Lou87 skriver:
Ja er også bare glad for hun havde det godt..
Man blev sku lidt bekymret, for det var fra den ene dag til den anden uden varsel at de bare ville ha sat mig i gang 
Nej det passer meget godt med han li var lidt større.. hehe..
Var det ikk dejligt og ha sådan en lille str ?? har jeg været glad for - så var li små lidt længere

Har han været bagud med noget sys du ? det fik jeg tit at vide af SP at de ku være når de kom lidt før.. men har hun ikk været.. 
Det eneste er hun kun er i str 80 nu og egentlig burde være i 86.
Nej hun er blot den der får updates, de har ikk tid til andet, det er min svoger der skriver til bedsteforældrene
han er med.
Min mor har min niece.
Jooo, det var dejligt med sådan en lille en
han brugte str. 50 i næsten 2 måneder 
Nej, jeg synes ikke der har været noget, han havde jo kolik, så lå ikke så meget på maven som han burde, så han kravlede først dagen ingen han startede i DP, da han var 10 måneder, men han gik til gengæld, da han blev 13 måneder 
Og han er rigtig godt med motorisk, både grov og finmotorisk og han "snakker" på livet løs, det er ikke blevet til så mange rigtig ord endnu, men man kan mærke på ham, at han forstår, hvad vi siger 
Anton bruger str. 86/92, men det må tilgengæld bukkes op på arme og ben, han er bare en lille robust fyr på 11,6 kg.
med tykke lårbasser og deller på håndledene, I LOVE IT 
Anmeld