Regitze&Anders skriver:
det kan godt være at DIN oplevelse er sådan men nu er du jo ikke den eneste der har været der
...
Efter jeg fik stoppet alle mine misbrug ved jeg også hvad jeg taler om, ikke mindst mine daværende venner som også havde misbrug og som jeg kendte rigtig godt dengang vi havde allesammen den samme mening. Og nok er der folk der køre bil når de har røget, hvor det ikke er skide godt med en sløvende effekt.. Men vi kan da for guds skyld blive enige om at man ikke sætter sig påvirket ind i en bil uanset hvad?????? 
Men prøver lige at gentage hvad det var jeg sagde sidst, det er ok at du er uenig... Men heldigvis er vi alle forskellige Og jeg syntes at hash burde være lovligt om du så er enig eller ej.

..
Altså jeg kan sagtens tåle du er uenig med mig, men da det er en debat, så øver jeg mig i den fine kunst at debattere, hvilket ikke betyder at vi skal være enige, eller at vi ikke har ret til hver vores mening.
Jeg anfægter såmænd bare at det "bare" er en lille uskyldig pind man ryger, og det da ikke kan gøre nogen skade........
Det skulle da ved gud undre mig, at med min erfaring med 15 år i og omkring misbrugsmiljøet og behandlingsmiljøet, at det er sådan helt ude i hampen, hvad jeg har set og oplevet. En af de store tegn på hashmisbrug er jo netop at denne sløvende effekt får en til at tro, at det er sådan man skal være, for det kommer til at føles normal.
Jeg har da vist aldrig argumenteret FOR at man skulle køre påvirket
Har heller aldrig påstået at alkohol er uskyldigt.
Anmeld