Jeg er rasende - stønner ringede i nat....detaljer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

kimfrit

føj da, det har jeg også prøvet da jeg var 10 år og skulle tidlig op til opvisning

Kæmpe  til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

mrs X skriver:

Sikkert fordi du ikke har tænkt over man kunne og jo også med hemmelige numre for man får ikke dem oplyst

Nej det havde jeg ikke.. Øv da..

Men tak for det, det er jo smart.

Anmeld

14. november 2011

Michael healer

mrs X skriver:

Næste gang får du din kæreste til stjerne 69 stjerne på din telefon og så kan I give igen af samme kaliber

Men jo det er stærkt ubehageligt!

kh Kirsten

Virker dette også på mobiltelefoner ? eller er der noget andet man skal trykke her, for syntes ikke jeg kan få det til at virke på min mobil

Anmeld

14. november 2011

<3

Michael healer skriver:

Virker dette også på mobiltelefoner ? eller er der noget andet man skal trykke her, for syntes ikke jeg kan få det til at virke på min mobil

Hm jeg er ret sikker på at de skulle virke på alle telefoner. Men det er nogle år siden jeg sidst tjekkede koden ved ikke om den er ændret sig... Ret mærkeligt!

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er simpelthen så rasende. I nat kl. 5.30 ringede min telefon me dhemmeligt nummer..
Jeg tog telefonen og sagde: Det er Rikke...
Der var 2 sek. stilhed og så begyndte der at komme sådan nogen vindlyde - troede jeg. Det lød som stæn men det kunne sagtens være pga dårlig forbindelse og vindlyde..
Jeg lagde på....

5.34 ringer min telefon igen. Jeg tager den igen og siger: Det er RIkke, med en bestemt tone. Og så begynder personen/manden at stønne for vildt, denne siger mit navn: ORH RIKKE, orh'orh'orrrrrh alt imens jeg kan høre lyden af at han leger med sig selv...

Jeg smækkede selvfølgelig på og tog mig selv i at få et angst anfald.... Jeg måtte vække min kæreste fordi jeg ikke kunne få vejret, jeg følte der stod en og kiggede på mig.. Jeg er MEGA bange for hvad der kan ske i mørker, og denne episode gjorde det ikke bedre. Hvor fanden ahr personen mit nummer fra, er det en jeg kender? Mit navn har han jo selvfølgelig fra da jeg præsenterede mig, men kender han mig ellers?

Jeg er så rasende. Og ja jeg håber personen falder død om.. (UNDSKYLD), men jeg kan slet ikke tage sådan noget!

Ville ikke ngot emd indlægget, blot få det ud af systemet. Det der gik langt over mine grænser at han blev personlig!

Det er bare så grimt sådan noget... Har også oplevet det... 

Har du en smart tlf, kan du blokere for hemmeligt nummer.... Hvis det var hemmeligt nummer der ringede!? 

Anmeld

14. november 2011

twinboys

nusenjo88 skriver:

FØJ! Hvor ulækkert siger jeg bare!!!!! Godt du er nogenlunde OK igen

Jeg har også prøvet i en periode på 1 års tid ca at der med jævne mellemrum var mænd/en mand der ringede til mig og sagde at han havde set mit nummer ved skuret ved søen i Haderslev. (Har ALDRIG været i Haderslev og kender slet ikke nogen dernede fra!! Til sidst blev jeg så vandt til det at jeg spurgte ham hvad det var han ville og så smækkede han på. SÅ ULÆKKERT!! Hvad sker der lige med de klamme typer?????

Haderslev eeeejjj gider du lige... der bor jeg... uuufff

Anmeld

14. november 2011

twinboys

det er bare så klamt... jeg har faktisk oplevet en brugers mand jeps du læste rigtigt... en baby.dk brugers mand ringede og sendte masser af sms hvor han fortalte hvor dejlig og lækker jeg er, og ville mødes med mig i Odense og have en affære med mig...

Han fortalte mig at han tændte på mig og jeg ikke måtte sige noget til hans kæreste, som ja er bruger herinde...

Jeg smed på når han ringede og svarede ikke på hans sms...

Så kender til de der klamme mænd...

Godt du er nogenlunde ovenpå igen...

Majbritt

Anmeld

14. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Det er bare så grimt sådan noget... Har også oplevet det... 

Har du en smart tlf, kan du blokere for hemmeligt nummer.... Hvis det var hemmeligt nummer der ringede!? 

HAr en samsung Ace-...

Har haft snakket med politiet grundet gentagne ringeri. Hvis han blev ved at ringe - ltså et par gange mere ville de annullere det hemmelige nummer, men han har ikke ringet siden. DEJLIGT:

Anmeld

14. november 2011

sandorff

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er simpelthen så rasende. I nat kl. 5.30 ringede min telefon me dhemmeligt nummer..
Jeg tog telefonen og sagde: Det er Rikke...
Der var 2 sek. stilhed og så begyndte der at komme sådan nogen vindlyde - troede jeg. Det lød som stæn men det kunne sagtens være pga dårlig forbindelse og vindlyde..
Jeg lagde på....

5.34 ringer min telefon igen. Jeg tager den igen og siger: Det er RIkke, med en bestemt tone. Og så begynder personen/manden at stønne for vildt, denne siger mit navn: ORH RIKKE, orh'orh'orrrrrh alt imens jeg kan høre lyden af at han leger med sig selv...

Jeg smækkede selvfølgelig på og tog mig selv i at få et angst anfald.... Jeg måtte vække min kæreste fordi jeg ikke kunne få vejret, jeg følte der stod en og kiggede på mig.. Jeg er MEGA bange for hvad der kan ske i mørker, og denne episode gjorde det ikke bedre. Hvor fanden ahr personen mit nummer fra, er det en jeg kender? Mit navn har han jo selvfølgelig fra da jeg præsenterede mig, men kender han mig ellers?

Jeg er så rasende. Og ja jeg håber personen falder død om.. (UNDSKYLD), men jeg kan slet ikke tage sådan noget!

Ville ikke ngot emd indlægget, blot få det ud af systemet. Det der gik langt over mine grænser at han blev personlig!

hvis du nu skulle tage røven på ham, skulle du have ladet ham gokke den af - når han så var færdig skulle du sige noget med om det var godt og om han nu havde ro til at sove. og så sæt din tlf på lydløs!

Anmeld

14. november 2011

Frk-Lotusblomst

sandorff skriver:

hvis du nu skulle tage røven på ham, skulle du have ladet ham gokke den af - når han så var færdig skulle du sige noget med om det var godt og om han nu havde ro til at sove. og så sæt din tlf på lydløs!

Tjah, det irriterede dog min nattesøvn rimelig meget og gik ret emget over min grænse da han stønnede mit navn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.