julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.077 visninger
59 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Simon's moar <3

Hej piger..

Synes lige at jeg vil dele denne side.. Skal selv aflevere noget tøj i morgen.. Synes det er så synd, at der er nogle der ikke har råd til at gi deres børn julegaver 

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998

Og aner ikke, hvorfor den ikke bliver blå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Lone Jakobsen

Simon's moar <3 skriver:

Hej piger..

Synes lige at jeg vil dele denne side.. Skal selv aflevere noget tøj i morgen.. Synes det er så synd, at der er nogle der ikke har råd til at gi deres børn julegaver 

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998

Og aner ikke, hvorfor den ikke bliver blå 

super side.

sender også noget afsted til en familie så snart jeg lige får pakken gjort klar.

Anmeld

11. november 2011

Simon's moar <3

Lone Jakobsen skriver:

super side.

sender også noget afsted til en familie så snart jeg lige får pakken gjort klar.

Dejligt folk gider hjælpe !

Anmeld

11. november 2011

Lone Jakobsen

Simon's moar <3 skriver:

Dejligt folk gider hjælpe !

hvordan kan man næsten lade være.... nogen af de ønskesedler knuser virkelig mit hjerte.... tænk at man ikke engang har råd til vintertøj til sine børn.

Anmeld

11. november 2011

Lullaby

Ej man jeg sidder næsten og vræler altså.  Jeg er nødt til at sende til nogen af dem. Vi har næsten ingen penge selv men lidt må jeg finde råd til...

Anmeld

11. november 2011

Simon's moar <3

Lone Jakobsen skriver:

hvordan kan man næsten lade være.... nogen af de ønskesedler knuser virkelig mit hjerte.... tænk at man ikke engang har råd til vintertøj til sine børn.

Ja, det er virkelig forfærdeligt !! 
Har læst hver og én, og virkelig tænkt igennem, om der var noget af det jeg havde.. 
Kunne desværre kun hjælpe én familie, men det er bedre end ingenting. 

Anmeld

11. november 2011

Simon's moar <3

Lullaby skriver:

Ej man jeg sidder næsten og vræler altså.  Jeg er nødt til at sende til nogen af dem. Vi har næsten ingen penge selv men lidt må jeg finde råd til...

Dejligt du vil hjælpe ! 
Vi har heller ikke for mange penge, men fandt nogle ikke så langt fra hvor jeg bor, som jeg hjalp..
Det ku måske være, der er nogen i nærheden af dig, du kan hjælpe, så du ikke behøver sende det? 

Anmeld

11. november 2011

skønneunger

god side og tror den hjælper mange, men tror desværre også der er mange der udnytter den da der ingen kontrol er (ser det ud til)

men ja hvis man ikke har vinter overtøj til sine børn så er man da godt på røven stakkels børn, godt nok har vi små midler herhjemme men det rigtige tøj og sko til årstiderne har mine børn dog altid, så der er lidt uforståligt for mig.

men super at der er mange der får hjælp

Anmeld

11. november 2011

Simon's moar <3

skønneunger skriver:

god side og tror den hjælper mange, men tror desværre også der er mange der udnytter den da der ingen kontrol er (ser det ud til)

men ja hvis man ikke har vinter overtøj til sine børn så er man da godt på røven stakkels børn, godt nok har vi små midler herhjemme men det rigtige tøj og sko til årstiderne har mine børn dog altid, så der er lidt uforståligt for mig.

men super at der er mange der får hjælp

Har også tænkt på, om det er mange der udnytter det.. 
Det vil virkelig være ærgeligt og synd for dem der bare ikke har en krone til jul..
Der bliver lagt så meget tid og energi i det, uftroligt hvis folk kan finde på at udnytte det..

Jae, selvom jeg heller ikke har for mange penge, så har Simon også altid tøj der passer til årstiden.. Man kan få meget fint tøj i genbrug..

Anmeld

11. november 2011

skønneunger

Simon's moar <3 skriver:

Har også tænkt på, om det er mange der udnytter det.. 
Det vil virkelig være ærgeligt og synd for dem der bare ikke har en krone til jul..
Der bliver lagt så meget tid og energi i det, uftroligt hvis folk kan finde på at udnytte det..

Jae, selvom jeg heller ikke har for mange penge, så har Simon også altid tøj der passer til årstiden.. Man kan få meget fint tøj i genbrug..

jeg syntes nemmelig også det er ærgeligt for man ved jo der sidder nogen og udnytter det, og ja genbrug er alle tiders og er man ligeglad med mærker kan man jo få en hel vintergarderobe til et barn for nogle 100 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.