Maven efter fødslen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Er du medlem af "Danmark"? For så kan man få næsten det hele betalt hvis man opgraderer sit medlemsskab. Man skal bare være opgraderet i et år før man skal opereres...

Nej det er jeg ikke.. men der må vel være nogle regler for hvornår de gør det... Når ikke min læge vil henvise mig så betaler Danmark nok heller ikke tror jeg..! De må vel have nogle retningslinier de skal følge eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Ditte_Marie skriver:

Jeg er meget nysgerrig for at finde ud af hvordan maven er og ser ud efter fødslen.

Er der nogle af jer som har før og/eller efter billeder af jeres maver?

Jeg vil meget gerne se alle slags billeder - både lige efter fødslen og længere tid efter.. når i er ved at være tilbage til "den gamle krop" (;

Jeg vil også gerne høre hvordan maven føltes fysisk og hvordan i havde det med den psykisk.

Jeg håber at i vil dele det med mig

Her er lidt af mig!

Jeg vejede 63kg. inden jeg blev gravid, 6mdr. efter vejede jeg 53kg, og i dag 1½år efter vejer jeg 55kg. Så jeg er godt tilfreds med at ha været gravid!

Det første er jeg 12 uger henne, men det  er ik graviditeten man kan se, det er lidt flæsk!

Det næste er 2 dage før jeg fødte.

Det 3. er 9mdr. efter. Der kan man tydeligt se at skindet stadigvæk er noget slapt i det.

Det sidste har jeg lige taget for 5min siden!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

lilledittemor

Mortiltodrenge skriver:

Maven to timer før fødsel

Maven 3,5 dag efter fødslen.

wauw! det var da helt vildt

Anmeld

9. november 2011

lilledittemor

LunaLykke skriver:

Har ingen billeder, men her næsten 4 mdr efter er min mave præcis så flad som før graviditeten. Nu er der bare lidt strækmærker også Jeg fik kejsersnit, så den første uge var min mave så øm, som om jeg havde taget 5000 mavebøjninger. Men allerede efter 1 måned kunne jeg hverken se eller mærke at jeg havde været gravid og jeg trænede ikke, og gør det stadig ikke. Men ammede bare en masse

lækkert

men må jeg så spørge - har brysterne ændret sig?   Du bestemmer selvfølgelig helt selv om du vil svare på det spørgsmål.

Anmeld

9. november 2011

lilledittemor

Tilmeldt skriver:

Her er lidt af mig!

Jeg vejede 63kg. inden jeg blev gravid, 6mdr. efter vejede jeg 53kg, og i dag 1½år efter vejer jeg 55kg. Så jeg er godt tilfreds med at ha været gravid!

Det første er jeg 12 uger henne, men det  er ik graviditeten man kan se, det er lidt flæsk!

Det næste er 2 dage før jeg fødte.

Det 3. er 9mdr. efter. Der kan man tydeligt se at skindet stadigvæk er noget slapt i det.

Det sidste har jeg lige taget for 5min siden!

Stine og Lisa.

Du har godt nok fået en flot mave af at være gravid

Anmeld

9. november 2011

lycly

Ditte_Marie skriver:

lækkert

men må jeg så spørge - har brysterne ændret sig?   Du bestemmer selvfølgelig helt selv om du vil svare på det spørgsmål.

Dét har de, ja. 

Må nok indrømme at de "hænger" lidt mere efter at have været gennem graviditet og amning. Måske virker det værre fordi man lige havde vænnet sig til at have de der store mælkefyldte bryster, og nu er de helt "tomme". Men jeg synes det er lidt svært at de har ændret sig, mine bryster har altid været rimelig store og faste, og jeg har også sagt til min kæreste at hvis de bliver værre når jeg har fået de børn jeg skal have, så vil jeg have dem lavet. Jeg kan ikke lide dem som de er nu når jeg ikke har bh på.

Men det er forskelligt, det kommer jo også an på hvor store bryster man har, tror jeg

Anmeld

9. november 2011

Mka

Ditte_Marie skriver:

Jeg er meget nysgerrig for at finde ud af hvordan maven er og ser ud efter fødslen.

Er der nogle af jer som har før og/eller efter billeder af jeres maver?

Jeg vil meget gerne se alle slags billeder - både lige efter fødslen og længere tid efter.. når i er ved at være tilbage til "den gamle krop" (;

Jeg vil også gerne høre hvordan maven føltes fysisk og hvordan i havde det med den psykisk.

Jeg håber at i vil dele det med mig

Du må godt se min. Jeg har ikke det store problem med min mave, synes jeg er lidt slasket der hvor min navlering har siddet og så har jeg fået et grimt KS ar, men sådan er det.

Det først er jeg 8 uger henne. ( Så det var sådan jeg så ud )

Nr 2 var jeg 41+1

nr 3 er 8 mdr efter fødslen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

Nej det er jeg ikke.. men der må vel være nogle regler for hvornår de gør det... Når ikke min læge vil henvise mig så betaler Danmark nok heller ikke tror jeg..! De må vel have nogle retningslinier de skal følge eller?

Nej, det har ikke noget med hinanden at gøre. Den operation kan man altid få lavet og få tilskud til hvis man er medlem af "Danmark" - man behøver ikke en henvisning fra lægen 

Danmarks "almindelige" operationsdækning giver et tilskud på 7500 til operationen og den "udvidede" operationsdækning giver et tilskud på 22.000.

Men jeg kan godt se problemet når du ikke er medlem 

- med mindre du har mulighed for at blive det, men du skrev at du får medicin; så er det ikke sikkert de vil tage dig...

Anmeld

9. november 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Nej, det har ikke noget med hinanden at gøre. Den operation kan man altid få lavet og få tilskud til hvis man er medlem af "Danmark" - man behøver ikke en henvisning fra lægen 

Danmarks "almindelige" operationsdækning giver et tilskud på 7500 til operationen og den "udvidede" operationsdækning giver et tilskud på 22.000.

Men jeg kan godt se problemet når du ikke er medlem 

- med mindre du har mulighed for at blive det, men du skrev at du får medicin; så er det ikke sikkert de vil tage dig...

Får ikke medicin mere så det skulle ikke være et problem, men var lige inde og læse og i min verden er 7% ikke ret meget ud af 40-50.000 kr Så synes ikke rigtig jeg kan bruge det til noget.

Anmeld

9. november 2011

Wimmie

Får ikke medicin mere så det skulle ikke være et problem, men var lige inde og læse og i min verden er 7% ikke ret meget ud af 40-50.000 kr Så synes ikke rigtig jeg kan bruge det til noget.

Det var da også nogle vilde priser - så dyrt har jeg ikke set det til nogen steder. Hvis du kigger på www.kosmetiskguide.dk skriver de at priserne ligger fra 20.000 kr, og de fleste steder jeg har set det, ligger de lige omkring de 30.000.

Jeg ved heller ikke hvor du har fra at "Danmark" kun dækker 7% - der står de præcise priser på deres hjemmeside - dvs. den udvidede dækning giver et tilskud på 22.000 kr - det er da en hel del ud af 30.000 vil jeg sige...

Du kan læse det her: (scroll langt ned, så står det under abdominalplastik) - tilskud: 22.000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.