julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det er det

okay, undre mig bare over nogle af dem søger ps3 spil? tænker bare hvis man har en ps3 så er man vel ikke såå trængende igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Prinsessens'Mor<3

skønneunger skriver:

nej må da indrømme jeg har tænkt det samme

men den kunne jo være købt for længe siden hvor økonomien måske så anderledes ud?

årh ja det kunne sagtens være, det havde jeg ikke lige tænkt

Anmeld

12. november 2011

Lone Jakobsen

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det er virkelig forfærdeligt !! 
Har læst hver og én, og virkelig tænkt igennem, om der var noget af det jeg havde.. 
Kunne desværre kun hjælpe én familie, men det er bedre end ingenting. 

nu har jeg så gjort en pakke klar til afsendelse, men fordi navnet var lidt specielt ville jeg lige checke det på krak, for at se om jeg havde læst rigtigt.

da jeg ikke fandt noget der, prøvede jeg google, og ku desværre se at denne mor har søgt julehjælp tidligere, bare med andet antal af børn og alder på dem

nu er det så jeg bliver lidt ærgelig..... jeg vil gerne hjælpe, men jeg vil gerne sikre mig at vedkomne faktisk har brug for hjælp... og hvis personen gennem mange år har bedt om hjælp, er det så ikke økonomistyringen den er gal med???

æv æv hvor er jeg kommet i tvivl nu.

Anmeld

13. november 2011

Simon's moar <3

Lone Jakobsen skriver:

nu har jeg så gjort en pakke klar til afsendelse, men fordi navnet var lidt specielt ville jeg lige checke det på krak, for at se om jeg havde læst rigtigt.

da jeg ikke fandt noget der, prøvede jeg google, og ku desværre se at denne mor har søgt julehjælp tidligere, bare med andet antal af børn og alder på dem

nu er det så jeg bliver lidt ærgelig..... jeg vil gerne hjælpe, men jeg vil gerne sikre mig at vedkomne faktisk har brug for hjælp... og hvis personen gennem mange år har bedt om hjælp, er det så ikke økonomistyringen den er gal med???

æv æv hvor er jeg kommet i tvivl nu.

Kan da godt forstå du kommer i tvivl så.. 
Jo, det må næsten være økonomistyringen det er galt med så..

Er det en af dem på Facebook du ville sende til?
For hvis du er i tvivl om hun er reel nok, så synes jeg du skal gøre admin opmærksomme på det, så de kan tjekke det..  

Anmeld

13. november 2011

Simon's moar <3

MaleneS2011baby<3 skriver:

okay, undre mig bare over nogle af dem søger ps3 spil? tænker bare hvis man har en ps3 så er man vel ikke såå trængende igen?

Ja, det er self rigtig nok, men nu er det jo ikke så lang tid siden der kom børnepenge, så tænker at de måske har købt den der

Men kan godt forstå din undren

Anmeld

13. november 2011

2721

Er der 1 der kan lavet linket i blåt? Er nemlig på mobilen og vil gerne hjælpe, hvis jeg kan

Anmeld

13. november 2011

Simon's moar <3

Puslingen skriver:

Er der 1 der kan lavet linket i blåt? Er nemlig på mobilen og vil gerne hjælpe, hvis jeg kan

https://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998

Kan prøve og se om det virker nu

Anmeld

13. november 2011

Lone Jakobsen

Simon's moar <3 skriver:

Kan da godt forstå du kommer i tvivl så.. 
Jo, det må næsten være økonomistyringen det er galt med så..

Er det en af dem på Facebook du ville sende til?
For hvis du er i tvivl om hun er reel nok, så synes jeg du skal gøre admin opmærksomme på det, så de kan tjekke det..  

ja det er en af ønskesedlerne derinde fra.

har skrevet til en af admin, men hun har endnu ikke svaret.

Anmeld

13. november 2011

Carina:-)

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det er self rigtig nok, men nu er det jo ikke så lang tid siden der kom børnepenge, så tænker at de måske har købt den der

Men kan godt forstå din undren

Hvis man har brugt børnepengene på en ps3 og så ikke har råd til jul-

Burde man vist hellere søge et kursus der kunne lære en at priotere sine penge bedre....

Giver selv 2 julekurve,men gør det privat-For der er desværre alt for mange der snyder derude.

Og gider ikke være til grin.

Anmeld

13. november 2011

Simon's moar <3

Carina:-) skriver:

Hvis man har brugt børnepengene på en ps3 og så ikke har råd til jul-

Burde man vist hellere søge et kursus der kunne lære en at priotere sine penge bedre....

Giver selv 2 julekurve,men gør det privat-For der er desværre alt for mange der snyder derude.

Og gider ikke være til grin.

Jo, er helt enig, men det er nok ikke alle der er det..

Kan udmærket forstå at du ikke gider være til grin, men vil på den anden side godt hjælpe dem der virkelig har brug for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.