Hvor meget overtøj har jeres børn på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Ih, hvor spændende

Det er også gået stærkt med produceringen hos svigerfamilien - der er kommet 4 børnebørn på 6 år

Ja, er også ved og dø af spænding.. sidste gang gik min søster også over.. og man venter og venter og venter bare

Haha ja det går stærkt li pludselig.. min bror ventede også tvillingere med en, men desværre gik det ikke (dumme kælling) men ellers havde min mor også været mormor til 5 indenfor 4 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Ja, er også ved og dø af spænding.. sidste gang gik min søster også over.. og man venter og venter og venter bare

Haha ja det går stærkt li pludselig.. min bror ventede også tvillingere med en, men desværre gik det ikke (dumme kælling) men ellers havde min mor også været mormor til 5 indenfor 4 år

Er hun blevet sat igang eller?

Øv øv, ser han så slet ikke børnene? (hvis jeg må spørge)

Anmeld

12. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Er hun blevet sat igang eller?

Øv øv, ser han så slet ikke børnene? (hvis jeg må spørge)

Ja hun er blevet sat igang begge gange.. med stikpiller først..

Hmm det endte med (ska li sige pigebarnet var 21, dvs yngre end mig og min bror er 32) hun blev tøse fornærmet over noget, og er bare ikk moden nok åbenbart.. dette havde jeg spået allerede fra start.
Men havde taget imod hende som en hver anden kæreste, selvom jeg tit håber på han finder noget der er ældre, men han er desværre nok selv lidt ungdommelig
Ja og hun valgte så bare at sku ha en abort

Men han var måske bedre tjent uden......
(typen som blev fyret fra arb pga hun sku ha lavet bryster.. og graviditeten var jo så også en UPSER.. og hun har en på 2-3 år i forvejen)

Anmeld

12. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Ja hun er blevet sat igang begge gange.. med stikpiller først..

Hmm det endte med (ska li sige pigebarnet var 21, dvs yngre end mig og min bror er 32) hun blev tøse fornærmet over noget, og er bare ikk moden nok åbenbart.. dette havde jeg spået allerede fra start.
Men havde taget imod hende som en hver anden kæreste, selvom jeg tit håber på han finder noget der er ældre, men han er desværre nok selv lidt ungdommelig
Ja og hun valgte så bare at sku ha en abort

Men han var måske bedre tjent uden......
(typen som blev fyret fra arb pga hun sku ha lavet bryster.. og graviditeten var jo så også en UPSER.. og hun har en på 2-3 år i forvejen)

Ja, så var det måske alligevel meget godt, det ikke blev til noget

Er hun i aktiv fødsel? Eller venter hun bare på at der sker noget?

Anmeld

12. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Ja, så var det måske alligevel meget godt, det ikke blev til noget

Er hun i aktiv fødsel? Eller venter hun bare på at der sker noget?

Ja, det sku trist med sådan nogle der bare mener en abort er som at skifte trusser altså

Og jamen hmm pt tror jeg hun stadig afventer derhjemme.. min mor skrev hendes vand var begyndt og sive der ved 19-20 tiden.
Så der sker nok noget i nat

Anmeld

12. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Ja, det sku trist med sådan nogle der bare mener en abort er som at skifte trusser altså

Og jamen hmm pt tror jeg hun stadig afventer derhjemme.. min mor skrev hendes vand var begyndt og sive der ved 19-20 tiden.
Så der sker nok noget i nat

og håber du er blevet moster i morgen  du må gerne lige give en update

Anmeld

12. november 2011

Lou87

K&S skriver:

og håber du er blevet moster i morgen  du må gerne lige give en update

Hehe will do, will do

Håber også , men nok mest for min søsters skyld jeg snart blir moster igen synd for hende det endnu engang er sådan en lang venten.

Anmeld

12. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Hehe will do, will do

Håber også , men nok mest for min søsters skyld jeg snart blir moster igen synd for hende det endnu engang er sådan en lang venten.

Ja, jeg kan slet ikke sætte mig ind i det, jeg fødte 14 dage før tid og jeg fik veer klokken 18, ankom til FG klokken 23.50 og fødte 04.20

Anmeld

12. november 2011

Lou87

K&S skriver:

Ja, jeg kan slet ikke sætte mig ind i det, jeg fødte 14 dage før tid og jeg fik veer klokken 18, ankom til FG klokken 23.50 og fødte 04.20

Nej heller ikk her..
Jeg blev sat igang 36+2, og de tog vandet 9.55 kl 16.23 var hun ude.

Anmeld

12. november 2011

K&S

Lou87 skriver:

Nej heller ikk her..
Jeg blev sat igang 36+2, og de tog vandet 9.55 kl 16.23 var hun ude.

Hehe, ja det er også en hurtigt fødsel, hvordan kan det være du blev sat i gang så tidligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.