julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Simon's moar <3

Lone Jakobsen skriver:

ja det er en af ønskesedlerne derinde fra.

har skrevet til en af admin, men hun har endnu ikke svaret.

Tror også de har en del at se til
Men godt du har gjort opmærksom på det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Muffin

Jeg vil gerne hjælpe, ikke med penge, men har da legetøj og tøj til børn (og smykker, neglelak, mærketøj osv til teenagere). Men synes nu nok lige det er en uoverskuelig side desværre. Nogle der ved hvordan man finde folk i nærheden af en selv der mangler gaver, tøj osv ?

Anmeld

13. november 2011

Simon's moar <3

Muffin skriver:

Jeg vil gerne hjælpe, ikke med penge, men har da legetøj og tøj til børn (og smykker, neglelak, mærketøj osv til teenagere). Men synes nu nok lige det er en uoverskuelig side desværre. Nogle der ved hvordan man finde folk i nærheden af en selv der mangler gaver, tøj osv ?

Du kan skrive på væggen, hvad du har, at du ikke har råd til at sende det og hvor du bor, så prøver admin at finde en familie i nærheden af dig. 
Det har jeg nemlig gjort, og venter på svar på, om der er nogen i nærheden af mig der kan bruge det. 

Anmeld

13. november 2011

Lone Jakobsen

Simon's moar <3 skriver:

Tror også de har en del at se til
Men godt du har gjort opmærksom på det.. 

ja tror også de har travlt. men får jeg ikke svar i løbet af et par dage, så ryger tingene bare ned til den lokale genbrug.

Anmeld

13. november 2011

Simon's moar <3

Lone Jakobsen skriver:

ja tror også de har travlt. men får jeg ikke svar i løbet af et par dage, så ryger tingene bare ned til den lokale genbrug.

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

13. november 2011

nathja

kender det godt er desværre selv en af dem der ikke har råd til at holde jul hvilket er mest synd for vores 2 børn

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

nathja skriver:

kender det godt er desværre selv en af dem der ikke har råd til at holde jul hvilket er mest synd for vores 2 børn

Det er jeg ked af at høre :/

Hvorda klarer I så julen?

Anmeld

14. november 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
nathja skriver:

Jeg har en uåbnet pakke Lalaloopsi dukke som min datter ikke gider og se på. Hvis det var noget? Jeg kan se du har en datter

Anmeld

14. november 2011

Muffinmus

Har også meldt ud til en familie og det ryger afsted når jeg har fundet det frem, har da en del i str 86 jeg ikke lige nødvendigvis behøver at beholde:-)

Anmeld

14. november 2011

Simon's moar <3

MariaE skriver:

Har også meldt ud til en familie og det ryger afsted når jeg har fundet det frem, har da en del i str 86 jeg ikke lige nødvendigvis behøver at beholde:-)

Skønt, det bliver de sikkert glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.