Hvem vi er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Kruse90

Velkommen til Jeg håber du bliver glad for at være her.

Jeg hedder Carina og er 21. Jeg bor mellem Randers og Viborg sammen med min kæreste Jan.
Vi har været kærester i snart 4 år og vi venter vores første barn til maj.
Et meget meget stort ønske som endelig er gået i opfyldelse, efter lidt over 2 år kamp. Vi var i Fertilitetsbehandling i Brædstrup og blev gravide i 2. ICSI forsøg.

Spørg endelig hvis du er i tvivl om noget eller der er noget du gerne vil vide.

Mvh. Carina Kruse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

lycly

Velkommen til!

Jeg hedder Luna, er 20 år gammel. Jeg har Julia på lige knap 4 måneder, sammen med min kæreste Kim. 

Er pt. på barsel, men når jeg ikke er det, så er jeg i lære som salgsassistent.

Jeg er AFHÆNGIG af baby.dk, er bare SÅ glad for siden. 

Jeg stiller rimelig mange spørgsmål herinde, men synes også selv at jeg svarer på mange spørgsmål, hvis jeg føler at jeg kan bidrage med noget

Endnu engang velkommen til

Anmeld

13. november 2011

Frk-Lotusblomst

Velkommen til. Jeg håber du bliver glad for siden..

Jeg hedder Rikke, er 21 og bor sammen med min kæreste på 24 i vores eget hus.
Jeg studerer til socialrådgiver på 2. sem og K er tømrersvend
Vi er "forældre" til end ejlig puddel/belgisk griffon blanding med navnet Ollie. Vi har været sammen i 6 år d. 14. februar.

Vi prøver p.t. på at blive gravide med ØNSKEBEBS nr. 1, dette skete i 2, cyklus. Lykken var desværre kort - fosteret var gået til grunde og jeg fik derfor en abort i uge 10..

<vi glæder os til at blvie forældre før eller senere. Ligesom jeg troede jeg var den der var mest skruk toppede manden lige over mig. hihi

Anmeld

13. november 2011

Camulla

Slott skriver:

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Navn: Camilla

Arbejde: Pædagog (sygemeldt)

Bopæl: Aalborg

Børn: 1 dreng på 3 og en dreng mere som gerne skulle komme om 2 måneder

Civilstatus: Gift med Frederik

Alder: 28 år 

Anmeld

13. november 2011

Billemyre

Velkommen 

Jeg hedder Linnea, er 25 år og bor i nordsjælland i hus med min mand, Claus.
Jeg arbejder til daglig som medhjælper i en vuggestue og studerer i Kbh til prof. sanger og aut. sanglærer/vocal coach.
Spiller musicals i fritiden og elsker dyr, natur, at tegne/male, lave mad, tage billeder og hygge med min familie.
Har desværre ingen børn endnu.. Men håber ikke, der går så længe

Anmeld

13. november 2011

MortilCilas

Jeg hedder Ditte, er 20, har Cilas fra Januar, er alene med ham, skal til at studere

Anmeld

13. november 2011

Karina1

Velkommen til

Jeg hedder Karina, er 20år og bor lidt udenfor Aalborg med min kæreste, 27år, på et større nedlagt landbrug, på 4.år, arbejder som social-og sundhedshjæper på 2.år, men drømmer om en fremtid som social og sundhedsassistent eller sygeplejerske. Min kæreste er mekaniker. Vores eneste små bebser ligenu er vores 4 dejlige hunde og vores kat. Vi er i fertilitetsbehandling og håber 3.gang er lykkens gang og vi får en positiv test her d. 18, efter 1½år forsøg

Anmeld

13. november 2011

Ka+Ma=Be

Velkommen til Nu får du en masse læsning hehe.

Jeg hedder Katja, er 24 år og fra Valby, København. Sammen med min kæreste, Mathias, gennem knap 6 år har vi Benjamin på 10 uger 

Lige nu er jeg på barsel, men ellers læser jeg til ergoterapeut på PH metropol. Jeg mangler kun ½ år, så er jeg færdiguddannet! 

Du skal nok blive rigtig glad for at være her - der er mange skønne kvinder med mange gode råd!

Anmeld

13. november 2011

Solstrålen

Jeg hedder Betina og er 28 år.

Bor til daglig i Holstebro sammen med min mand, som jeg har været sammen med siden 2002.

Vi har Amalie fra 2007 og Thomas fra august 2010.

Arbejder til daglig på et mejeri.

Anmeld

13. november 2011

DianaM

Jamen jeg hedder Diana og er 31.

Bor i Sønderjylland og arbejder, når jeg ikke lige er på barsel, som klinisk vejleder i fysioterapi.

Gift på 3 år med min dejlige mand, som jeg har været sammen med i snart 6 år.

Vi har sammen en datter på godt 2½år og en søn på 4½mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.