Pædagogen i min søns vuggestue er træt af min søn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Muhmi

Det er sådanne historier der overbesier mig yderligere at Silas ALDRIG skal i vuggestue, men være i dagpleje hvor der er tid til ham og de andre børn!!

Føj hvor lyder hun grim.... Ville aldrig finde mig i at hun skulle snakke sådan til mig om min søn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Sille86

Nej man har aldrig hørt om børn der bliver båret ind i bh klassen når de starter der, det er da helt i orden... Altså min søn Johann gik os i dagpleje og har været så glad for det lille trygge miljø... Men jeg tror os det handler meget om hvor glad man er for sit arbejde, den pædagog der er så sur på jeres barn, gad vide om hun ikke har alt for mange bekymringer-og er for lidt glad for sit arbejde... Vi er i øjeblikket to pædagoger til 8 børn og siger tit til vores forældre at det kan godt være de tror det kun er deres børn, men der tager de grueligt fejl... ;D vi er så meget sammen med de unger og man knus elsker dem jo.. Jeg kunne aldrig drømme om et bedre arbejde...

Anmeld

14. november 2011

Morgensol

Det lyder helt hen i vejret!!  Jeg er helt målløs og paf over at pædagoger kan behandle et af "deres" børn sådan!! 

Jeg tænker bare, hvad hvis han ikke ku gå! Nu er det jo ikke alle børn på 11 mdr. der kan gå, sku han så ik bæres ind af døren?? 

Jeg håber i hurtigt finder et nyt sted til den lille mand, han fortjener i hvert fald bedre end de fjolser! 

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

puha når jeg hører sådan en historie bliver jeg SÅÅ glad for mine ungers inst. også vuggestuen.

Her er der nemlig tid til at hygge. De sidder altid med børnene på gulvet. Ungerne kravler hen over dem, og selvfølgelig skal de trøstes når de er kede af det. 

Med sådan en negativ holdning ville jeg nok starte med at stoppe pædagoegen INDEN hun siger noget og spørge om hun har noget positivt at sige..hvis nej så ville jeg ikke høre på noget som helst.

Hvis du kan slæbe rundt på din dreng derhjemme så er det dit valg og det betyder ikke han han vil bæres rundt i vuggestuen. 

Jeg tror som dig, at når han ikke vil ned, så er det fordi han ikke er tryg og glad og hvis han er stemplet som besværlig hvem ved om han så bliver "dømt" som ham der også tager legetøj fra de andre eller får skæld ud når han endelig er nede og finder noget at lege med, fordi pæd. lige mener en anden legede med det.

Hvis han har det sådan kan jeg skisme godt forstå han ikke vil ned og lege!

Hvis din mavefornemmelse ikke er god, så flyt ham, for har virkelig lært at mavefornemmelsen alt for ofte er rigtig.

Kan fortælle at ALE frygtede for når min pige skulle starte i vs. For hun var ekstrem morsyg og hang ALTID på mig. hun bruger ikke sut så hun var/er vant til trøst i form af nærhed.

Hun elskede sin vs lige fra starten, og de var bare super gode til at få hende til at føle sig tryg og det mærkes stadig.

Sisse

Det lyder som et dejligt sted... Hvor er hun heldig din lille pige!

Og tak for din gode besvarelse  Det varmer så meget når folk tager sig tid til at svare når man har noget man er i tvivl om.

så 1000 tak

Anmeld

14. november 2011

LISBETH:-)

Anonym skriver:

Det var dejligt at høre!

Jeg kan heller ikke se hvordan det skulle kunne skade at give dem tryghed! -Selvfølgelig skal pædagogerne også have tid de andre, det forstår jeg!

Men hun er altså også bare lidt underlig hende pædagoen... Hun er typen der heletiden skal fortælle hvor hårdt det er at være pædagog!
Puha... glad for at min søn snart er et andet sted!

UUUhhhhaaaa dem kender jeg godt! Altså de der pædagoger der synes det hele bare er såååå surt og såååå hårdt! Og så er det jeg tænker at hvis det ikke allerede er det, så bliver det, det ihvertfald hvis man hele tiden tænker i begrænsninger istedet for muligheder.

Som en anden også skriver så ville jeg også stoppe vedkommende, og fortælle hende at du rent faktisk bliver ked af det og er træt af at hun aldrig har noget positivt og fortælle om din søn, og hendes negativitet gør at du er utryg ved og aflevere din søn der! Så kan det være hun vågner lidt op, og tænker over hvordan hendes opførsel påvirker forældrene!

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til Bella og Alberte skriver:

Det lyder helt hen i vejret!!  Jeg er helt målløs og paf over at pædagoger kan behandle et af "deres" børn sådan!! 

Jeg tænker bare, hvad hvis han ikke ku gå! Nu er det jo ikke alle børn på 11 mdr. der kan gå, sku han så ik bæres ind af døren?? 

Jeg håber i hurtigt finder et nyt sted til den lille mand, han fortjener i hvert fald bedre end de fjolser! 

Præsis det samme sagde hans bedstefar da jeg ringede og fortalte om dagens oplevelse!

Det er dybt uretfærdig at han skal behandles anderledes bare fordi at han kan gå!!!?  virkelig underligt!

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Sille86 skriver:

Nej man har aldrig hørt om børn der bliver båret ind i bh klassen når de starter der, det er da helt i orden... Altså min søn Johann gik os i dagpleje og har været så glad for det lille trygge miljø... Men jeg tror os det handler meget om hvor glad man er for sit arbejde, den pædagog der er så sur på jeres barn, gad vide om hun ikke har alt for mange bekymringer-og er for lidt glad for sit arbejde... Vi er i øjeblikket to pædagoger til 8 børn og siger tit til vores forældre at det kan godt være de tror det kun er deres børn, men der tager de grueligt fejl... ;D vi er så meget sammen med de unger og man knus elsker dem jo.. Jeg kunne aldrig drømme om et bedre arbejde...

Du lyder da bare som den dejligeste pædagog  

Anmeld

14. november 2011

enrigtigfar?

Sikke dog en møgkælling!!

Et barn på 11 måneder søger tryghed!! Det ved sgu da enhver pædagog med lidt selvrespekt!!

Hun burde fandeme ikke ha med børn at gøre! Øv!!

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det er sådanne historier der overbesier mig yderligere at Silas ALDRIG skal i vuggestue, men være i dagpleje hvor der er tid til ham og de andre børn!!

Føj hvor lyder hun grim.... Ville aldrig finde mig i at hun skulle snakke sådan til mig om min søn!

Jeg er også sur på mig selv over at jeg ikke stolede på mig selv noget før! Men jeg trode til at begynde med at jeg bare var pylret.

Min kæreste og jeg tager også et møde med lederen af vuggestuen og fortæller ham årsagen til at vi flytter!

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

enrigtigfar? skriver:

Sikke dog en møgkælling!!

Et barn på 11 måneder søger tryghed!! Det ved sgu da enhver pædagog med lidt selvrespekt!!

Hun burde fandeme ikke ha med børn at gøre! Øv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.