ladydan1 skriver:
puha når jeg hører sådan en historie bliver jeg SÅÅ glad for mine ungers inst. også vuggestuen.
Her er der nemlig tid til at hygge. De sidder altid med børnene på gulvet. Ungerne kravler hen over dem, og selvfølgelig skal de trøstes når de er kede af det.
Med sådan en negativ holdning ville jeg nok starte med at stoppe pædagoegen INDEN hun siger noget og spørge om hun har noget positivt at sige..hvis nej så ville jeg ikke høre på noget som helst.
Hvis du kan slæbe rundt på din dreng derhjemme så er det dit valg og det betyder ikke han han vil bæres rundt i vuggestuen.
Jeg tror som dig, at når han ikke vil ned, så er det fordi han ikke er tryg og glad og hvis han er stemplet som besværlig hvem ved om han så bliver "dømt" som ham der også tager legetøj fra de andre eller får skæld ud når han endelig er nede og finder noget at lege med, fordi pæd. lige mener en anden legede med det.
Hvis han har det sådan kan jeg skisme godt forstå han ikke vil ned og lege!
Hvis din mavefornemmelse ikke er god, så flyt ham, for har virkelig lært at mavefornemmelsen alt for ofte er rigtig.
Kan fortælle at ALE frygtede for når min pige skulle starte i vs. For hun var ekstrem morsyg og hang ALTID på mig. hun bruger ikke sut så hun var/er vant til trøst i form af nærhed.
Hun elskede sin vs lige fra starten, og de var bare super gode til at få hende til at føle sig tryg og det mærkes stadig.
Sisse
Det lyder som et dejligt sted... Hvor er hun heldig din lille pige!