det lyder som nogle meget u-pædagogiske pædagoger 
flyt ham! - det havde jeg gjort.
har du overvejet dagpleje? nu er jeg selv dagplejer og har været i praktik i en vuggestue. JEG oplever vuggestue-milijøet som upersonligt og samle-bånds-arbejde.
i dagplejen HAR dagplejeren tid og overskud til at tage din søn hen og sidde hos hende, der er ikke så mange børn og voksne din søn skal forholde sig til, og få tillid til. det vil måske være nemmere for ham at starte op i det lille, personlige milijø som den dagplejer er...

Jeg er også i en vuggestue nu (ikke pædagog, men vikar - starter på semi til feb.)
Men jeg er også meget mere til dagpleje..
Der er få børn i en pagpleje, den voksne har (formegentligt) mere tid end dem i en vuggestue, og skal ikke styrte rundt efter 12 børn - godt nok er der 3-4 pædagoger tilknyttet en stue, men det er bare ikke altid de alle er der. Vi var eksempelvis TO voksne til 10 børn.. Jeg ved, at det går lige op, om dp har 4 børn eller vi har 12, men det er bare ikke det samme, for så er der en ude og putte et barn, den ene er til møde osv osv..
Der er meget run på i en vuggestue, og jeg synes også, at det for børnene, kan være enormt stressende..
Jeg ville flytte mit barn (dit barn) i en dagpleje.. Der er der ikke så mange at skulle forholde sig til, og tiden til børnene er bedre..
Jeg ville blive totalt rasende, hvis jeg fik de ting at vide, velvidende, at mit barn IKKE er som de beskriver det..
Anmeld