Pædagogen i min søns vuggestue er træt af min søn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Klumpe-dumpe

Ehm han måtte ikke bæres ind på stuen, hvad fa*en er det for en gang ævl!!!!

Min datter som bliver 3 år i slut feb. vil også allerhelst bæres ind til dpérn og afleveres i armene og sidde på armen på dpern de første 5 min, så hun lige kan se hvad de andre laver for højden.

og godt nok var min datter i dobbelplads, da hun startede i dp, -men de første 4 mdr. sad hun klistret til dpérns skød (og det fik hun lov til) -efterfølgende sad hun kun på skød når de var ude eller havde gæster.

Så ja jeg kan kun anbefalde at du hurtigst muligt for en dpér til ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det kan jeg godt forstå at du gør... Men sket er sket og nu gør du jo heldigvis noget ved det.... Når hun ikke har været på arbejde, lyder det jo til at han er blevet behandlet som han skal... Så jeg regner ikke med at han har lidt overlast.....

Op med humøret, nu slipper han heldigvis for den heks...

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Lille fe skriver:

Ehm han måtte ikke bæres ind på stuen, hvad fa*en er det for en gang ævl!!!!

Min datter som bliver 3 år i slut feb. vil også allerhelst bæres ind til dpérn og afleveres i armene og sidde på armen på dpern de første 5 min, så hun lige kan se hvad de andre laver for højden.

og godt nok var min datter i dobbelplads, da hun startede i dp, -men de første 4 mdr. sad hun klistret til dpérns skød (og det fik hun lov til) -efterfølgende sad hun kun på skød når de var ude eller havde gæster.

Så ja jeg kan kun anbefalde at du hurtigst muligt for en dpér til ham.

Det er jeg glad for at du synes er noget ævl  

For jeg har virkelig ikke lyst til at starte en kamp med min søn inden jeg har afleveret ham... han ville blive så ked af det hvis jeg allerede ude foran vuggestuen satte ham ned og sagde, kom nu går vi ind spdan her!

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Puha det gør helt ond i mit hjerte det jo stadig en baby  Selvfølgelig skal han da også bæres og jeg tror også det er fordi han er utryk og jeg havde ikke tvivlet et sek på at skifte vuggestue.

Helt enig!!! jeg synes nemlig også at han er en lille baby endnu!!!!

Anmeld

14. november 2011

EndeligMor

Lyder rigtig, rigtig dårligt af en pædagog at være!

Men der findes mange gode pædagoger og vuggestuer.

Og ulemperne ved en dagpleje er bl.a. at der kun er een voksen, og er hun optaget, pga. bleskift eller putning el.l., så er der altså ingen til at passe de 3-4 andre, heller ikke hvis de fx slår sig...

Og tænk sig, hvis det var sådan en træls person, som hende der bliver beskrevet, der blev ens dagplejer!

Håber alle kan være enige om, at det er lige præcis den ene sure pædagog, der er problemet, og ikke pædagoger og ikke vuggestuer i almindelighed.

Bare lige min kommentar....

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

EndeligMor skriver:

Og tænk sig, hvis det var sådan en træls person, som hende der bliver beskrevet, der blev ens dagplejer!

OH no! Dont say that! men god point!

-Jeg har hørt om et sted tæt på mig hvor 3 dp er slået sammen... det skulle være rigtig godt der! Så det er dem jeg satser på...

Anmeld

14. november 2011

Diana...

Anonym skriver:

Helt enig!!! jeg synes nemlig også at han er en lille baby endnu!!!!

Jamen det er han da, jeg bliver sgu sur altså hvad havde de regnet med at en 11 måneders dreng kan alt selv om er 100% selvstændig  Det sgu altså ikke i orden! Man skal tænke på hvert barns behov!!! og hvis han har behov for at blive båret så skal han da det 

Anmeld

14. november 2011

Isabella_mor

hvor er smileyen med fuckfingeren!!! den har aldrig været der, men nogengange burde den være.. 

jeg tror bare at han skal væk fra den vuggestue. der passer han ikke ind, han har tydeligt nogle behov som de ikke vil opfylde, der er det måske bedst med en dagplejer der kan tage sig lidt mere af ham på en overskudsagtig måde så han behov bliver opfyldt.. 

Anmeld

14. november 2011

twinboys

det lyder som nogle meget u-pædagogiske pædagoger
flyt ham! - det havde jeg gjort.
har du overvejet dagpleje? nu er jeg selv dagplejer og har været i praktik i en vuggestue. JEG oplever vuggestue-milijøet som upersonligt og samle-bånds-arbejde.
i dagplejen HAR dagplejeren tid og overskud til at tage din søn hen og sidde hos hende, der er ikke så mange børn og voksne din søn skal forholde sig til, og få tillid til. det vil måske være nemmere for ham at starte op i det lille, personlige milijø som den dagplejer er...

Lige mine ord og er også selv dagplejer og fra 2.januar privat... og til TS har du brug for at snakke og få hjælp så må du gerne kontakte mig...

Anmeld

14. november 2011

LISBETH:-)

isabellamor skriver:

hvor er smileyen med fuckfingeren!!! den har aldrig været der, men nogengange burde den være.. 

jeg tror bare at han skal væk fra den vuggestue. der passer han ikke ind, han har tydeligt nogle behov som de ikke vil opfylde, der er det måske bedst med en dagplejer der kan tage sig lidt mere af ham på en overskudsagtig måde så han behov bliver opfyldt.. 

Ikke fordi jeg giver dig den:-) Men her er den til en anden god gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.