Maven efter fødslen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

PsychedeliC

1012lmp skriver:

Hhv 6½ og 4 år siden så det er pænt længe kan man sige.... og den bliver aldrig anderledes og har prøvet ALT....

Lægen sagde kun en operation kunne gøre den pæn igen

Nåe ja okay.. det er rimelig øv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

1012lmp

PsychedeliC skriver:

Nåe ja okay.. det er rimelig øv 

Ja det er pænt nederen

Anmeld

8. november 2011

AnneBJ

1012lmp skriver:

Okay før graviditeten havde jeg en almindelig flad teenage mave eller hvad man nu skal sige.. var en lille tynd pige.

Disse billeder er godt nok taget for at vise strækmærker men det kan vidst ligeså godt være det samme... og ja jeg vejer stadig et par kilo for meget. IGEN.!

Men here goes men lad dig ikke skræmme

Det kunne have været af mig - med undtagelse af piercingen, den pillede jeg ud for nogle år siden.

Anmeld

8. november 2011

Muffinmus

DEr er stor forskel, nogle sylfider på 50 kg det smider det igen efter 1 mdr kan ligne sig selv stort set med det samme, mens en mere bamset type som mig(når jeg er graivd) ikke får formen igen, i hvert fald ikke i nærheden af hvad den var.

Kender flere hvor man slet ikke kan se de har fået både 1-2 og 3 barn få mdr efter.

Jeg synes det er svært at vudere, men var ikke selv ret hurtig til at genvinde lidt form, bare lettere slasket næsten et helt år efter:-)

Anmeld

8. november 2011

Mortiltodrenge

Maven to timer før fødsel

Maven 3,5 dag efter fødslen.

Anmeld

8. november 2011

Clisolka

Åhhh... Ja, min mave må du ikke få et billede af 

Jeg fødte for et år siden, og ligner stadig en der render rundt i 4-5 måned  Jeg havde deller ekstra før graviditeten - som selvfølgelig sad på maven. Jeg tog 22 kg på i graviditeten. De første 10 er jeg sluppet af med, men resten sidder fast! Jeg tager det stille og roligt - har ikke travlt, for maveskindet skal også følge med 

Anmeld

8. november 2011

Gry91

Mortiltodrenge skriver:

Maven to timer før fødsel

Maven 3,5 dag efter fødslen.

Wow! kun efter 3,5 dag??

Anmeld

8. november 2011

Mortiltodrenge

mg91 skriver:

Wow! kun efter 3,5 dag??

Jeps

Anmeld

8. november 2011

lycly

Har ingen billeder, men her næsten 4 mdr efter er min mave præcis så flad som før graviditeten. Nu er der bare lidt strækmærker også Jeg fik kejsersnit, så den første uge var min mave så øm, som om jeg havde taget 5000 mavebøjninger. Men allerede efter 1 måned kunne jeg hverken se eller mærke at jeg havde været gravid og jeg trænede ikke, og gør det stadig ikke. Men ammede bare en masse

Anmeld

9. november 2011

Wimmie

1012lmp skriver:

Ja så vidt jeg lige husker koster det vel omk 40.000

Er du medlem af "Danmark"? For så kan man få næsten det hele betalt hvis man opgraderer sit medlemsskab. Man skal bare være opgraderet i et år før man skal opereres...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.