Maven efter fødslen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

lilledittemor

lille83 skriver:

ja, priser mig også lykkelig.. jeg gjorde ikke andet end at dyrke min sport 6 uger efter fødslen( gymnastik 2 timer om ugen) så det er jo ikke noget vildt,, jeg tog 12½ kg på..

har åbentbart et højt stofskifte så ryger rimelig hurtig tilbage til det normale.. men derfor er det jo sikkert jeg er heldig denne gang, har 1 mdr til termin og har pt taget 15 kg på, så måske hænger maven mere denne gang..

Så må man krydse fingre for at det bliver lige så nemt 2. gang

Puha, jeg har 1 1/2 måned til termin og har taget i hvert fald 15kg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

lilledittemor

NinaSophia. skriver:

Min ligner sig selv fra før jeg blev gravid. Bare sig til så kan jeg sætte nogle billeder ind hvis du vil se "forskellen"

TIL !!

Jeg vil meget meget gerne se

Anmeld

8. november 2011

Muttitil1+1

Ditte_Marie skriver:

Åh - har din forbrænding ændret sig eller? For det lyder da ikke sjovt

Men sejt at du får tid til at træne

Ja, det tror jeg... skal virkelig passe på med hvad jeg spiser... lidt trist, men det må jeg jo lære at leve med

Men ja, træningen er mit frirum. Her kobler jeg fra og tænker på absolut ingenting - det er virkelig lækkert og er med til at give overskud. Så 3 gange om ugen bliver bebs efterladt hos farmand så må kan få mere energi, så det er en meget god byttehandel - vil klart anbefale det

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

NadiaSK skriver:

Ja, det tror jeg... skal virkelig passe på med hvad jeg spiser... lidt trist, men det må jeg jo lære at leve med

Men ja, træningen er mit frirum. Her kobler jeg fra og tænker på absolut ingenting - det er virkelig lækkert og er med til at give overskud. Så 3 gange om ugen bliver bebs efterladt hos farmand så må kan få mere energi, så det er en meget god byttehandel - vil klart anbefale det

Det vil jeg helt sikkert også gøre

Jeg har heldigvis også en del familie der bor lige rundt omkring os, som jeg kan benytte mig af

Ih, glæder mig allerede til at se vægten gå ned igen.

Anmeld

8. november 2011

morethanperfect

Okay .. De 3 billeder har jeg lige taget og det er et år siden jeg har født .. Det andet er sådan jeg så ud før ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

morethanperfect skriver:

Okay .. De 3 billeder har jeg lige taget og det er et år siden jeg har født .. Det andet er sådan jeg så ud før ..

WAUW ! Jeg er godt nok misundelig! Din mave ser bedre ud nu, end min gjorde før jeg blev gravid

Hvor er du flot!

Anmeld

8. november 2011

morethanperfect

Ditte_Marie skriver:

WAUW ! Jeg er godt nok misundelig! Din mave ser bedre ud nu, end min gjorde før jeg blev gravid

Hvor er du flot!

Hehe tak skal du ha 

Jeg mangler 10 kilo og tabe endnu hvis jeg skal ned på vægten før jeg blev gravid , hvilket jeg jo gerne ville .. Har bare kææmpet for og tabe mig , men syns ikke rigtig der er noget resultat

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Ditte_Marie skriver:

Okay

Irriterende med medicinen.

Ej, seriøst jeg synes ikke det er slemt  - jeg ville være ked af strækmærkerne hvis jeg fik dem, men de er blevet flotte lyse  (Har selv en masse fra dengang jeg var lille og tyk)

Synes nu slet ikke strækmærkerne er det værste... synes det værste er den løse hud som er UMULIG at træne... den vil altid hænge og se sådan der ud...!

Strækmærkerne bliver lyse med tiden og mine bliver næsten ikek at se når jeg tager solarie...

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

morethanperfect skriver:

Hehe tak skal du ha 

Jeg mangler 10 kilo og tabe endnu hvis jeg skal ned på vægten før jeg blev gravid , hvilket jeg jo gerne ville .. Har bare kææmpet for og tabe mig , men syns ikke rigtig der er noget resultat

10kg?!  Hvor sidder de henne?

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

1012lmp skriver:

Synes nu slet ikke strækmærkerne er det værste... synes det værste er den løse hud som er UMULIG at træne... den vil altid hænge og se sådan der ud...!

Strækmærkerne bliver lyse med tiden og mine bliver næsten ikek at se når jeg tager solarie...

Er der så ikke noget andet man kan gøre ved det måske?

Hvor lækkert at de "forsvinder" !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.