Hvem vi er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

nathja

hej

jeg hedder nathja, er 31, bor i en hyggelig lejlighed i svendborg, er gift med jan der også er 31.. vi har en datter på 3 år en søn på 1 1/2 år og er 20 uger henne med nr. 3..

har 3 katte hjemme og 2 heste der bor hos min mor, da altanen er lige lille nok til dem.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

HeidiØ

Velkommen

Jeg hedder Heidi, blir 25 år på onsdag, bor sammen med Thomas på 30 i en lille by mellem Randers og Århus Jeg kommer fra Holstebro.

Sammen har vi William som fylder 2 mdr idag

Jeg er uddannet møbelsælger fra ILVA, men går jo pt på barsel!

Anmeld

13. november 2011

Isabeau

Hej. Jeg hedder Diana, 29 år og er sammen med Palle, 31 år, på vores 11 år nu Har Stella på 2 år og 2 mdr, og er gravid med termin d. 2. Dec. Endnu en pige Desværre med en del kvaler; døjer med iskiasnerven, halebenet, uro i benene og vand i kroppen. Det har ikke været så spændene denne gang Fik kejsersnit sidste gang da Stella lå med numsen ned ad, så denne gang har lægerne holdt lidt ekstra øje pga mit ar i maven. 

Er til daglig i butik, men krisen lukkede den og har ikke fundet andet job siden. Er heller ikke sikker på, jeg vil i butik igen? 

Bor til daglig i Sæby med en lille 50 kg vuffelivov Paco Og ja, familien. Men er oprindelig fra Aalborg, som giver mig stress, når jeg tager dertil og besøger familie :p 

Anmeld

5. december 2011

Laura.

Slott skriver:

Jeg er jo ny her inde så kender ikke rigtig nogle af jer eller så meget om jer. Kunne at få et lille hurtigt overblik/indtryk/Info om jer. Ved jonikke rigtig hvorver fra osv. Håber det er ok :0)Kan starte selv:navn: susiearbejde: frisørbopæl: Nordsjælland/ FrederikssundBørn: ingen endnu :0(Kæreste: ja

Hej Susie.

Nu "kender" vi jo allerede hinanden fra opgangen i Hillerød. Jeg håber du bliver glad for at være her på siden, og du bliver helt sikkert bidt af den, ligesom vi andre. Og så håber jeg selvfølgelig det går jer godt.

Anmeld

5. december 2011

Faith

Hejsa. Jeg hedder Mia og er 30 år gammel. Gift med Jesper på 36. Sammen har vi tvillingedrenge på 1½ som er lavet via reagensglasbehandling, da jeg (angiveligt) ikke kunne blive gravid på naturlig vis

Men nu vil skæbnen at jeg er blevet gravid med nr. 3 på fuldstændig naturlig vis. Jeg er 12 uger henne.

Jeg er sygeplejerske på 7. år, men uden job lige nu pga. en længere sygemelding.

Jeg har holdt en laaaaaang pause herinde, så aner ikke en klap om hvad der foregår herinde. Men velkommen til i hvert fald.

Anmeld

5. december 2011

Laulund87

Faith skriver:

Hejsa. Jeg hedder Mia og er 30 år gammel. Gift med Jesper på 36. Sammen har vi tvillingedrenge på 1½ som er lavet via reagensglasbehandling, da jeg (angiveligt) ikke kunne blive gravid på naturlig vis

Men nu vil skæbnen at jeg er blevet gravid med nr. 3 på fuldstændig naturlig vis. Jeg er 12 uger henne.

Jeg er sygeplejerske på 7. år, men uden job lige nu pga. en længere sygemelding.

Jeg har holdt en laaaaaang pause herinde, så aner ikke en klap om hvad der foregår herinde. Men velkommen til i hvert fald.

Ej vidste ikke I skal have en til.. Og så på naturlig vis, fantastisk Tillykke

Håber det går godt

Anmeld

5. december 2011

Faith

Laulund87 skriver:

Ej vidste ikke I skal have en til.. Og så på naturlig vis, fantastisk Tillykke

Håber det går godt

Jo jo den er sku go nok. Vi er stadig noget rundt på gulvet. Mest pga. min problemstilling (som du jo kender til). Men vi er fast besluttede på at det nok skal gå, selvom det bliver HÅRDT!!!!

Anmeld

5. december 2011

Laulund87

Faith skriver:

Jo jo den er sku go nok. Vi er stadig noget rundt på gulvet. Mest pga. min problemstilling (som du jo kender til). Men vi er fast besluttede på at det nok skal gå, selvom det bliver HÅRDT!!!!

Ja selvfølgelig det skal i nok klare, det er jeg sikker på

(Og du skriver bare på facebook hvis du vil snakke)

Anmeld

5. december 2011

Faith

Laulund87 skriver:

Ja selvfølgelig det skal i nok klare, det er jeg sikker på

(Og du skriver bare på facebook hvis du vil snakke)

Tusind tak søde

Anmeld

5. december 2011

Laulund87

Faith skriver:

Tusind tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.