Maven efter fødslen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

1012lmp

Wimmie skriver:

Det var da også nogle vilde priser - så dyrt har jeg ikke set det til nogen steder. Hvis du kigger på www.kosmetiskguide.dk skriver de at priserne ligger fra 20.000 kr, og de fleste steder jeg har set det, ligger de lige omkring de 30.000.

Jeg ved heller ikke hvor du har fra at "Danmark" kun dækker 7% - der står de præcise priser på deres hjemmeside - dvs. den udvidede dækning giver et tilskud på 22.000 kr - det er da en hel del ud af 30.000 vil jeg sige...

Du kan læse det her: (scroll langt ned, så står det under abdominalplastik) - tilskud: 22.000

Læste det bare under tilskud til operationer der stod 7% hmmm.... men tak i hvert fald... det må jeg kigge nærmere på hvis og når det bliver aktuelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Isabella_mor

jeg har da også nogle billeder..

Før graviditet

under graviditet

10½ uge efter graviditet

og fra i dag. 10 mdr efter graviditet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

bøgelund

Ditte_Marie skriver:

Tog du 25 kg på i alt?

Har det en stor indflydelse på "efter-maven"?

tror ikke det kommer an på hvor meget du tager på.. jeg tog 26 kg på, og jeg ligner mig selv fuldstændig her 10 mdr efter.. 

ingen slap mave eller strækmærker.. ved ikke hvad der gør udslaget.. lige efter fødslen var den slap.. men huden har jo været strukket meget ud, og den skal lige ha tid til at trække sig sammen igen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.