julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Simon's moar <3 skriver:

Hej piger..

Synes lige at jeg vil dele denne side.. Skal selv aflevere noget tøj i morgen.. Synes det er så synd, at der er nogle der ikke har råd til at gi deres børn julegaver 

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998

Og aner ikke, hvorfor den ikke bliver blå 

Jeg skal hjælpe med en julekurv til en familie i Lyngby. Og så har jeg tilbudt at lave julepynt til nogle familier også. Der er mange der søger julepynt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Lullaby

skønneunger skriver:

god side og tror den hjælper mange, men tror desværre også der er mange der udnytter den da der ingen kontrol er (ser det ud til)

men ja hvis man ikke har vinter overtøj til sine børn så er man da godt på røven stakkels børn, godt nok har vi små midler herhjemme men det rigtige tøj og sko til årstiderne har mine børn dog altid, så der er lidt uforståligt for mig.

men super at der er mange der får hjælp

Nej og det er ærgeligt. Men vi har skrevet til en der søger en ps2. Sådan en kan man få for næsten ingen penge nu så jeg håber da at det virkelig er en der mangler sådan en. Jeg ville være så ked af at tro jeg har gjort en god gerning og så det bare var fusk

Anmeld

11. november 2011

skønneunger

Lullaby skriver:

Nej og det er ærgeligt. Men vi har skrevet til en der søger en ps2. Sådan en kan man få for næsten ingen penge nu så jeg håber da at det virkelig er en der mangler sådan en. Jeg ville være så ked af at tro jeg har gjort en god gerning og så det bare var fusk

om ikke andet bliver børnene jo glade for den men når det "kun" er en ps2 der bliver spurgt om er det sikkert oprigtigt nok for hvis de nu havde wii/ps3 eller andet så ville de nok ikke gide en ps2

Anmeld

12. november 2011

Prinsessens'Mor<3

undskylder et måske dumt spørgsmål, men siden er vel til familier, med ikke så mange penge??

Anmeld

12. november 2011

skønneunger

MaleneS2011baby<3 skriver:

undskylder et måske dumt spørgsmål, men siden er vel til familier, med ikke så mange penge??

ja altså dem der søger.

Anmeld

12. november 2011

Simon's moar <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg skal hjælpe med en julekurv til en familie i Lyngby. Og så har jeg tilbudt at lave julepynt til nogle familier også. Der er mange der søger julepynt. 

Fantastisk at du gider hjælpe ! 

Jae, der er faktisk rigtig mange, der mangler julepynt..

Anmeld

12. november 2011

Simon's moar <3

skønneunger skriver:

jeg syntes nemmelig også det er ærgeligt for man ved jo der sidder nogen og udnytter det, og ja genbrug er alle tiders og er man ligeglad med mærker kan man jo få en hel vintergarderobe til et barn for nogle 100 kr.

Nemlig....

Ja, Simon har da fået en helt finn, næsten ny vinterjakke fra genbrug til 25 kr., og kiggede faktisk også på en flyverdragt, den kostede 30 kr.. Så ja, det kan gøres billigt.

Anmeld

12. november 2011

Prinsessens'Mor<3

skønneunger skriver:

ja altså dem der søger.

okay men er jeg den eneste der tænker at hvis man har en ps3 så kan man ikke være så trængende igen?

Anmeld

12. november 2011

Simon's moar <3

Ja, det er det

Anmeld

12. november 2011

skønneunger

okay men er jeg den eneste der tænker at hvis man har en ps3 så kan man ikke være så trængende igen?

nej må da indrømme jeg har tænkt det samme

men den kunne jo være købt for længe siden hvor økonomien måske så anderledes ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.