Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Hehe, ja det er også en hurtigt fødsel, hvordan kan det være du blev sat i gang så tidligt?

Der var umiddelbart en start på noget svangerskabsforgiftning..
Men altså som jeg husker det var der ikke nogen deciderede tegn i hverken blodprøver eller urin som de plejer og ku se det på..
Men jeg havde pludselig utrolig meget vand i fødderne/ben og sikkert flere steder.. og pludselig skyhøjt blodtryk.. og som regel plusser i urinen, men hver gang de tjekkede den igennem var der intet!
Til sidst lå hun også meget bestemt, og jeg ku få plukveer af ingenting, bare JM rørte min mave fik jeg det
Og de sys de havde problemer med og få ordentlig rytme på scanneren over hende, de kaldte hende for sovebabyen
Sååå ja, alle de ting sammen tror jeg gjorde det... jeg tog også 12 kg på på ingen tid.. såå.. ja. Mange ting.. Var bare glad for jeg var så langt, så var jeg ganske rolig.. vidste jo lungerne var ok. Og hun sku hverken i kuvøse eller noget andet....

UHH UHH update fra min mor, nu er hun på fødegangen med masser af veer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Der var umiddelbart en start på noget svangerskabsforgiftning..
Men altså som jeg husker det var der ikke nogen deciderede tegn i hverken blodprøver eller urin som de plejer og ku se det på..
Men jeg havde pludselig utrolig meget vand i fødderne/ben og sikkert flere steder.. og pludselig skyhøjt blodtryk.. og som regel plusser i urinen, men hver gang de tjekkede den igennem var der intet!
Til sidst lå hun også meget bestemt, og jeg ku få plukveer af ingenting, bare JM rørte min mave fik jeg det
Og de sys de havde problemer med og få ordentlig rytme på scanneren over hende, de kaldte hende for sovebabyen
Sååå ja, alle de ting sammen tror jeg gjorde det... jeg tog også 12 kg på på ingen tid.. såå.. ja. Mange ting.. Var bare glad for jeg var så langt, så var jeg ganske rolig.. vidste jo lungerne var ok. Og hun sku hverken i kuvøse eller noget andet....

UHH UHH update fra min mor, nu er hun på fødegangen med masser af veer

Hold da op, der var også mange ting på en gang, dejligt hun havde det godt alligevel - hun var heller ikke så meget mindre end Anton der kom 38+0, han vejede 2914 og 49 lang

Uuh uuh,  for det går stærkt...! Er din mor med til fødslen?

Anmeld

12. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Hold da op, der var også mange ting på en gang, dejligt hun havde det godt alligevel - hun var heller ikke så meget mindre end Anton der kom 38+0, han vejede 2914 og 49 lang

Uuh uuh,  for det går stærkt...! Er din mor med til fødslen?

Ja er også bare glad for hun havde det godt..
Man blev sku lidt bekymret, for det var fra den ene dag til den anden uden varsel at de bare ville ha sat mig i gang
Nej det passer meget godt med han li var lidt større.. hehe..
Var det ikk dejligt og ha sådan en lille str ?? har jeg været glad for - så var li små lidt længere
Har han været bagud med noget sys du ? det fik jeg tit at vide af SP at de ku være når de kom lidt før.. men har hun ikk været..
Det eneste er hun kun er i str 80 nu og egentlig burde være i 86.

Nej hun er blot den der får updates, de har ikk tid til andet, det er min svoger der skriver til bedsteforældrene han er med.
Min mor har min niece.

Anmeld

13. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Ja er også bare glad for hun havde det godt..
Man blev sku lidt bekymret, for det var fra den ene dag til den anden uden varsel at de bare ville ha sat mig i gang
Nej det passer meget godt med han li var lidt større.. hehe..
Var det ikk dejligt og ha sådan en lille str ?? har jeg været glad for - så var li små lidt længere
Har han været bagud med noget sys du ? det fik jeg tit at vide af SP at de ku være når de kom lidt før.. men har hun ikk været..
Det eneste er hun kun er i str 80 nu og egentlig burde være i 86.

Nej hun er blot den der får updates, de har ikk tid til andet, det er min svoger der skriver til bedsteforældrene han er med.
Min mor har min niece.

Jooo, det var dejligt med sådan en lille en  han brugte str. 50 i næsten 2 måneder

Nej, jeg synes ikke der har været noget, han havde jo kolik, så lå ikke så meget på maven som han burde, så han kravlede først dagen ingen han startede i DP, da han var 10 måneder, men han gik til gengæld, da han blev 13 måneder

Og han er rigtig godt med motorisk, både grov og finmotorisk og han "snakker" på livet løs, det er ikke blevet til så mange rigtig ord endnu, men man kan mærke på ham, at han forstår, hvad vi siger

Anton bruger str. 86/92, men det må tilgengæld bukkes op på arme og ben, han er bare en lille robust fyr på 11,6 kg.  med tykke lårbasser og deller på håndledene, I LOVE IT

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

I dagplejen har Julie det på efter hvordan vejret er... Hun har både termotøj og flyverdragt der... 

Herhjemme har jeg hun vinterjakke, hue, støvler og vanter på... Hvis det er rigtig koldt, så kommer hun i flyverdragten... 

Anmeld

13. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Jooo, det var dejligt med sådan en lille en  han brugte str. 50 i næsten 2 måneder

Nej, jeg synes ikke der har været noget, han havde jo kolik, så lå ikke så meget på maven som han burde, så han kravlede først dagen ingen han startede i DP, da han var 10 måneder, men han gik til gengæld, da han blev 13 måneder

Og han er rigtig godt med motorisk, både grov og finmotorisk og han "snakker" på livet løs, det er ikke blevet til så mange rigtig ord endnu, men man kan mærke på ham, at han forstår, hvad vi siger

Anton bruger str. 86/92, men det må tilgengæld bukkes op på arme og ben, han er bare en lille robust fyr på 11,6 kg.  med tykke lårbasser og deller på håndledene, I LOVE IT

Hehe ja præcis.. her var tøjet fra sygehuset og hjem i en str 44.
Har stadig det sæt - det er bare så vildt og se på ved siden af hendes andet

86/92, hold da op ja.. tror også nogle bodyer og bukser 86 ku være bedre, hun er lidt lang i underkroppen Men vejer dog kun 9,5 ca
Men mener også drenge plejer og være større ikk ??
Og ja lårbasser og kinder er også lidt buttede her, hehe.

Jeg synes også vi har været heldige her.. maven var heller ikk en succes her overhovedet, nogle dage lå hun 5 sek og stak i gråd!!!
Men hun havde også mange mave problemer i starten. Dog ikke kolik.
Hun kravlede her da hun var 9 mdr og gik ca 13 mdr som din også.
Dog startede hun med en masse skridt allerede ved 11 mdr, men så gik det lidt i stå

Haha ja, det er så sjovt og høre deres forsøg på ord.. elsker når hun råber på far her... BAAAAAHHHH! hehe

Anmeld

13. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Hehe ja præcis.. her var tøjet fra sygehuset og hjem i en str 44.
Har stadig det sæt - det er bare så vildt og se på ved siden af hendes andet

86/92, hold da op ja.. tror også nogle bodyer og bukser 86 ku være bedre, hun er lidt lang i underkroppen Men vejer dog kun 9,5 ca
Men mener også drenge plejer og være større ikk ??
Og ja lårbasser og kinder er også lidt buttede her, hehe.

Jeg synes også vi har været heldige her.. maven var heller ikk en succes her overhovedet, nogle dage lå hun 5 sek og stak i gråd!!!
Men hun havde også mange mave problemer i starten. Dog ikke kolik.
Hun kravlede her da hun var 9 mdr og gik ca 13 mdr som din også.
Dog startede hun med en masse skridt allerede ved 11 mdr, men så gik det lidt i stå

Haha ja, det er så sjovt og høre deres forsøg på ord.. elsker når hun råber på far her... BAAAAAHHHH! hehe

Årh, det er også så sødt!

Jeg har længe prøvet med "kan du sige mor" - "baaaaaah"

Men de sidste par dage er han begyndt at sige moar - ikke helt så korrekt, men man kan høre, han øver sig

Vi har fået dette billede printet på 100x60cm lærred og har det hængende i soveværelset, så vi ligger tit og snakker om, hvor lille han var

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Årh, det er også så sødt!

Jeg har længe prøvet med "kan du sige mor" - "baaaaaah"

Men de sidste par dage er han begyndt at sige moar - ikke helt så korrekt, men man kan høre, han øver sig

Vi har fået dette billede printet på 100x60cm lærred og har det hængende i soveværelset, så vi ligger tit og snakker om, hvor lille han var

Haha ja det er så, jeg er ikk helt sikker på jeg har hørt mor helt her endnu, men det kommer nok.. og ja hun gør helt det samme med at sige baah i stedet for hver gang

Ejjj hvor er det også bare et godt billede! og go ide..
Jeg har en ramme væg med en masse billeder, og har blandt andet et fra dengang jeg elsker af hende, ku da godt overveje og få det i stort.. hva gav i for det ??

Ku være et julegaveønske, for har li fået taget et familie billede her, og det kostede 1800 kr i den str puhaaa

Billeder:
1/ mit ynlings som jeg ku tænke mig i stort og gerne sort hvid også, elsker sort hvid billeder

2/ så lille var hun!

3/ det vi li har fået i stort.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Haha ja det er så, jeg er ikk helt sikker på jeg har hørt mor helt her endnu, men det kommer nok.. og ja hun gør helt det samme med at sige baah i stedet for hver gang

Ejjj hvor er det også bare et godt billede! og go ide..
Jeg har en ramme væg med en masse billeder, og har blandt andet et fra dengang jeg elsker af hende, ku da godt overveje og få det i stort.. hva gav i for det ??

Ku være et julegaveønske, for har li fået taget et familie billede her, og det kostede 1800 kr i den str puhaaa

Billeder:
1/ mit ynlings som jeg ku tænke mig i stort og gerne sort hvid også, elsker sort hvid billeder

2/ så lille var hun!

3/ det vi li har fået i stort.

Jeg mener, vi gav omkring 1300 kroner (inkl. fragt) for det hos Illux.dk. Vi har bestilt hos dem mange gange og det er SUPER kvalitet...!

Ej, det er også nogle rigtig gode billeder, super godt familiefoto

Fik I taget billedet hos fotograf? Og er det printet på lærred?

Hvis I en anden gang har brug for en fotograf, så sig lige til - min mand fotograferer rigtig meget og er rigtig dygtig  

Anmeld

13. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Jeg mener, vi gav omkring 1300 kroner (inkl. fragt) for det hos Illux.dk. Vi har bestilt hos dem mange gange og det er SUPER kvalitet...!

Ej, det er også nogle rigtig gode billeder, super godt familiefoto

Fik I taget billedet hos fotograf? Og er det printet på lærred?

Hvis I en anden gang har brug for en fotograf, så sig lige til - min mand fotograferer rigtig meget og er rigtig dygtig  

Oki.. det var alligevel også en slat

Ja det var ved fotograf, vi gav 500 for en time.
Nej det er bare "alm" billede vores

Jeg overvejer også en anden næste gang synes hun var for dyr og nærmest kun flink da man var der og sku ha taget billeder, når man sku betale ændrede hun sig lidt.
Har han studie selv og sådan noget ??

UPDATE: blev 00.33 i nat moster til en lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.