Jeg er rasende - stønner ringede i nat....detaljer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

mrs X skriver:

jep så ringer den det nummer som har senest ringet op op

Også selvom det var hemmeligt nummer?

Ej hvorfor vidste jeg ikke det.

Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

lulini

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det synes jeg sku også.. Det er utrolig man ingen respekt har overfor andre mennesker..

Hvis han havde fået fat i min mormor var hun faldet død om tror jeg... hun var i hvert fald gået fuldstændig i panik.

Der var en gang en mand "fra kommunen" som ringede til hende og ville tjekke om de oplysninger han havde var korekte og bad både om adresse osv. og hun troede selvfølgelig på ham lige indtil han begyndte at sige at han ville komme og ... you know... hun var helt i panik og i 2 uger sov hun hjemme hos os og efter det måtte min onkel sove hos hende i næsten 2  mdr. 

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

lulini skriver:

Hvis han havde fået fat i min mormor var hun faldet død om tror jeg... hun var i hvert fald gået fuldstændig i panik.

Der var en gang en mand "fra kommunen" som ringede til hende og ville tjekke om de oplysninger han havde var korekte og bad både om adresse osv. og hun troede selvfølgelig på ham lige indtil han begyndte at sige at han ville komme og ... you know... hun var helt i panik og i 2 uger sov hun hjemme hos os og efter det måtte min onkel sove hos hende i næsten 2  mdr. 

ORh den historie skære mig dybt ind i hjertet. PUUHA.. Stakkels mormor da.

Anmeld

6. november 2011

lulini

Frk-Lotusblomst skriver:

ORh den historie skære mig dybt ind i hjertet. PUUHA.. Stakkels mormor da.

Jeg synes virkeligt at det var at gå over stregen da  sådan noget siger man bare ikke til en dame på 85 

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

lulini skriver:

Jeg synes virkeligt at det var at gå over stregen da  sådan noget siger man bare ikke til en dame på 85 

Nej det gør man sku ikke..
Det var jo total at tagte hende i røven.. Stakkel..

Anmeld

6. november 2011

lulini

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej det gør man sku ikke..
Det var jo total at tagte hende i røven.. Stakkel..

Håber i hvert fald ikke du hører mere fra den klaphat  jeg bøvlede selv med det i 2 måneder, men lad os håbe du er mere heldig 

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

lulini skriver:

Håber i hvert fald ikke du hører mere fra den klaphat  jeg bøvlede selv med det i 2 måneder, men lad os håbe du er mere heldig 

Tak.. Ringer vedkommende igen bliver det meldt til politiet.. De gør nok ikke så meget i første omgang, men såer de opmærksom på det.

Anmeld

6. november 2011

lulini

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak.. Ringer vedkommende igen bliver det meldt til politiet.. De gør nok ikke så meget i første omgang, men såer de opmærksom på det.

De laver jo i hvert fald et notat.. 

Anmeld

6. november 2011

Frk-Lotusblomst

lulini skriver:

De laver jo i hvert fald et notat.. 

Lige præcis..

Anmeld

6. november 2011

Sabsy

Det samme er sket for min veninde, præcis det samme. Det natten til lørdag!..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.