Hvem vi er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

IngenKoPåIsen

Hejsa- og velkommen til
Jeg hedder Camilla, jeg bor i Sindal sammen med min datter Malina på 2½ Jeg er 20 år gammel, og jeg er fri på kødmarkedet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Kofoed.

Jeg vil også værre med, selvom det er en halv gammel tråd

(velkommen til )

Jeg hedder Betina (endnu en, vi er mange herinde) og du gætter alllllldrig mit efternavn. Jeg bor med kæresten i Lunderskov nær Kolding, vi fandt sammen 2 sep 08, vi fik en kat 21 sep 09 og fødte vores skønne datter 20 sep 11 og kæresten har fødselsdag d 15 sep og når ja, har en nevø (kærestens søsters knægt) som er 4 dage ældre end min tøs, sååå september er godt fyldt. Jeg er selv 21 (peter 23).

Vi ventede oprendelig tvillinger, men den anden døde i maven i 21. uge, hvilket jo sætter sine spor og det er meget tydeligt i mine indlæg herinde.

Og jeg er Baby.dk afhænging.

Anmeld

6. december 2011

SS82

Laura. skriver:

Hej Susie.

Nu "kender" vi jo allerede hinanden fra opgangen i Hillerød. Jeg håber du bliver glad for at være her på siden, og du bliver helt sikkert bidt af den, ligesom vi andre. Og så håber jeg selvfølgelig det går jer godt.

Hej Laura

Jo tak vi har det fint - håber også i har det  Stort tillykke med lillepigen og med huset  Håber i er glade for at bo der 

Kh susie

Anmeld

6. december 2011

LeneKE

Hej hej

Jeg hedder Lene, er 25 år og bor i Ejby på Fyn med min kæreste Henrik på 27 år.

Jeg er uddannet som markedsføringsøkonom, men blev gravid da jeg var i slutningen af mit studie, så har ikke nået at få arbejde, så det glæder jeg mig rigtig meget til at skulle i gang med når jeg er færdig med barsel

Jeg er MEGET gravid og har termin om 10 dage, så vi får vidst en lille julenisse, som forresten er en dreng

Anmeld

6. december 2011

Cookiemonsteret

velkommen herind 

Hedder Lone, er 21 år bor i kolding med min datter jeg er ved at læse hf  

Anmeld

6. december 2011

LykkeB

Jeg er også ny herinde :-) 

Jeg hedder Line er 21 år, bor sammen med min kæreste Baran, vi har været sammen i 3½ år - Vi bor lidt uden for Århus. 

Vi venter vores første barn, jeg er i 28 uge og er sygemeldt resten af tiden pga bækkensmerter. 

Anmeld

6. december 2011

Pianisten

Velkommen til! Du skal nok falde til herinde, her er bare råhyggeligt.

Jeg hedder Rebecka, jeg bliver 21 den 27. december. Bosat i Svendborg, læser til pædagog i Odense. Har ingen børn og er single. Og så kan man vel undre sig over hvad jeg laver på denne her side, men celkt er min søster og SussieThyssen er min mor, så de talte mig jo hurtigt ind på siden Og så er børnene fra mine praktikker jo også "mine børn", og så er det rart at have et sted man kan dele erfaringer

Anmeld

7. december 2011

Laura.

Slott skriver:

Hej Laura

Jo tak vi har det fint - håber også i har det  Stort tillykke med lillepigen og med huset  Håber i er glade for at bo der 

Kh susie

Det er godt at høre.. vi har det også fint. Mange tak skal du ha`.. det var godt at finde noget større, for havde ikke magtet at blive boende i lejligheden meget længere da pladsen hurtig blev trang. Men jeg savner den nu lidt alligevel, for nogle ting var bare meget nemmere.. Men der er også godt her, ingen tvivl om det..

Anmeld

8. december 2011

Hasselnødden

Velkommen til

Jeg hedder Anne Louise, 32 år, færddiguddannet pædagog anno februar 2012, mor til Elias på snart to år og gift med min mand Frank, 40 år som allerede er udd. pædagog. Vi bor til leje i et lille gammelt hus på landet og har to katte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.