Pædagogen i min søns vuggestue er træt af min søn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Lige mine ord og er også selv dagplejer og fra 2.januar privat... og til TS har du brug for at snakke og få hjælp så må du gerne kontakte mig...

årh 1000 tak hvor er du sød!

Jeg ser lige hvordan det går i morgen når jeg ringer til pladsanvisningen.....

men 1000 tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

hvor er smileyen med fuckfingeren!!! den har aldrig været der, men nogengange burde den være.. 

jeg tror bare at han skal væk fra den vuggestue. der passer han ikke ind, han har tydeligt nogle behov som de ikke vil opfylde, der er det måske bedst med en dagplejer der kan tage sig lidt mere af ham på en overskudsagtig måde så han behov bliver opfyldt.. 

Hahahahha...hvor er du skæg med den fuckfinger

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jamen det er han da, jeg bliver sgu sur altså hvad havde de regnet med at en 11 måneders dreng kan alt selv om er 100% selvstændig  Det sgu altså ikke i orden! Man skal tænke på hvert barns behov!!! og hvis han har behov for at blive båret så skal han da det 

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

LISBETH:-) skriver:

Ikke fordi jeg giver dig den:-) Men her er den til en anden god gang

hahahahahha...

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Anonym skriver:

årh 1000 tak hvor er du sød!

Jeg ser lige hvordan det går i morgen når jeg ringer til pladsanvisningen.....

men 1000 tak

selv tak du ved hvor jeg er... lige bag ved skærmen

Anmeld

14. november 2011

dpb

Nu har jeg ikke læst alle kommentarene som du allerede har fået

Men det jeg bla. tænker når jeg læser dit indlæg er at hun (pædagogen/lederen) da kan rende og hoppe!! sagde hun sådan til mig havde jeg bestemt også tænkt mit, men er desværre ikke den bedste til at tage diskusionen op Jeg har nok mere en tendens til at lade det "gå ind af det ene øre og ud af det andet" når jeg ikke er enig i det der bliver sagt For jeg er klart af den holdning at en mor ved bedst (selvfølgelig ingen regel uden undtagelser, men altså)

Som jeg læser det virker hun som om hun tror det er børnehavebørn hun har med at gøre og et lille barn på 11mdr kan altså ikke sammenlignes på den måde... og ja, jeg ville nok også nærmere tyde hans reaktion som om han stadig ikke er helt tryg dernede, men helt ærligt "no wonder" hvis det er den behandling han har fået fra start!! Det er i min verden en af personalets fornemmeste opgaver at sørge for at de børn der er der føler sig trygge og man får ikke trygge børn ved at ignorere dem og deres følelsesmæssige behov!! tværtimod!!

øv for en leder, har desværre også selv stiftet bekendtskab med en, i mine øjne, uduelig leder, og der valgte vi også at flytte vores søn.

Kan godt forstå du har valg dp istedet efter den oplevelse

Qnuz

Anmeld

14. november 2011

chael

sandorff skriver:

det lyder som nogle meget u-pædagogiske pædagoger
flyt ham! - det havde jeg gjort.
har du overvejet dagpleje? nu er jeg selv dagplejer og har været i praktik i en vuggestue. JEG oplever vuggestue-milijøet som upersonligt og samle-bånds-arbejde.
i dagplejen HAR dagplejeren tid og overskud til at tage din søn hen og sidde hos hende, der er ikke så mange børn og voksne din søn skal forholde sig til, og få tillid til. det vil måske være nemmere for ham at starte op i det lille, personlige milijø som den dagplejer er...

Måske er det sådan i den vs du har været i, men sådan er det bestemt ikke i den vuggestue min søn kommer fra.

Der er de bare så søde og engageret i ungerne. Tager sig af dem, sidder med dem, læser og synger. Og trænger de til et kram eller lidt nus, så får de det.

Til ts, flyt ham. Og så sig da lige til hende pædagogen, at hu skal droppe alle de negative kommentare. Og hvis hun fremover vil sige noget om din søn, ser du helst det er noget positivt!!!

Ville simpelthen ikke finde mig i det andet!!! Det er jo også en indirekte kritik af dig som mor, og det er helt ekstremt uproffesionelt!!!

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.