Maven efter fødslen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

lille83

har ingen billeder, men min lignede sig selv fuldstændig sig selv efter en mdr eller 2.  ingen løs hud eller strækmærker de første 14 dage efter fødslen var den blød men ellers fin.

så er spændt på hvor dan den bliver efter barn nr 2..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

1012lmp

Fru Skovrup skriver:

sådan ser min ud, faktisk værre end det du har, da jeg tog 25kg på under graviditeten og nu hænger maven virkelig voldsomt.

Min har også været værre, meget værre derfor jeg godt tør ligge billeder ud..!

Jeg tog 22 kg på under første graviditet 9 under den anden men har efterfølgende også tabt 30 kg men desværre taget 10 på igen pga medicin!

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

1012lmp skriver:

Okay før graviditeten havde jeg en almindelig flad teenage mave eller hvad man nu skal sige.. var en lille tynd pige.

Disse billeder er godt nok taget for at vise strækmærker men det kan vidst ligeså godt være det samme... og ja jeg vejer stadig et par kilo for meget. IGEN.!

Men here goes men lad dig ikke skræmme

Hvor høj er du og hvad vejede du "dengang du var teenager"?

Jeg synes altså ikke at det er slemt.

Fik du strækmærkerne under første eller anden graviditet?

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

Fru Skovrup skriver:

sådan ser min ud, faktisk værre end det du har, da jeg tog 25kg på under graviditeten og nu hænger maven virkelig voldsomt.

Tog du 25 kg på i alt?

Har det en stor indflydelse på "efter-maven"?

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

PsychedeliC skriver:

Jeg tror ikke man kan komme helt af med det men jeg tror man kan gøre lidt selv ved at skruppe huden og smøre den med creme

Okay Det vil jeg huske..

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

har ingen billeder, men min lignede sig selv fuldstændig sig selv efter en mdr eller 2.  ingen løs hud eller strækmærker de første 14 dage efter fødslen var den blød men ellers fin.

så er spændt på hvor dan den bliver efter barn nr 2..

Åh -  hvor er du heldig !

Gjorde du noget specielt for at komme tilbage til din normale krop? og hvor meget tog du på under graviditeten?

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Ditte_Marie skriver:

Hvor høj er du og hvad vejede du "dengang du var teenager"?

Jeg synes altså ikke at det er slemt.

Fik du strækmærkerne under første eller anden graviditet?

Jamen startede med at veje 52 kg. da jeg så flyttede hjemmefra steg vægten til 62 som var det jeg vejede da jeg blev gravid.

vejede 86 kg da jeg var højgravid 1 gang som var min maks vægt,

har været nede på 52 kg for 1½ år siden men har pga medicin taget 10 kg på og vejer nu igen 62 kg som før graviditeterne men det sidder bare SÅ meget anderledes!

Er 162.

og du behøver ikke ligge skjul på VED den er hæslig.... føj væmmes ved at kigge på den!

Fik stort set alle strækmærker første gang... fik måske 3-4 stykker 2 gang

Anmeld

8. november 2011

lille83

Ditte_Marie skriver:

Åh -  hvor er du heldig !

Gjorde du noget specielt for at komme tilbage til din normale krop? og hvor meget tog du på under graviditeten?

ja, priser mig også lykkelig.. jeg gjorde ikke andet end at dyrke min sport 6 uger efter fødslen( gymnastik 2 timer om ugen) så det er jo ikke noget vildt,, jeg tog 12½ kg på..

har åbentbart et højt stofskifte så ryger rimelig hurtig tilbage til det normale.. men derfor er det jo sikkert jeg er heldig denne gang, har 1 mdr til termin og har pt taget 15 kg på, så måske hænger maven mere denne gang..

Anmeld

8. november 2011

twiggi

Min ligner sig selv fra før jeg blev gravid. Bare sig til så kan jeg sætte nogle billeder ind hvis du vil se "forskellen"

Anmeld

8. november 2011

lilledittemor

1012lmp skriver:

Jamen startede med at veje 52 kg. da jeg så flyttede hjemmefra steg vægten til 62 som var det jeg vejede da jeg blev gravid.

vejede 86 kg da jeg var højgravid 1 gang som var min maks vægt,

har været nede på 52 kg for 1½ år siden men har pga medicin taget 10 kg på og vejer nu igen 62 kg som før graviditeterne men det sidder bare SÅ meget anderledes!

Er 162.

og du behøver ikke ligge skjul på VED den er hæslig.... føj væmmes ved at kigge på den!

Fik stort set alle strækmærker første gang... fik måske 3-4 stykker 2 gang

Okay

Irriterende med medicinen.

Ej, seriøst jeg synes ikke det er slemt  - jeg ville være ked af strækmærkerne hvis jeg fik dem, men de er blevet flotte lyse  (Har selv en masse fra dengang jeg var lille og tyk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.