Hvem vi er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Velkommen til

Jeg hedder Rikke og bor sammen med min kæreste. Jeg er 18 år gammel og vi venter vores lille prinsesse til Januar!  

Lige pt. er jeg sygemeldt med bækkenløsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

mortilflere

Jeg hedder Annemarie , er 39 år gammel på pension efter en ulykke i 94 , uddannet landmand med kvæg som det jeg arbejdede med

Jeg bor på en gård hvor vi har en maskinstation med kun Bonden som ansat , hvilke betyder han arbejder alle dage og lange dage (16-18 timer) 

Dog har vi da nået til at jeg er gravid med nr 5 , som kom som et chok da jeg har været i overgangs alderen siden jeg var 33 

Vi har et handicappet barn , det mindste på 6 år , Alberte , så har vi Benjamin på 7 , Julie på 15 og Emil på 18  

Vi har været sammen i over 21 år men er kun forlovet på 20 ende år , man skal jo være helt sikker

Anmeld

13. november 2011

EKBJ

Hej og velkommen til

Jeg hedder Emma Kathrine, er 15½ og er gravid i 15. uge. 
Jeg har en kæreste som jeg har været sammen med siden juni.

Anmeld

13. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Slott skriver:

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Linda her og er mor til lækre Frederic fra 3 sep '08...

Vi venter charmefis nr 2 til april.

Været gift i snart 9 år med skønne ruben, der også er farmand til frederic og lillefis i maven.

Kører på 6. år for dansk autohjælp som autoredder.

Bor i en lille landsby Bredstrup-Pjedsted og de hører til Fredericia kommune..

Anmeld

13. november 2011

Mettefpigen

Jaa velkommen til

Jeg hedder Mette, er 22 år, sammen med min kæreste Thomas (27 år) på 5 år , har lille Lukas på 9 uger, bor i Odense og er uddannet tjener

Anmeld

13. november 2011

Holbæktrunten

også velkommen fra mig og Noah på præcis 9 uger i dag.

Jeg hedder Janne, er 26 år, uddannet social og sundhedsassistent. 

Jeg og min dejlige husbond Simon har netop flyttet i eget hus nær nykøbing sjælland. Førhen boede vi i Holbæk

Anmeld

13. november 2011

Frøken J.

Slott skriver:

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Velkommen til den bedste babyside!

Jeg hedder Janne og bor i Århus med min kæreste Lars. Vi har en datter, Rose, som bliver 5 uger i morgen. Til daglig læser jeg psykologi på Århus universitet, men er på barsel lige nu. Jeg er 22. Og min kæreste er 24 :-) han læser til journalist og er lige nu igang med praktikforløb :-)

Anmeld

13. november 2011

heaven

velkommer herfra også

Jeg hedder Jannie, er 34 år og gift på 5 år med Peter.Vi har dog kendt hinanden i 14. Sammen har vi Lasse fra 2007, og håber på snarligt at lave en bette mere - desværre kan vi ikke selv og er nu i det private behandlingssystem. Men vi håber det lykkedes.

Vi bor i en lille by udenfor Randers i et gør-det-selv-hus, som vi er næsten i bund med, og er meget glade for det. Vi har også zitta, vores hund, der er en bl. ml. schæfer og labarador og så har vi 2 katte - gråmis og mis (meget opfindsomt, i know) til daglig er Peter elektrikker og jeg er pædagog i en børnehave.

Jannie

Anmeld

13. november 2011

klmf

Jeg hedder Charlotte, bor på Fyn, er sygeplejerske på intensiv og har en lille dreng på 2 år. Bor i et lille bitte hus sammen med min kæreste, bobsen og 1 kat

Anmeld

13. november 2011

Koen.

Velkommen til

Jeg hedder Tanja er 21 år, kærester med martin på 33 år sammen har vi Lærke på 19 mdr og venter en mere til maj

Vi bor i Esbjerg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.