Maven efter fødslen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

lilledittemor

NadiaSK skriver:

Har desværre kun dette close-up fra 2 dage efter fødslen - var så glad for at have fået min navle nogenlunde tilbage Troede aldrig den ville ligne sig selv igen hehe

Men bortset fra at være lidt mere slasket, så ligner min mave fuldstændig sig selv... skal bare lige strammes op og smide de sidste kilo

Hænger maven egentlig efter fødslen? og bliver den blød?

Hvor lang tid gik der før den lignede bare lidt sig selv igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

PsychedeliC

Ditte_Marie skriver:

Den er godt nok blevet pæn

Det ser også ud som om at du er blevet tyndere på nr. 2 billede?

Jo jeg vejer 2-3 kg mindre end før jeg blev gravid så det eneste jeg ikke er så glad for er den løsehud omkring navlen.. du ved hele den delle de fleste kvinder har er blevet til løst hud .. men hvis jeg har en stram bluse på og så noget andet på udover så er jeg meget tilfreds

Anmeld

8. november 2011

Maja_4000

Min vil bare skræmme dig Den er langtfra blevet sig selv igen .. Og min datter er snart 11 måneder :b

Anmeld

8. november 2011

Muttitil1+1

Ditte_Marie skriver:

Hænger maven egentlig efter fødslen? og bliver den blød?

Hvor lang tid gik der før den lignede bare lidt sig selv igen?

Min lignede rigtig meget sig selv efter 3 dage og den hang ikke, men var blød... det er min så stadig og det er nu 3 måneder siden jeg fødte... men siden jeg stoppede med at amme skal jeg bare kigge på et stykke chokolade så tager jeg et kilo på
Men er i fuld gang med at træne så håber på det snart bliver bedre

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Ditte_Marie skriver:

Jeg vil gerne se - hvis du vil dele

Okay før graviditeten havde jeg en almindelig flad teenage mave eller hvad man nu skal sige.. var en lille tynd pige.

Disse billeder er godt nok taget for at vise strækmærker men det kan vidst ligeså godt være det samme... og ja jeg vejer stadig et par kilo for meget. IGEN.!

Men here goes men lad dig ikke skræmme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

PsychedeliC skriver:

Jo jeg vejer 2-3 kg mindre end før jeg blev gravid så det eneste jeg ikke er så glad for er den løsehud omkring navlen.. du ved hele den delle de fleste kvinder har er blevet til løst hud .. men hvis jeg har en stram bluse på og så noget andet på udover så er jeg meget tilfreds

Ved du egentlig om det løse hud er noget man kan slippe af med ?

Jeg kan bestemt godt forstå at du er tilfreds

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

Maja_4000 skriver:

Min vil bare skræmme dig Den er langtfra blevet sig selv igen .. Og min datter er snart 11 måneder :b

Jeg vil meget gerne se

Anmeld

8. november 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
1012lmp skriver:

Okay før graviditeten havde jeg en almindelig flad teenage mave eller hvad man nu skal sige.. var en lille tynd pige.

Disse billeder er godt nok taget for at vise strækmærker men det kan vidst ligeså godt være det samme... og ja jeg vejer stadig et par kilo for meget. IGEN.!

Men here goes men lad dig ikke skræmme

sådan ser min ud, faktisk værre end det du har, da jeg tog 25kg på under graviditeten og nu hænger maven virkelig voldsomt.

Anmeld

8. november 2011

PsychedeliC

Ditte_Marie skriver:

Ved du egentlig om det løse hud er noget man kan slippe af med ?

Jeg kan bestemt godt forstå at du er tilfreds

Jeg tror ikke man kan komme helt af med det men jeg tror man kan gøre lidt selv ved at skruppe huden og smøre den med creme

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

NadiaSK skriver:

Min lignede rigtig meget sig selv efter 3 dage og den hang ikke, men var blød... det er min så stadig og det er nu 3 måneder siden jeg fødte... men siden jeg stoppede med at amme skal jeg bare kigge på et stykke chokolade så tager jeg et kilo på
Men er i fuld gang med at træne så håber på det snart bliver bedre

Åh - har din forbrænding ændret sig eller? For det lyder da ikke sjovt

Men sejt at du får tid til at træne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.