Frk-Lotusblomst skriver:
Jeg er simpelthen så rasende. I nat kl. 5.30 ringede min telefon me dhemmeligt nummer..
Jeg tog telefonen og sagde: Det er Rikke...
Der var 2 sek. stilhed og så begyndte der at komme sådan nogen vindlyde - troede jeg. Det lød som stæn men det kunne sagtens være pga dårlig forbindelse og vindlyde..
Jeg lagde på....
5.34 ringer min telefon igen. Jeg tager den igen og siger: Det er RIkke, med en bestemt tone. Og så begynder personen/manden at stønne for vildt, denne siger mit navn: ORH RIKKE, orh'orh'orrrrrh alt imens jeg kan høre lyden af at han leger med sig selv...
Jeg smækkede selvfølgelig på og tog mig selv i at få et angst anfald.... Jeg måtte vække min kæreste fordi jeg ikke kunne få vejret, jeg følte der stod en og kiggede på mig.. Jeg er MEGA bange for hvad der kan ske i mørker, og denne episode gjorde det ikke bedre. Hvor fanden ahr personen mit nummer fra, er det en jeg kender? Mit navn har han jo selvfølgelig fra da jeg præsenterede mig, men kender han mig ellers?
Jeg er så rasende. Og ja jeg håber personen falder død om.. (UNDSKYLD), men jeg kan slet ikke tage sådan noget!
Ville ikke ngot emd indlægget, blot få det ud af systemet. Det der gik langt over mine grænser at han blev personlig!
Aj, undskyld men ku ik lade være at grine lidt 
Tænk at man kan få noget ud af den slags, og stadig kan koncentrere sig om at ringe op igen og igen.... imponerende!
Kan godt forstå at du synes at det er ubehageligt... Men de dersens stønnere ringer som regel bare til et eller andet nummer og håber at der er nogen der tager den... og er der det, ringer de selvfølgelig igen...
Tror ikke du skal bekymre dig mere om det, det er bare en eller anden stakkel der bliver nød til at chikanere andre for at få udløsning...
Anmeld