Hvem vi er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.046 visninger
68 svar
0 synes godt om
13. november 2011

SS82

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

TbCp

Velkommen til

Jeg hedder Tina, er 33 år. Gift med Carsten og sammen har vi Liva på 4 år og venter en lillebror til januar.

Jeg er uddannet pædagog og har de sidste par år haft en privat dagpleje, er dog nu sygemeldt.

Vi bor i Odense

Anmeld

13. november 2011

Clisolka

Ja, velkommen til 

Jeg hedder Karina, er 33 år og bor sammen med min kæreste, Claus (30 år), i Holbæk i en lejlighed. Vi blev sidste år i okt. forældre til Isabella Jeg arbejder som kontorassistent i Kbh. 

Anmeld

13. november 2011

SS82

TbCp skriver:

Velkommen til

Jeg hedder Tina, er 33 år. Gift med Carsten og sammen har vi Liva på 4 år og venter en lillebror til januar.

Jeg er uddannet pædagog og har de sidste par år haft en privat dagpleje, er dog nu sygemeldt.

Vi bor i Odense

Tusind tak og tak for dit svar :0)

Anmeld

13. november 2011

SS82

Babymor2010 skriver:

Ja, velkommen til 

Jeg hedder Karina, er 33 år og bor sammen med min kæreste, Claus (30 år), i Holbæk i en lejlighed. Vi blev sidste år i okt. forældre til Isabella Jeg arbejder som kontorassistent i Kbh. 

Tusind tak og tak for dit svar :0)

Anmeld

13. november 2011

NinaNymannMadsen

velkommen til da.

jeg hedder Nina er 21 år, bor sammen med min forlovede kenneth på 28 år. sammen har vi Asta Maria på 2 år og Anne Louise på lidt over 5 uger.

vi bor i horsens.

er på barsel lige nu men starter op på andet år på handelsskolen, kenneth går hjemme da han er indvalide pansionist.

Anmeld

13. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Hej og velkommen! Håber du bliver glad for at være herinde.

Jeg er 29, venter første barn. Har været i behandlingsgruppen nogle år, men blev så overraskende naturligt gravid med en bebs som blev hængende lige efter en SA efter IVF behandling. Det jo helt fantastisk, og vi glæder os helt vildt!  Vi fik aldrig svar på, hvorfor vi skulle kæmpe sådan. Så at kunne selv var det største!

Pt. bor jeg i indre KBH. Nærmere Vesterbro, sammen med min kæreste som jeg har kendt i 5 år nu, og været sammen med i 5 år til April.  Jeg har boet i KBH i 10 år, hvis ikke mere.

Lige pt. er jeg på barsel, og tiden vil jeg bruge på at finde ud af, hvad jeg vil bagefter, da jeg trænger til at sadle om, og finde et fokus. 

Jeg er højgravid, og kan føde når som helst. Så er jeg i øvrigt dansk/israeler.

Du kan finde mig lidt over det hele herinde. 

Anmeld

13. november 2011

Henriette Aaby

Hej Velkommen til.

Jeg er selv forholdsvis ny her inde

Mit navn er Henriette og jeg er 38 år.

Jeg er gift med Niels som er 29 år.

Sammen har vi Maja fra januar 2009 og venter vi lillebror/søster om en lille måned (5 uger til termin)

Vi bor i Lystrup ved Århus.

Jeg er uddannet pædagog, men efter 15 år indenfor specialområdet har jeg søgt nye græsgange og læser nu til Laborant.

P.t. sygmeldt pga bækkenløsning

Anmeld

13. november 2011

Benjamins'mor

Velkommen til.

Jeg hedder Christina, jeg er 17 år gammel og bor i Bjerringbro. Har en søn og en kæreste. pt er jeg på barsel

Anmeld

13. november 2011

Kloster

Hej.

Jeg er 34 år, bliver 35 i dec. Jeg er gift med manden i mit liv - faren til vores 3 drenge, Rasmus der bliver 14 år også i dec. Nicolaj der er 12 år og Mads det er 7 år.

Vi bor i et 1-plans paracelhus i en meget lille by i nordjylland. Vi har 2 hunde - 1 gul labrador tæve på 10½ år og en brun han lab på 4 år. Manden har trænet hund i mange år, men holder pause lige nu.

Jeg er udlært salgsassistent i 96', Ssh i 07' og Ssa i 09'. Arbejder på et plejehjem og drømmer om at kan læse videre til sygeplejerske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.