Nu har jeg ikke læst alle kommentarene som du allerede har fået
Men det jeg bla. tænker når jeg læser dit indlæg er at hun (pædagogen/lederen) da kan rende og hoppe!! sagde hun sådan til mig havde jeg bestemt også tænkt mit, men er desværre ikke den bedste til at tage diskusionen op
Jeg har nok mere en tendens til at lade det "gå ind af det ene øre og ud af det andet" når jeg ikke er enig i det der bliver sagt
For jeg er klart af den holdning at en mor ved bedst (selvfølgelig ingen regel uden undtagelser, men altså
)
Som jeg læser det virker hun som om hun tror det er børnehavebørn hun har med at gøre
og et lille barn på 11mdr kan altså ikke sammenlignes på den måde... og ja, jeg ville nok også nærmere tyde hans reaktion som om han stadig ikke er helt tryg dernede, men helt ærligt "no wonder" hvis det er den behandling han har fået fra start!!
Det er i min verden en af personalets fornemmeste opgaver at sørge for at de børn der er der føler sig trygge
og man får ikke trygge børn ved at ignorere dem og deres følelsesmæssige behov!!
tværtimod!!
øv for en leder, har desværre også selv stiftet bekendtskab med en, i mine øjne, uduelig leder, og der valgte vi også at flytte vores søn.
Kan godt forstå du har valg dp istedet efter den oplevelse
Qnuz
Anmeld