Vi har i lang tid snakket om at få børn og han vil vildt gerne være far, han har købt så meget børnetøj allerede  Så da jeg har været af mine p piller i en 8 måneder sker lykken!!! og det er fantastisk og jeg glæder mig til at fortælle ham det, han virker ligeglad og chocket..

Nu begynder han så efter scanninger og uger med viden om den lille, at snakke abort da han ikke er sikker på at vores forhold er godt nok.. han elsker mig og vil kun have børn med mig men synes vi har nogle små problemer som vi ikke kan rette op på... men det er ikke hver dag han mener det??

Han går meget op i at jeg skal gøre det rigtige med mad, vitaminer osv. men han spørger aldrig til barnet og det virker som om han mener jeg er pylret???!

Fra det sekund jeg så de 2 steger elskede jeg det barn højere end noget andet og jeg vil hellere være alenemor end at få en abort..  Men jeg elsker jo også ham og troede jeg skulle være sammen med ham resten af vores liv? Men jeg er bange for hvis han blir sur på mig over noget og jeg bliver så ked af det at jeg får en SA? burde jeg forlade ham til jeg er over de 12 uger og i sikkerhed?? Bør jeg ikke sætte mit barn før alt andet i denne situation? 

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre og der er ikke noget der ved at jeg er gravid så jeg kan ikke snakke med dem om det!!

Er egentlig ikke rigtig et spørgsmål vi kan svare på.. For i bund og grund er det jo en beslutning du selv skal tage...

Men lav en liste med for og imod.. Og så ta en snak med ham om hvad man kan forvente når der kommer et barn og hvilket ansvar det kræver (her tænker jeg hans brug af steorider)

Og så må du selv gå i tænkeboks og mærke efter om du vil blive i forholdet, eller om dig og barnet er bedre tjent uden ham - Han vil dog jo altid være en del af jeres liv.. Men den beslutning er der ingen der kan tage for dig, da vi jo ikke rigtig kan mærke hvad du føler og ikke føler

Men håber du selv bliver afklaret med omkring hvad du vil, for jeres alle 3 skyld, så der kan komme styr på det inden den lille guldklump melder sin ankomst til verden

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Takker igen for svar, beslutningen er taget nu som i kan læse længere tilbage og jeg er glad

Anmeld

24. november 2011

Camillakn

FruRafn skriver:

Steroider er klassificeret som et ulovligt stof jo, og det virker længere tid i hjernen end hash og alkohol. MEN det essentielle her jo ikke hvor lang tid det virker, det er jo at det er et ulovligt stof, hvilket jeg mener er meget forkert at indtage, især når man har et barn man skal være rollemodel for. Han viser jo med tydelighed at han ikke er i stand til at tage de rigtige valg og behandle sin familie ordentligt.

Har ikke udtalt mig om at det er et lovligt stof på noget tidspunkt. 

Har bare stadig en anden holdning til det end dig selv om det er ulovligt og nej jeg aner ikke hvordan steorider virker på folk osv. måske ville jeg ændre mening hvis jeg gjorde, det kan jeg jo ikke vide og regner heller ikke med jeg skal have den viden.

Men er bare meget frisindet omkring det at tage stoffer og ryge en bind, hvis det kun er 1 gang om året. Hvis det er hver måned er det yderst forkert. For mig er der bare forskel.

Anmeld

24. november 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Jeg takker jer alle for at have kommenteret dette indlæg og støttet mig.

Han skulle bare have tid til at sluge den... Han virker gladere og gladere for hver dag der går og han er endda begyndt at nusse min mave hver aften  

Folk der tager steroider reagere forskelligt og det forskelligt fra stof til stof og hvor hurtig kuren skal virke. I hans profession er det en nødvendighed hvis man vil vinde det er øv og han har nu meddelt mig at den sidste konkurrence blir til foråret...

Ang. at have temperament så betyder det altså ikke at man automatisk ville reagere voldligt overfor et grædende barn?! Jeg er lidt måløs over den udmelding...

Hvor vidunderligt!!! Er glad for jeres vegne, og skønt at han nusser din mave det er så dejligt når faderen gør det, så får man sådan en rigtig familie følelse syntes jeg . Heh 

Alt godt fremover til jer

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Hvor vidunderligt!!! Er glad for jeres vegne, og skønt at han nusser din mave det er så dejligt når faderen gør det, så får man sådan en rigtig familie følelse syntes jeg . Heh 

Alt godt fremover til jer

tak ja  det føles bare helt rigtigt

Anmeld

26. november 2011

Moms

KaMa skriver:

Tror han har fået redekulder!! Panikker fordi, at nu er det nu og der er no way back!! Nogle reagerer ved krampagtig at ville have forandringen til at forsvinde, så det kam blive trygt på den gamle måde igen.

Ta' førertrøjen på og fortæl ham, at der altså kommer en baby og I nok skal klare det. At der er masser af tid til at vænne sig til tanken. Fortæl at hvis han slet ikke magter det, så kommer der alligevel barn!! Men det så bliver uden ham og det vil du være mega trist over.

Giv ham tid til at vænne sig til det og er ham stadig et fjols, så pak sydfrugterne. Trods manglende penge og møbler klarer du den som hundredevis af andre kvinder har gjort før dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.