JA det synes det det burde! Hvis folk vil ryge hash, så gør de det. Så hvorfor ikke få det bedst mulige ud af det?
Jeg tænker, at staten skal sidde på salg og import. Eksempel; Der kan sælges hash/pot i fx København (Staden), Århus, Aalborg og Odense. Der skal føres kontrol over hvem der køber og hvor meget der købes. Aldersgrænse på +18 år. HØJE straffe for illegal handel, import mm. Hash og pot kan og bliver dyrket i Danmark, hvis det legaliseres kan det skabe (legale) arbejdspladser. Også skal stoffet sælges DYRT. Jeg kender selvfølgelig ikke regnestykket - Men jeg er ret sikker på det vil give bonus i statskassen.
Det er blot en tanke... ^^
Udover det synes jeg ikke det er særlig smart at ryge hash. Et forbrug bliver hurtigt til et misbrug. Et par gange om året er helt fint og kan være rigtig hyggeligt, men det har bestemt også en bagside; jeg har været i forhold med en fyr med et misbrug - og han var bestemt ikke nem at danse med, for at sige det pænt. Men han VIL ryge hver dag, det er hans valg, selvom det er dumt, men så lad os da tjene nogle penge på det?
Derudover kan pot/hash være rigtig god og naturlig smertelindring for folk med kroniske smerter. Jeg synes at mennesker med kroniske smerter og/eller sygdomme skulle have et valg om hvordan de vil smertelindres, uden at gøre noget ulovligt.
Mvh og god weekend til alle på baby.dk, Caroline

Anmeld