Jeg er rasende - stønner ringede i nat....detaljer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.640 visninger
56 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg er simpelthen så rasende. I nat kl. 5.30 ringede min telefon me dhemmeligt nummer..
Jeg tog telefonen og sagde: Det er Rikke...
Der var 2 sek. stilhed og så begyndte der at komme sådan nogen vindlyde - troede jeg. Det lød som stæn men det kunne sagtens være pga dårlig forbindelse og vindlyde..
Jeg lagde på....

5.34 ringer min telefon igen. Jeg tager den igen og siger: Det er RIkke, med en bestemt tone. Og så begynder personen/manden at stønne for vildt, denne siger mit navn: ORH RIKKE, orh'orh'orrrrrh alt imens jeg kan høre lyden af at han leger med sig selv...

Jeg smækkede selvfølgelig på og tog mig selv i at få et angst anfald.... Jeg måtte vække min kæreste fordi jeg ikke kunne få vejret, jeg følte der stod en og kiggede på mig.. Jeg er MEGA bange for hvad der kan ske i mørker, og denne episode gjorde det ikke bedre. Hvor fanden ahr personen mit nummer fra, er det en jeg kender? Mit navn har han jo selvfølgelig fra da jeg præsenterede mig, men kender han mig ellers?

Jeg er så rasende. Og ja jeg håber personen falder død om.. (UNDSKYLD), men jeg kan slet ikke tage sådan noget!

Ville ikke ngot emd indlægget, blot få det ud af systemet. Det der gik langt over mine grænser at han blev personlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Åh gud... KÆMPE  herfra!! Må sige jeg er angst for alt i mørket og ville gå totalt i panik hvis det var mig der havde fået det opkald!

Håber du er ok ovenpå det.

Anmeld

6. november 2011

Guldet

Puha sikke en ubehagelig oplevelse. Du får lige et knus

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

rikkeregnbue skriver:

Åh gud... KÆMPE  herfra!! Må sige jeg er angst for alt i mørket og ville gå totalt i panik hvis det var mig der havde fået det opkald!

Håber du er ok ovenpå det.

Taaak.
Jeg det er fordærdeligt. For 2 år siden i en weekenden var manden var på håndbold stvne vågnede jeg en nat fordi min hund gik amok, der stod en mand og kiggede ind af vinduet mens jeg "sov" . Ihh.. Og i nat havde jeg samme overvågelses følelse. Puuha, måtte have kæresten med på toilettet og tisse efter episoden..Tænkte ikke ove rdet først, men da han sagde mit navn.. Der ramlede det lige lidt.. Det blev alt for personligt.. AD

Jeg er okay ovenpå igen. Jeg kommer dog til at leve med døren låst om aftenen for eftertiden.

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mor- til pige skriver:

Puha sikke en ubehagelig oplevelse. Du får lige et knus

Taak.
Ja det blev lige lidt for personligt..

Anmeld

6. november 2011

Holbæktrunten

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er simpelthen så rasende. I nat kl. 5.30 ringede min telefon me dhemmeligt nummer..
Jeg tog telefonen og sagde: Det er Rikke...
Der var 2 sek. stilhed og så begyndte der at komme sådan nogen vindlyde - troede jeg. Det lød som stæn men det kunne sagtens være pga dårlig forbindelse og vindlyde..
Jeg lagde på....

5.34 ringer min telefon igen. Jeg tager den igen og siger: Det er RIkke, med en bestemt tone. Og så begynder personen/manden at stønne for vildt, denne siger mit navn: ORH RIKKE, orh'orh'orrrrrh alt imens jeg kan høre lyden af at han leger med sig selv...

Jeg smækkede selvfølgelig på og tog mig selv i at få et angst anfald.... Jeg måtte vække min kæreste fordi jeg ikke kunne få vejret, jeg følte der stod en og kiggede på mig.. Jeg er MEGA bange for hvad der kan ske i mørker, og denne episode gjorde det ikke bedre. Hvor fanden ahr personen mit nummer fra, er det en jeg kender? Mit navn har han jo selvfølgelig fra da jeg præsenterede mig, men kender han mig ellers?

Jeg er så rasende. Og ja jeg håber personen falder død om.. (UNDSKYLD), men jeg kan slet ikke tage sådan noget!

Ville ikke ngot emd indlægget, blot få det ud af systemet. Det der gik langt over mine grænser at han blev personlig!

Aj, undskyld men ku ik lade være at grine lidt 

Tænk at man kan få noget ud af den slags, og stadig kan koncentrere sig om at ringe op igen og igen.... imponerende!

Kan godt forstå at du synes at det er ubehageligt... Men de dersens stønnere ringer som regel bare til et eller andet nummer og håber at der er nogen der tager den... og er der det, ringer de selvfølgelig igen...

Tror ikke du skal bekymre dig mere om det, det er bare en eller anden stakkel der bliver nød til at chikanere andre for at få udløsning...

Anmeld

6. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Frk-Lotusblomst skriver:

Taaak.
Jeg det er fordærdeligt. For 2 år siden i en weekenden var manden var på håndbold stvne vågnede jeg en nat fordi min hund gik amok, der stod en mand og kiggede ind af vinduet mens jeg "sov" . Ihh.. Og i nat havde jeg samme overvågelses følelse. Puuha, måtte have kæresten med på toilettet og tisse efter episoden..Tænkte ikke ove rdet først, men da han sagde mit navn.. Der ramlede det lige lidt.. Det blev alt for personligt.. AD

Jeg er okay ovenpå igen. Jeg kommer dog til at leve med døren låst om aftenen for eftertiden.

Jeg kan også godt have den overvågnings følelse.. Og ALT i mit hjem danner sig bare til en der står og kigger på mig.. Det er ret ubehageligt.  Så jeg kan godt se hvordan du har det!

Men godt ud er ok igen, og jep... Bare lås døren!

Anmeld

6. november 2011

nusenjo88

FØJ! Hvor ulækkert siger jeg bare!!!!! Godt du er nogenlunde OK igen

Jeg har også prøvet i en periode på 1 års tid ca at der med jævne mellemrum var mænd/en mand der ringede til mig og sagde at han havde set mit nummer ved skuret ved søen i Haderslev. (Har ALDRIG været i Haderslev og kender slet ikke nogen dernede fra!! Til sidst blev jeg så vandt til det at jeg spurgte ham hvad det var han ville og så smækkede han på. SÅ ULÆKKERT!! Hvad sker der lige med de klamme typer?????

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

Holbæktrunten skriver:

Aj, undskyld men ku ik lade være at grine lidt 

Tænk at man kan få noget ud af den slags, og stadig kan koncentrere sig om at ringe op igen og igen.... imponerende!

Kan godt forstå at du synes at det er ubehageligt... Men de dersens stønnere ringer som regel bare til et eller andet nummer og håber at der er nogen der tager den... og er der det, ringer de selvfølgelig igen...

Tror ikke du skal bekymre dig mere om det, det er bare en eller anden stakkel der bliver nød til at chikanere andre for at få udløsning...

Det skal du ikke undskylde. Jeg grinte også selv lidt inden jeg panikkede. Synes det var såå komisk. HAHHA..

Men det blev for personligt da han sagde mit navn. JEIKS!!!

Og som du siger, det er nok bare en der ringer og vil have noget ud af det, tilfældigt..Og hvis jeg nogensinde fandt ud af at det var en af mine få drengevenner, ja så kappede jeg deres ædlere dele af. HAHA

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

rikkeregnbue skriver:

Jeg kan også godt have den overvågnings følelse.. Og ALT i mit hjem danner sig bare til en der står og kigger på mig.. Det er ret ubehageligt.  Så jeg kan godt se hvordan du har det!

Men godt ud er ok igen, og jep... Bare lås døren!

Det gør det gså her. PUUHA...

Tak. Døren blvier låst. hehe.

Og god bedring til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.