Hvem vi er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.046 visninger
68 svar
0 synes godt om
13. november 2011

SS82

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

TbCp

Velkommen til

Jeg hedder Tina, er 33 år. Gift med Carsten og sammen har vi Liva på 4 år og venter en lillebror til januar.

Jeg er uddannet pædagog og har de sidste par år haft en privat dagpleje, er dog nu sygemeldt.

Vi bor i Odense

Anmeld

13. november 2011

Clisolka

Ja, velkommen til 

Jeg hedder Karina, er 33 år og bor sammen med min kæreste, Claus (30 år), i Holbæk i en lejlighed. Vi blev sidste år i okt. forældre til Isabella Jeg arbejder som kontorassistent i Kbh. 

Anmeld

13. november 2011

SS82

TbCp skriver:

Velkommen til

Jeg hedder Tina, er 33 år. Gift med Carsten og sammen har vi Liva på 4 år og venter en lillebror til januar.

Jeg er uddannet pædagog og har de sidste par år haft en privat dagpleje, er dog nu sygemeldt.

Vi bor i Odense

Tusind tak og tak for dit svar :0)

Anmeld

13. november 2011

SS82

Babymor2010 skriver:

Ja, velkommen til 

Jeg hedder Karina, er 33 år og bor sammen med min kæreste, Claus (30 år), i Holbæk i en lejlighed. Vi blev sidste år i okt. forældre til Isabella Jeg arbejder som kontorassistent i Kbh. 

Tusind tak og tak for dit svar :0)

Anmeld

13. november 2011

NinaNymannMadsen

velkommen til da.

jeg hedder Nina er 21 år, bor sammen med min forlovede kenneth på 28 år. sammen har vi Asta Maria på 2 år og Anne Louise på lidt over 5 uger.

vi bor i horsens.