Hvem vi er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

nathja

hej

jeg hedder nathja, er 31, bor i en hyggelig lejlighed i svendborg, er gift med jan der også er 31.. vi har en datter på 3 år en søn på 1 1/2 år og er 20 uger henne med nr. 3..

har 3 katte hjemme og 2 heste der bor hos min mor, da altanen er lige lille nok til dem.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

HeidiØ

Velkommen

Jeg hedder Heidi, blir 25 år på onsdag, bor sammen med Thomas på 30 i en lille by mellem Randers og Århus Jeg kommer fra Holstebro.

Sammen har vi William som fylder 2 mdr idag

Jeg er uddannet møbelsælger fra ILVA, men går jo pt på barsel!

Anmeld

13. november 2011

Isabeau

Hej. Jeg hedder Diana, 29 år og er sammen med Palle, 31 år, på vores 11 år nu Har Stella på 2 år og 2 mdr, og er gravid med termin d. 2. Dec. Endnu en pige Desværre med en del kvaler; døjer med iskiasnerven, halebenet, uro i benene og vand i kroppen. Det har ikke været så spændene denne gang Fik kejsersnit sidste gang da Stella lå med numsen ned ad, så denne gang har lægerne holdt lidt ekstra øje pga mit ar i maven. 

Er til daglig i butik, men krisen lukkede den og har ikke fundet andet job siden. Er heller ikke sikker på, jeg vil i butik igen? 

Bor til daglig i Sæby med en lille 50 kg vuffelivov Paco Og ja, familien. Men er oprindelig fra Aalborg, som giver mig stress, når jeg tager dertil og besøger familie :p 

Anmeld

5. december 2011

Laura.

Slott skriver:

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Hej Susie.