Hvem vi er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Dot D

Velkommen til siden Håber du bliver glad for at være her, det kan være vanedanende

Jeg hedder Dot er 36 år gift med Stephan, vi har været sammen i snart 16 år. Så har vi to dejlige unger, Sophie på 6 (7 på tirsdag) og Sophus på 3. Vi bor i en lille landsby udenfor Randers. Jeg er uddanet farvehandler, men læser nu til pædagog, min mand er elinstallatør...

Jeg er meget kreativ, elsker at lave alt muligt med hænderne, dog er tiden ikke til så meget. Det jeg gør mest i er kager, så dem kan du godt falde over herinde engang i mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Musen5

Hej og velkommen til.

Jeg hedder Mette og er 33 år. Jeg har Liv på 8 år, Benjamin på 4 år og Gabriel på 2 år sammen med min x-kæreste.
Sammen med min nuværende kæreste har jeg Leah på knap 4 mdr.
Vi bor alle sammen i Sønderborg

/Mette

Anmeld

13. november 2011

M (:

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Velkommen til (:

Jeg hedder Maiken, er 22 år og bor i Randers. Min kæreste og jeg bor ikke sammen, men arbejder på sagen.

Til dagligt læser jeg til sygeplejerske, og arbejder i hjemmeplejen i min fritid.

Jeg har endnu ingen børn, men drømmer da om at få nogle en dag..

Anmeld

13. november 2011

Frk Mig

Velkommen til

Jeg hedder Carina og er 24 år, bor sammen med min meget dejlige mand Per på 28 (29 om lidt) Sammen har vi Noah på 2 år og venter en dreng mere til feb 2012 .. Vi har været kærester i lidt over 4 år .. Vi bor i et byhus i Hobro 

Anmeld

13. november 2011

SussieThyssen

Jamen velkommen

Ja jeg hedder jo også Sussie.
Jeg er 52 og bosat lidt uden for Nyborg på Fyn.
Jeg er ansat i Flexjob i Nyborg kommune som administrativ medarbejder og jobkonsulent.

Jeg er gift med Niels, der er bogholder og it-mand.
Jeg har 3 børn af mine egne Charlotte på 29, som er herinde, Rebecka på 20, som også er herinde, og Nickolai som er 14 og går i 8. klasse.
Derudover har jeg 3 dejlige børnebørn, pseudotvillingerne Asbjørn og Emma på lige knapt 7 og 6 år, samt Ida på snart 1 år.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2011

merle2010

jeg hedder Diana og er 25 år.. har været sammen med min forlovede i 3 år han er 26 år...

min forlovede han tvillinger fra et tidligere forhold de er 5 år...

sammen har vi merle på 18 mdr og venter en lille til juni

jeg er uddannet pædagog, men er arbejdsløs lige pt

vi har en lille pomaranian hund der hedder Emma

vi bor i Nykøbing F i en lejlighed på 2. sal.. men drømmer om at flytte i hus inden den lille kommer..

Anmeld

13. november 2011

chael

Slott skriver:

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Hej og velkommen til

Jeg hedder Camilla, er 26 år og bor i Frederikssund

Bor sammen med min kæreste Martin og vores 3 børn. Sofie på 5 år, Oliver på 2 år og lille baby Theo på 5 uger

Jeg skal forhåbentligt starte som kontor elev til september/oktober næste år.

*Camilla

Anmeld

13. november 2011

Muffin_girl

Slott skriver:

Navn: Sheila

Bor i Aalborg sammen med min forlovede 

Jeg er uddannet tjener, men går på HG og starter i lære til 1 feb

Anmeld

13. november 2011

hende-nanna

Velkommen til 

Mit navn er Nanna, og jeg er 17 år. Jeg bor udenfor Holstebro. Jeg går i 1.g på HTX i Holstebro, men hvad jeg vil uddanne mig til ved jeg ikke endnu. Jeg har ingen børn, og lige pt. heller ingen kæreste, men jeg elsker at kigge på navne, og ikke mindst passe mine nevøer og niecer - jeg har nemlig fire styks. Lucia på snart 8 år, Lucas på 5 år, Oscar på 2½ år, og Josefine som bliver 1 år, om to uger 

Håber da du kommer til at nyde siden - det gør jeg i hvert fald, selvom det er begrænset hvor aktiv jeg er herinde 

Anmeld

13. november 2011

Ploffer

Hej og velkommen til 

Jeg hedder Rikke, er 27 år og gift  med Thomas på 30 år.Vi bor på Amager og har 3 skønne unger. William på 6, Julius på 4 og Josephine på 1½ år. Jeg går på HF på Frederiksberg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.