julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Simon's moar <3

nathja skriver:

det er der, er næsten for lang tid til, men lige nu ligger koncentrationen i datterens fødselsdag i næste weekend, igen et stort hurra for min mor der træder til med en hjælpende hånd så der kan holdes en lille fest

Er sikker på, at I nok skal få holdt en go fødselsdag for hende Og tillykke med hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

nathja

Simon's moar <3 skriver:

Er sikker på, at I nok skal få holdt en go fødselsdag for hende Og tillykke med hende 

det håber jeg hun er heldigvis en meget taknemmelig pige som bliver glad for selv små ting.. i sidste uge syede jeg et par bukser til hende i fleece (symaskine, stof og diverse tilbehør er en foræring fra min mands farmor) og hun elsker dem, når hun kommer hjem fra bh vil hun have dem på med det samme, så jeg er rigtig heldig med hende

Anmeld

14. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
nathja skriver:

smiler må indrømme at jeg ikke lige ved hvad det er.. da det meste af det legetøj vi har en foræringer eller genbrugs er legetøjsbutikker og nyt legetøj et fjernt land for os..

Det er denne dukke, bare i farven lysserød.  Ved ikke om din datter vil blive glad for sådan en til Jul ? for så vil jeg gerne sende den til dig gratis. Det er slet ikke åbnet endnu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2011

nathja

Aisha skriver:

Det er denne dukke, bare i farven lysserød.  Ved ikke om din datter vil blive glad for sådan en til Jul ? for så vil jeg gerne sende den til dig gratis. Det er slet ikke åbnet endnu.

ej hvor er den fiiin... min datter vil elske den, hun er helt pjattet med lyserøde dukker og dyr...

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

nathja skriver:

det håber jeg hun er heldigvis en meget taknemmelig pige som bliver glad for selv små ting.. i sidste uge syede jeg et par bukser til hende i fleece (symaskine, stof og diverse tilbehør er en foræring fra min mands farmor) og hun elsker dem, når hun kommer hjem fra bh vil hun have dem på med det samme, så jeg er rigtig heldig med hende

Hvor er det dejligt, at hun er så taknemlig

Hvor gammel er jeres søn? 

Anmeld

14. november 2011

nathja

Simon's moar <3 skriver:

Hvor er det dejligt, at hun er så taknemlig

Hvor gammel er jeres søn? 

han er lige blevet 1 1/2 år og en rigtig ballademager

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

nathja skriver:

han er lige blevet 1 1/2 år og en rigtig ballademager

Skønt
Hvad str. bruger han i tøj? For så har jeg da lidt fra Simon, jeg gerne vil sende til jer, som han kan få  

Anmeld

14. november 2011

nathja

Simon's moar <3 skriver:

Skønt
Hvad str. bruger han i tøj? For så har jeg da lidt fra Simon, jeg gerne vil sende til jer, som han kan få  

uha han bruger str.80/86 han er ikke så stor af sin alder men har også været syg der meste af vinteren sidste år med astmatisk bronkitis

Anmeld

14. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
nathja skriver:

ej hvor er den fiiin... min datter vil elske den, hun er helt pjattet med lyserøde dukker og dyr...

Send mig en pb, med din adresse så skal jeg nok sende den imorgen efter jeg har været ved tandlægen.

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

nathja skriver:

uha han bruger str.80/86 han er ikke så stor af sin alder men har også været syg der meste af vinteren sidste år med astmatisk bronkitis

Skal se hvad jeg har, så kan jeg sende det til d. 1
Du kan lige sende en pb med adresse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.