Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

K&S

Tullen85 skriver:

Elias har bare strømpebukser under sine bukser, uldstrømper i hans læder converse. og så en tynd vinterjakke med en fleece under og vanter når det blæse meget, og så selvfølgelig hue. Har nogen enkle morgener puttet ham i flyverdragt hvor der har været nattefrost.

Han er nu dejlig lun når han får overtøjet af. Har både flyverdragt og vinterstøvler, men pt sveder han når han sover med jakke på i barnevognen. Så tror det er tidligt nok.. Der har også været maaange lune dage med 7-12 grader jo...

Ja, det har bestemt ikke været koldt den sidste uges tid, men Anton havde flyverdragt med i DP i går og det havde været en succes, det havde været rigtig koldt og blæsende, da de havde været ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Pige2009

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

Laura har sine vinterstøvler på og vinterjakke, når vinden er kold. hun har desuden sin flyverdragt på i DP, når de er ude

Anmeld

12. november 2011

K&S

Lone Jakobsen skriver:

her varierer det lidt.

af og til har børnene bare deres termotøj på, evt med regntøj udenpå hvis det er meget vådt. men vi er så småt begyndt med flyverdragter. især til de helt små børn som kravler meget rundt på den kolde jord.

det svinger naturligvis også meget efter hvad vi laver. skal vi bare en tur i legestue.... så er det nok med en termojakke og en hue, men skal vi lege i haven hele formiddagen, så får de flyverdragter, huer og vanter på.

og de næste uger sku temp. max komme op på 5 grader, så der skal der nok komme gang i flyverdragterne

Anton havde også sin flyverdragt med i DP i går og det var godt, det havden nemlig være meget koldt og blæsende, da de havde været ude og gå med legestuen

Anmeld

12. november 2011

twinboys

K&S skriver:

Anton har en fleecetrøje, elefanthue, termotøj og overgangssko på, men jeg synes, jeg ser mange børn med flyverdragt og vinterstøvler allerede nu!

Så hvor meget tøj og hvilke sko har jeres børn på nu?

dagplejebørnene er så småt begyndt med flyverdragter... mine egne har vinterjakke og hue på nu, men ingen skibukser endnu

Anmeld

12. november 2011

Pige2009

Billemyre skriver:

På mit arbejde (vuggestue) har ungerne også det, du nævner, på. Nogle har allerede flyverdragter og store støvler, men jeg vil mene, det ikke er nødvendigt endnu.
Hvad søren skal de så ha' på, når det bliver rigtig koldt?

Lauras DP har bedt om flyverdragten nu, og det havde hun også sidste år, men hun kunne altså sagtens holde varmen de kolde dage alligevel

Anmeld

12. november 2011

K&S

An&Jo skriver:

min DP har ikke engang spurgt efter en endnu..

går ikke udfra at hun vil bruge den før det bliver lidt koldere end der er nu..

Jeg snakkede faktisk også med Antons DP så sent som i onsdags om det, hvor hun også sagde at termotøj og fleece var fint, men hun var alligevel glad for at vi havde givet ham flyverdragten med i går

De har også lovet nattefrost fra i nat og max. 5 grader i hvert fald den næste uges tid

Men det kommer jo også an på, hvor meget de er udenfor

Anmeld

12. november 2011

Lone Jakobsen

K&S skriver:

Anton havde også sin flyverdragt med i DP i går og det var godt, det havden nemlig være meget koldt og blæsende, da de havde været ude og gå med legestuen

ja det er begyndt at blive rigtigt koldt.

Anmeld

12. november 2011

K&S

Baagøe skriver:

Laura har sine vinterstøvler på og vinterjakke, når vinden er kold. hun har desuden sin flyverdragt på i DP, når de er ude

Anmeld

12. november 2011

K&S

twinboys skriver:

dagplejebørnene er så småt begyndt med flyverdragter... mine egne har vinterjakke og hue på nu, men ingen skibukser endnu

Hehe, jeg håber heller ikke at dine drenge sætter sig hvert andet øjeblik  Anton havde også sin flyverdragt med i DP i går

Anmeld

12. november 2011

K&S

Lone Jakobsen skriver:

ja det er begyndt at blive rigtigt koldt.

Ja, det har været rigtig koldt i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.