Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Tulley

Anastazia skriver:

Hej allesammen,

Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger.

Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. 
Sammen har vi Anastazia og Bradley, og derudover har jeg lige testet positivt!  

Mvh. Maria

Velkommen til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Isabella_mor

Anastazia skriver:

Ja her ser i hvert fald meget spaendende ud  taenkte at jeg hellere maatte faa skrvet noget herinde efter at have siddet og kigget paa siden den 1. 

Jeg skal goere mit bedste for at passe paa ... eller 

og du skal ENDELIG bare spørge herinde hvis der er noget du ikke kan finde ud af at finde herinde.. vi kan stortset hjælpe med alt ..... næsten da

Anmeld

9. november 2011

M (:

Anastazia skriver:

Hej allesammen,

Jeg er ny herinde, jeg havnede paa siden da jeg skulle finde nogle oplysninger om fosterets udvikling dag for dag og havnede saa herind, jeg syntes at siden saa spaendende ud og besluttede mig for at oprette en bruger.

Jeg er 28 aar og bor sammen med min dejlige mand Alex paa 29 lidt udenfor Barcelona. 
Sammen har vi Anastazia og Bradley, og derudover har jeg lige testet positivt!  

Mvh. Maria

Velkommen til, og stort tillykke med graviditeten (:

- og du ændrer fra engelsk til dansk under Kontrolpanel --> Internationale sprogindstillinger --> Dansk

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

M (: skriver:

Velkommen til, og stort tillykke med graviditeten (:

- og du ændrer fra engelsk til dansk under Kontrolpanel --> Internationale sprogindstillinger --> Dansk

mange tak tror det virker nu (sagde hun og sad og tænkte over hvad hun kunne skrive der indeholdt alle 3 bogstaver i stedet for blot at skrive dem... DOH!!) 

Anmeld

9. november 2011

M (:

Anastazia skriver:

mange tak tror det virker nu (sagde hun og sad og tænkte over hvad hun kunne skrive der indeholdt alle 3 bogstaver i stedet for blot at skrive dem... DOH!!) 

Haha, det kunne jeg selv have fundet på

Anmeld

9. november 2011

TaAsJu

Velkommen til...  Vi er efterhånden ved og være mange undenlands dansker her inde

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Mor til 2, snart 3 skriver:

Velkommen til...  Vi er efterhånden ved og være mange undenlands dansker her inde

Det lyder da meget dejligt at der også er andre som ikke bor i Danmark 

Anmeld

9. november 2011

Kofoed.

Velkommen til

Flot navn din pige har Min lille guldklump for det samme navn på søndag (bare en anden stave måde)

Anmeld

9. november 2011

Anastazia

Kofoed. skriver:

Velkommen til

Flot navn din pige har Min lille guldklump for det samme navn på søndag (bare en anden stave måde)

Ja det er et rigtig flot navn, vi er jo nødt til at have lidt internatioalt når vi bor i Spanien og har familie i både Canada og Danmark 

Hvordan skal hendes staves? 

Anmeld

9. november 2011

Lone Jakobsen

hej og velkommen til

stort tillykke med den posetive test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.