Pædagogen i min søns vuggestue er træt af min søn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Morgensol

Anonym skriver:

Præsis det samme sagde hans bedstefar da jeg ringede og fortalte om dagens oplevelse!

Det er dybt uretfærdig at han skal behandles anderledes bare fordi at han kan gå!!!?  virkelig underligt!

Ej men hun må da ha slugt sin morgenmad forkert eller et eller andet! Jeg kan blive så gal over sådan noget!! Det er sådan nogen pædagoger der gør at Vuggestuer blir gjort til et eller andet fængsel i nogens øjne!

I Bella's vuggestue er de 3 pædagoger til 12 børn, det er samme fordeling som i DP og her er der ikke stole, jo dem til børnene, bordene er sådan nogle der hænger på væggene som kun er slået ned når de spiser eller hvis de tegner osv. Ellers foregår alt på gulvet og pædagogerne sidder med børnene og LEGER med dem! Der er dælme ik nogen børn der får lov til at rende rundt og være kede af det! Om de så ska sidde med 8 børn på skøddet, så blir alle trøstet! Vi er SÅ glade for alle pædagogerne og jeg ku ik tænke mig til et bedre sted at sende min datter hen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Bare mig..

det lyder som nogle meget u-pædagogiske pædagoger
flyt ham! - det havde jeg gjort.
har du overvejet dagpleje? nu er jeg selv dagplejer og har været i praktik i en vuggestue. JEG oplever vuggestue-milijøet som upersonligt og samle-bånds-arbejde.
i dagplejen HAR dagplejeren tid og overskud til at tage din søn hen og sidde hos hende, der er ikke så mange børn og voksne din søn skal forholde sig til, og få tillid til. det vil måske være nemmere for ham at starte op i det lille, personlige milijø som den dagplejer er...

Jeg er også i en vuggestue nu (ikke pædagog, men vikar - starter på semi til feb.)

Men jeg er også meget mere til dagpleje..

Der er få børn i en pagpleje, den voksne har (formegentligt) mere tid end dem i en vuggestue, og skal ikke styrte rundt efter 12 børn - godt nok er der 3-4 pædagoger tilknyttet en stue, men det er bare ikke altid de alle er der. Vi var eksempelvis TO voksne til 10 børn.. Jeg ved, at det går lige op, om dp har 4 børn eller vi har 12, men det er bare ikke det samme, for så er der en ude og putte et barn, den ene er til møde osv osv.. 

Der er meget run på i en vuggestue, og jeg synes også, at det for børnene, kan være enormt stressende..

Jeg ville flytte mit barn (dit barn) i en dagpleje.. Der er der ikke så mange at skulle forholde sig til, og tiden til børnene er bedre..

Jeg ville blive totalt rasende, hvis jeg fik de ting at vide, velvidende, at mit barn IKKE er som de beskriver det..

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg er også i en vuggestue nu (ikke pædagog, men vikar - starter på semi til feb.)

Men jeg er også meget mere til dagpleje..

Der er få børn i en pagpleje, den voksne har (formegentligt) mere tid end dem i en vuggestue, og skal ikke styrte rundt efter 12 børn - godt nok er der 3-4 pædagoger tilknyttet en stue, men det er bare ikke altid de alle er der. Vi var eksempelvis TO voksne til 10 børn.. Jeg ved, at det går lige op, om dp har 4 børn eller vi har 12, men det er bare ikke det samme, for så er der en ude og putte et barn, den ene er til møde osv osv.. 

Der er meget run på i en vuggestue, og jeg synes også, at det for børnene, kan være enormt stressende..

Jeg ville flytte mit barn (dit barn) i en dagpleje.. Der er der ikke så mange at skulle forholde sig til, og tiden til børnene er bedre..

Jeg ville blive totalt rasende, hvis jeg fik de ting at vide, velvidende, at mit barn IKKE er som de beskriver det..

jeg håber også at jeg finder en god dagplejer!

tak for dit gode svar

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til Bella og Alberte skriver:

Ej men hun må da ha slugt sin morgenmad forkert eller et eller andet! Jeg kan blive så gal over sådan noget!! Det er sådan nogen pædagoger der gør at Vuggestuer blir gjort til et eller andet fængsel i nogens øjne!

I Bella's vuggestue er de 3 pædagoger til 12 børn, det er samme fordeling som i DP og her er der ikke stole, jo dem til børnene, bordene er sådan nogle der hænger på væggene som kun er slået ned når de spiser eller hvis de tegner osv. Ellers foregår alt på gulvet og pædagogerne sidder med børnene og LEGER med dem! Der er dælme ik nogen børn der får lov til at rende rundt og være kede af det! Om de så ska sidde med 8 børn på skøddet, så blir alle trøstet! Vi er SÅ glade for alle pædagogerne og jeg ku ik tænke mig til et bedre sted at sende min datter hen!

Det lyder godt nok som et godt sted....

Jeg tror heller ikke at alle vs er sådan.. men oven på denne erfaring så bliver det dp nu. Bare for at være så sikker som muligt at der er tid til at trøste...

Anmeld

14. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg er også sur på mig selv over at jeg ikke stolede på mig selv noget før! Men jeg trode til at begynde med at jeg bare var pylret.

Min kæreste og jeg tager også et møde med lederen af vuggestuen og fortæller ham årsagen til at vi flytter!

Det skal du ikke være, du regnede med at hun var god nok og det er ikke din skyld at hun er en VIRKELIG dårlig pædagog... Hun burde slet ikke have med børn at gøre... Ejjjj jeg bliver så harm!!

Synes det er en god ting at i forklarer tingene som de er... Og også at i har tænkt jer at pege fingre, for hun skal da vidst, enten på opfriskningskursus i hvordan man opfører sig som pædagog overfor børn eller have sig et andet arbejde....! Jeg ved godt der er autoritere pædagoger, men det der, det er dirkete ondskabsfuldt!

Det er ikke din skyld hun er en røv og det må du ikke bilde dig ind!

Anmeld

14. november 2011

Diana...

Puha det gør helt ond i mit hjerte det jo stadig en baby  Selvfølgelig skal han da også bæres og jeg tror også det er fordi han er utryk og jeg havde ikke tvivlet et sek på at skifte vuggestue.

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det skal du ikke være, du regnede med at hun var god nok og det er ikke din skyld at hun er en VIRKELIG dårlig pædagog... Hun burde slet ikke have med børn at gøre... Ejjjj jeg bliver så harm!!

Synes det er en god ting at i forklarer tingene som de er... Og også at i har tænkt jer at pege fingre, for hun skal da vidst, enten på opfriskningskursus i hvordan man opfører sig som pædagog overfor børn eller have sig et andet arbejde....! Jeg ved godt der er autoritere pædagoger, men det der, det er dirkete ondskabsfuldt!

Det er ikke din skyld hun er en røv og det må du ikke bilde dig ind!

Hvor er du sød...

Men jeg slår stadig mig selv i hovedt over at jeg ikke bare fra start fandt et andet sted!!!!

Anmeld

14. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Hvor er du sød...

Men jeg slår stadig mig selv i hovedt over at jeg ikke bare fra start fandt et andet sted!!!!

Det kan jeg godt forstå at du gør... Men sket er sket og nu gør du jo heldigvis noget ved det.... Når hun ikke har været på arbejde, lyder det jo til at han er blevet behandlet som han skal... Så jeg regner ikke med at han har lidt overlast.....

Op med humøret, nu slipper han heldigvis for den heks...

Anmeld

14. november 2011

Morgensol

Anonym skriver:

Det lyder godt nok som et godt sted....

Jeg tror heller ikke at alle vs er sådan.. men oven på denne erfaring så bliver det dp nu. Bare for at være så sikker som muligt at der er tid til at trøste...

Det er også bare et rigtig godt sted!  Og Bella elsker at være der! Jeg er slet ik i tvivl om at Alberte også ska gå der når den tid kommer! 

Men jeg ka godt følge dig i at i ik vil tage chancen igen! Kun det bedste er godt nok til ens guldklump(er) og tænkt hvis i kom til at opleve det samme igen! Puha nej.. 

Anmeld

14. november 2011

Fru Hansen

Anonym skriver:

Hvor er du sød...

Nu er det ikke mig du svarer til , men jeg vil alligevel sige dig at du ikke skal slå dig selv i hovedet med noget somhelst.

Man stoler jo som udgangspunkt på pædagogernes faglighed og erfaring. Så du er ikke den første der har ventet lidt tid med at reagere.

Set med de positive briller på kan det næste sted da kun være bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.