Regitze&Anders skriver:
Hash er, næst efter alkohol, det mest anvendte rusmiddel i verden og har en utrolig sløvende effekt i modsætning til andre stoffer, der oftest giver en meget vild adfærd. der er MEGET stor forskel fra stoffer til hash! Og uanset om det er lovligt eller ulovligt, får folk fat i det! Men når det så er sagt så syntes jeg at hash burde være lovligt. Er enig i at stoffer skal være ulovligt da det kan sætte andre folk i fare, DET KAN HASH IKKE. Igen fordi det har en sløvende effekt.. Desuden syntes jeg at folk er for hysteriske med hvad hash angår, tit er der folk der kommer dinglerne i én stor gruppe som alle er stangbarkardi, eller en mand der sidder på gaden og tyller den ene øl efter den anden i sig og han har INGEN sløv effekt! Men det er lovligt? Så forstår jeg bre ikke at en som sidder og glor lidt blank ud i luften og nyder den ro han/hun har fået i kroppen skal straffes for..
Igen bare min mening og det ok du er uenig.. 
Nu er jeg jo gammel stofmisbruger, så ved da lidt om hvad jeg taler om, for har prøvet fra heroin til hash, med en masse imellem dette. Er slet slet ikke enig i at det er noget så harmløst, for fakta er at mange bliver dybt afhængige og det påvirker både familie og venner, og ens egen liv.
Jeg har hovedsaligt taget ecstasy i store doser, og der var intet skadeligt over hverken min eller mine venners opførsel, for vi var da i den grad kærlige
Men det får mig da aldrig til at tænke at de burde legaliseres. Uanset hvordan man vender det, så hører hash jo til under euforiserende stoffer, og af en grund. Jeg har set mange mange mennesker, hvor det er et misbrug for de bliver afhængige af det.
Jeg kan garantere dig for, at mange sætter sig bag rattet i en bil, efter at have røget hash, og så er den sløvende effekt ikke så harmløst.
Anmeld