julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

nathja

Simon's moar <3 skriver:

Det er jeg ked af at høre :/

Hvorda klarer I så julen?

har søgt julehjælp men får vi afslag ved jeg ikke hvad vi gør.. vi er desvæær i den situation at jeg er på starthjælp efter en udlandsrejse jeg fik foræret tilbage i 2006 så vi må max have en husindtægt på 13.400 og når husleje og diverse regninger er betalt er der hvis vi er heldige 2500 tilbage til alt andet, vi er enddog ved at prøve at sælge vores gamle bil i håb om at det ville hjælpe på julesituationen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

nathja

Aisha skriver:

Jeg har en uåbnet pakke Lalaloopsi dukke som min datter ikke gider og se på. Hvis det var noget? Jeg kan se du har en datter

smiler må indrømme at jeg ikke lige ved hvad det er.. da det meste af det legetøj vi har en foræringer eller genbrugs er legetøjsbutikker og nyt legetøj et fjernt land for os..

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

nathja skriver:

har søgt julehjælp men får vi afslag ved jeg ikke hvad vi gør.. vi er desvæær i den situation at jeg er på starthjælp efter en udlandsrejse jeg fik foræret tilbage i 2006 så vi må max have en husindtægt på 13.400 og når husleje og diverse regninger er betalt er der hvis vi er heldige 2500 tilbage til alt andet, vi er enddog ved at prøve at sælge vores gamle bil i håb om at det ville hjælpe på julesituationen..

Hold da op, det var ikke meget :/ Håber godt nok I klarer den.. Er det pga. julehjælp, at I ikke må ha en højere indtægt?

Anmeld

14. november 2011

nathja

Simon's moar <3 skriver:

Hold da op, det var ikke meget :/ Håber godt nok I klarer den.. Er det pga. julehjælp, at I ikke må ha en højere indtægt?

nej det er det politisk bestemte loft der ligger.. ved at der forhandles lige nu om at fjerne starthjælpen fuldstændig for at rette lidt op på det, sker det kan jeg få en fuld kontanthjælp.. manden får dagpenge, så hver måned når han får sin lønseddel skal jeg ned på kommunen så jeg kan få suppleret op så får han mere end 13.400 efter skat så får jeg ingenting.. hvilket igen betyder at vi flere gange har været ved at blive sat på gaden..

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

nathja skriver:

nej det er det politisk bestemte loft der ligger.. ved at der forhandles lige nu om at fjerne starthjælpen fuldstændig for at rette lidt op på det, sker det kan jeg få en fuld kontanthjælp.. manden får dagpenge, så hver måned når han får sin lønseddel skal jeg ned på kommunen så jeg kan få suppleret op så får han mere end 13.400 efter skat så får jeg ingenting.. hvilket igen betyder at vi flere gange har været ved at blive sat på gaden..

Hold da op, det er da godt nok latterligt.. 
Håber virkelig I klarer julen, har I ikke noget familie der vil hjælpe jer? 

Anmeld

14. november 2011

nathja

Simon's moar <3 skriver:

Hold da op, det er da godt nok latterligt.. 
Håber virkelig I klarer julen, har I ikke noget familie der vil hjælpe jer? 

vi har begge familier der hjælper så godt de kan.. min mands familie bor dog langt væk i hov syd for århus, selv bor vi i svendborg, og har ikke kunne besøge dem siden i sommers da benzinen jo som bekendt koster kassen.. min famile bor tæt på os og hjælper os alt hvad de kan,min mor har flere gange købt kødvarer til os, inviteret på mad og gennemgået sin fryser for om der var noget vi kunne bruge..

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

nathja skriver:

vi har begge familier der hjælper så godt de kan.. min mands familie bor dog langt væk i hov syd for århus, selv bor vi i svendborg, og har ikke kunne besøge dem siden i sommers da benzinen jo som bekendt koster kassen.. min famile bor tæt på os og hjælper os alt hvad de kan,min mor har flere gange købt kødvarer til os, inviteret på mad og gennemgået sin fryser for om der var noget vi kunne bruge..

Ja, benzin er sku blevet dyrt !! 
Men det er da fantastisk, at din mor hjælper jer ! 
Ved du hvornår I får svar på, om I får julehjælp? 

Anmeld

14. november 2011

nathja

Simon's moar <3 skriver:

Ja, benzin er sku blevet dyrt !! 
Men det er da fantastisk, at din mor hjælper jer ! 
Ved du hvornår I får svar på, om I får julehjælp? 

hvis vi ikke har hørt noget inden 17 december har de ikke kunne hjælpe os ifølge det der står på de ansøgninger jeg har sendt.. men der er jo desværre mange der søger, så det er vist svært..

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

nathja skriver:

hvis vi ikke har hørt noget inden 17 december har de ikke kunne hjælpe os ifølge det der står på de ansøgninger jeg har sendt.. men der er jo desværre mange der søger, så det er vist svært..

Der er godt nok også lang tid til ! 

for at I får julehjælp og en go jul  

Anmeld

14. november 2011

nathja

Simon's moar <3 skriver:

Der er godt nok også lang tid til ! 

for at I får julehjælp og en go jul  

det er der, er næsten for lang tid til, men lige nu ligger koncentrationen i datterens fødselsdag i næste weekend, igen et stort hurra for min mor der træder til med en hjælpende hånd så der kan holdes en lille fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.